Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

spinar píše:Ten Aeroflot bych rozhodne nedemonizoval

Definujte prosim termin demonizovat.


euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od euroflyer »

Pan Am píše:
spinar píše:Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.


Delta se privatizace neúčastní. "Společnosti majetkově propojené se skupinou Odien mají investice i v některých leteckých společnostech, jako například v Delta Air Lines či Northwest Airlines." (zdroj Finanční noviny). Takže nějaké společnosti z Odien Group vlastní akcie DL a NW, to je celé.

majetkové propojení delty a odienu je jedna z nejlepších perel okolo privatizace ČSA. je to podobné, jako kdybych měl jednu akcii ČEZ a někdo o mě napsal, že jsem kapitálově propojen. Což je pravda, ale svým způsobem nesmysl. Ve výrocích okolo ČSA ale u mě zatím vede náměstek MF Fuksa, že nejlepší by bylo prodat ČSA Singapore Airlines. Zajímalo by mě, kde nakupuje pan Fuksa takové dobré hulení:))))

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od flyingblue »

euroflyer píše:
Pan Am píše:
spinar píše:Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.


Delta se privatizace neúčastní. "Společnosti majetkově propojené se skupinou Odien mají investice i v některých leteckých společnostech, jako například v Delta Air Lines či Northwest Airlines." (zdroj Finanční noviny). Takže nějaké společnosti z Odien Group vlastní akcie DL a NW, to je celé.

majetkové propojení delty a odienu je jedna z nejlepších perel okolo privatizace ČSA. je to podobné, jako kdybych měl jednu akcii ČEZ a někdo o mě napsal, že jsem kapitálově propojen. Což je pravda, ale svým způsobem nesmysl. Ve výrocích okolo ČSA ale u mě zatím vede náměstek MF Fuksa, že nejlepší by bylo prodat ČSA Singapore Airlines. Zajímalo by mě, kde nakupuje pan Fuksa takové dobré hulení:))))


Pockejte, jeho ulohou neni psat veci, ktere jsou v souladu s realitou. Z hladiska statu by asi bylo vyhodne to prodat Singapore. Jen je treba to jeste vysvetlit jim :-)

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od vitezslav »

spinar: K posílení provozu mezi Evropou a Amerikou Delta ČSA rozhodně nepotřebuje. Zejména ne v době, kdy naprostá většina společností hlásí pokles poptávky. Navíc Delta na transatlantických tratích výrazně posílila pohlcením NW - podívej se, kolik letadel této společnosti například denně přistává v AMS....A návaznost dalších letů bude vždy lepší z AMS než z PRG.

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od lojza »

spinar píše:Ten Aeroflot bych rozhodne nedemonizoval, to je tady tak nejak v mode. Kdyz se na to koukam objektivne, tak je to docela normalne fungujici spolecnost.

Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.


SU dnesnim odvolanim CEO Okulova z privatizace vypadl, na 99% se prvniho kola ani nezucastni.Podle meho nazoru AF/KL je konec CSA v dnesni velikosti a dnesnim chapani sveta zamestnanci CSA.Mozna si to malo kdo uvedomuje.


euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od euroflyer »

konec čsa nastal už za tvrdíka, jen důsledky začínají až nyní. af je jediná rozumná volba a to říkám jako člověk rozhodně nemilující francouze.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od Alca »

a co nás může čekat jiného, než porobení se, vždyť jsme jako řada jinejch ve stř. evropě - včera to správně řekl nějakej rumunskej europoslanec, - v Americe řídí jedno centrum letového provozu mnohonásobně větší plochu a Evropa je rozdrobená. Jó, kdybysme byli patrioti a stáli si za tím( jako že většina jsou k...y), tak létáme jen OK - jenže openskies. - Jako mají spojené státy DL,UA,AA+Southwest tak Evropě bude stačit AF/KL, LH, BA + FR. Nemyslím si, že se pod AF/KL dočkáme nižší nabídky a poloviční flotily svážející akorát cesťáky do CDG a AMS. Základní nabídku destinací a jejich frekvenci jsme překročili na začátku nového tisíciletí. Navíc, nyní má díky novým iPodům ČSA vyšší cenu! :lol:

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Re: Je 5 miliard dostačující částka za privatizaci ČSA

Příspěvek od lojza »

Alca píše:a co nás může čekat jiného, než porobení se, vždyť jsme jako řada jinejch ve stř. evropě - včera to správně řekl nějakej rumunskej europoslanec, - v Americe řídí jedno centrum letového provozu mnohonásobně větší plochu a Evropa je rozdrobená. Jó, kdybysme byli patrioti a stáli si za tím( jako že většina jsou k...y), tak létáme jen OK - jenže openskies. - Jako mají spojené státy DL,UA,AA+Southwest tak Evropě bude stačit AF/KL, LH, BA + FR. Nemyslím si, že se pod AF/KL dočkáme nižší nabídky a poloviční flotily svážející akorát cesťáky do CDG a AMS. Základní nabídku destinací a jejich frekvenci jsme překročili na začátku nového tisíciletí. Navíc, nyní má díky novým iPodům ČSA vyšší cenu! :lol:

Ja se obavam, ze AF/KL nenabidne nejvyssi cenu.Je vubec otazka zda se privatizace uskutecni.


Odpovědět