Revenue Management vs. Travel Cost Management

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od dider »

jo koukal jsem na to a cela trasa vede podel dalnice...


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:@ Dider
A navic s CSA bys to mel opravdu jen na tu noc - prilet v deset vecer, odlet v sedm rano. Tak ty mozna budes ten reditel, ktery ma v CGN milenku, o kterem se tady rozepisoval JIndra, kdyz vysvetloval, proc jsou CSA o tolik drazsi. Kvuli "vyhodnejsimu" letovemu radu, tak je to! Stihnes nocleh a nic vic :mrgreen:


konkrétně linka do CGN není vůbec pro Čechy myšlená. Linka, ceny i letový řád je pro lidi z druhé strany. Nic neobhajuji, jen konstatuji že zrovna u této konkrétní linky se s vámi jako se zdrojem příjmů opravdu nepočítá :mrgreen:

Ještě jednou pro jistotu: CGN je linka čistě pro NĚMCE, svým letovým řádem i tarify a byla tak myšlená od začátku.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od HighFlyer »

A proc teda, kdyz Cechum absolutne nevyhovuje, stoji tech 25 litru? Nebyl to hlavni argument JIndry a spol., ze takove ceny se uctuji prave za vyhodny letovy rad?

Tzv. "Revenue Management" popira sam sebe. A neni to poprve.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:A proc teda, kdyz Cechum absolutne nevyhovuje, stoji tech 25 litru? Nebyl to hlavni argument JIndry a spol., ze takove ceny se uctuji prave za vyhodny letovy rad?

Tzv. "Revenue Management" popira sam sebe. A neni to poprve.


ty jsi takový náš malý atlásek :D nejsi ty náhodou taky DiS. ?

tak ještě jednou, pokus se pochopit následující text. Vím že je to těžké, ale přeci jenom se pokus, ano? :roll: Linka, ceny i letový řád je pro lidi z druhé strany. Nic neobhajuji, jen konstatuji že zrovna u této konkrétní linky se s vámi jako se zdrojem příjmů opravdu nepočítá :mrgreen:

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od dider »

prodejce píše:konkrétně linka do CGN není vůbec pro Čechy myšlená. Linka, ceny i letový řád je pro lidi z druhé strany. Nic neobhajuji, jen konstatuji že zrovna u této konkrétní linky se s vámi jako se zdrojem příjmů opravdu nepočítá :mrgreen:

Ještě jednou pro jistotu: CGN je linka čistě pro NĚMCE, svým letovým řádem i tarify a byla tak myšlená od začátku.


Jo tenhle argument beru, ale zrovna zamereni na nemecky trh s jednou linkou denne, a navic v tuhle bidnou dobu, neni asi moc stastne, a asi dam za pravdu HF, ze RM trochu zbytecne ignoruje CZ trh. Tuhle cenu zabukuje dle meho nazoru jen blazen :!:

Letet na overnight s CSA za 25000 nebo s 4U(nebo LH DUS) za 3000-8000 je prece jenom dost rozdil. Uznavam, ze treba casy 4U nejsou idealni, ale ten mega rozdil to spolehlive maze.

Mozna nevim neco, co CSA(nebo prodejce) vi a lita se ziskem diky nejakemu supr zazracnemu accountu. Silne o tom, ale pochybuji :mrgreen:

Litat linku jako CGN s AT4 a jen jednou denne je taky dost nestastne. Dyt prave to kouzlo "taxikarskeho" revenue managementu jsou ty jednodenni otocky :D.


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:Linka, ceny i letový řád je pro lidi z druhé strany. Nic neobhajuji, jen konstatuji že zrovna u této konkrétní linky se s vámi jako se zdrojem příjmů opravdu nepočítá

No, prave, tak kdyz se s nami nepocita, tak by ta letenka mohla byt klidne za korunu. Nebo za 990.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od alesesl »

Ja jsem potreboval letet minuly tyden 14-19.06. PRG-LHR-PRG pracovne. O teto ceste jsem vedel dost dlouho a tak jsem rezervoval asi 6 tydnu s predstihem. Obvykle jsem letel s CSA ale 6 tydnu pred odletem staly nejakych 340 EUR v porovnani s BA za 214 EUR. Nebylo co resit, zvlast kdyz casy odletu meli mezy sebou 15-30 min rozdil.

S BA jsem dlouho neletel a byl jsem velmi mile prekvapen urovni sluzeb na palube. Clovek dostane pekny sunkovy a tunakovy sandwich, cokoladovou tycinku, na vyber vsechny druhy piti nealko (3-4 druhy juicu, kola, sprite, tonic, fanta, voda), pres alkohol (gin, tonic, whisky, baileys, pivo dva druhy) a to vsechno v economy v cene letenky, s velmi prijmnym personalem. To jsem si posledni mesice nemohl ani nechat zdat u CSA.

Myslim ze OK ztratily dalsiho zakaznika na lince do LHR. Sluzby BA na 2 hodinovem letu do LHR jsou daleho pres CSA.

Uz ted vim ze v listapodau 17-20 budu cestovat do LHR na skoleni takze jsem se jenom dival na letenky jak to ted vypada a CSA nejakych 10600 CZK za nejnizssi tridu v eco a BA nejakych 5328 CZK.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 26. 06. 2009, 10:31, celkem upraveno 2 x.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od jane »

alesesl píše:Ja jsem potreboval letet minuly tyden 14-19.06. PRG-LHR-PRG pracovne. O teto ceste jsem vedel dost dlouho a tak jsem rezervoval asi 6 tydnu s predstihem. Obvykle jsem letel s CSA ale 6 tydnu pred odletem staly nejakych 340 EUR v porovnani s BA za 214 EUR. Nebylo co resit, zvlast kdyz casy odletu meli mezi sebou 15-30 min rozdil.

S BA jsem dlouho neletel a byl jsem velmi mile prekvapen urovni sluzeb na palube. Clovek dostane pekny sunkovy a tunakovy sandwich, cokoladovou tycinku, na vyber vsechny druhy piti, pre alkohol (gin, tonic, whisky, baileys, pivo dva druhy) a to vsechno v economy v cene letenky, s velmi prijmnym personalem. To jsem si posledni mesice nemohl ani nechat zdat u CSA.

Myslim ze OK ztratily dalsiho zakaznika na lince do LHR. Sluzby BA na 2 hodinovem letu do LHR jsou daleho pres CSA.


Jesteze se podle toho, co dostane na palube za jidlo a piti, nikdo nerozhoduje, s kym priste poleti :)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od Globik »

jane píše:Jesteze se podle toho, co dostane na palube za jidlo a piti, nikdo nerozhoduje, s kym priste poleti :)

Jsi si tím jistá, že nikdo? Pokud se nebudu rozhodovat podle typu letadla, je mi např.jedno, na kterém letišti budu přestupovat, čas na přestup je přibližně stejný a cena je také stejná, co mi zbývá jako faktor k rozhodnutí? Právě to, jestli se mě CC zeptá, zda si raději dám Johnie W. Red nebo dvanáctiletou singlovku, červené z Kalifornie, Francie nebo Toskánska a dá mi vybrat z několika druhů piv, o nealku nemluvě nebo jestli se mě CC zeptá jestli chci pomerančový džus nebo vodu a když budu chtít jiný džus, tak si budu muset počkat (pokud se vůbec dočkám) a ještě navíc vytáhnout šrajtofli. A to jsme jen u pití. Bagety Crocodile nebo Hamé vs.např. chlebíčky u Air Dolomiti. Atd. Myslím, že takových lidí může být víc, než si myslíme.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od jane »

No ja sem jen mala hloupa letuska, ale tvrdi nam to o tom jidle nase vedeni, kteremu verim, takze jen cituji :)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:No, prave, tak kdyz se s nami nepocita, tak by ta letenka mohla byt klidne za korunu. Nebo za 990.


:D :lol: tůůůůdle

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od Globik »

jane píše:No ja sem jen mala hloupa letuska, ale tvrdi nam to o tom jidle nase vedeni, kteremu verim, takze jen cituji :)

No já jsem zase jen malý hloupý cesťák, ale pokud je mi ostatní fuk a ceny jsou stejné, rozhodně si vyberu bezplatnou nabídku, co jsem popisoval jako první :D

P.S.: Ale kdybys nám zařídila ty kočky na klíně z JFK do PRG, tak bych klidně pro pohodu mojí přítelkyně pil celou cestu jen vodu! :wink:

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše: :D :lol: tůůůůdle

No, dobry. A ted nam po tomto dosti infantilnim projevu rekni proc, kdyz se s ceskou klientelou vubec nepocita jako se zdrojem prijmu, to stoji 25 litru za hodinovy let. Stale cekame na nejake logicke vysvetleni.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od alesesl »

HighFlyer píše:
prodejce píše: :D :lol: tůůůůdle

No, dobry. A ted nam po tomto dosti infantilnim projevu rekni proc, kdyz se s ceskou klientelou vubec nepocita jako se zdrojem prijmu, to stoji 25 litru za hodinovy let. Stale cekame na nejake logicke vysvetleni.


uz i dneska v Nemecku zadni Businessmani nelicou za 25 k CZK na lince OK do PRG. vetsinou leti s Germanwings nebo si daji tago do DUS anebo rychlovklak do FRA a maji na vyber nekolik dennich spojeni za velmi projatelne ceny.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Revenue Management vs. Travel Cost Management

Příspěvek od alesesl »

Kolega dneska potreboval letenku na nedeli 28.6. PRG-CDG a zpet 04.07. CDG-PRG a CSA ma v nabidce cenu za krasnych necelych 29 k CZK. No nekupte to. Nakonec koupil s prestupem v ZRH se Swissem za 13 500 CZK.

Cena CSA je jeste v bookovaci tride V, takze zadny plny pocet mil nic.

value special
value special


Odpovědět