spinar píše:Ten Aeroflot bych rozhodne nedemonizoval
Definujte prosim termin demonizovat.
spinar píše:Ten Aeroflot bych rozhodne nedemonizoval
Pan Am píše:spinar píše:Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.
Delta se privatizace neúčastní. "Společnosti majetkově propojené se skupinou Odien mají investice i v některých leteckých společnostech, jako například v Delta Air Lines či Northwest Airlines." (zdroj Finanční noviny). Takže nějaké společnosti z Odien Group vlastní akcie DL a NW, to je celé.
euroflyer píše:Pan Am píše:spinar píše:Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.
Delta se privatizace neúčastní. "Společnosti majetkově propojené se skupinou Odien mají investice i v některých leteckých společnostech, jako například v Delta Air Lines či Northwest Airlines." (zdroj Finanční noviny). Takže nějaké společnosti z Odien Group vlastní akcie DL a NW, to je celé.
majetkové propojení delty a odienu je jedna z nejlepších perel okolo privatizace ČSA. je to podobné, jako kdybych měl jednu akcii ČEZ a někdo o mě napsal, že jsem kapitálově propojen. Což je pravda, ale svým způsobem nesmysl. Ve výrocích okolo ČSA ale u mě zatím vede náměstek MF Fuksa, že nejlepší by bylo prodat ČSA Singapore Airlines. Zajímalo by mě, kde nakupuje pan Fuksa takové dobré hulení:))))
spinar píše:Ten Aeroflot bych rozhodne nedemonizoval, to je tady tak nejak v mode. Kdyz se na to koukam objektivne, tak je to docela normalne fungujici spolecnost.
Ale uplne se tu v tech analyzach zapomnelo na Deltu, ktera je partnerem Odienu. Musim se priznat, ze bych ji asi videl radeji, nez AF/KLM. Mohla by do Prahy treba nasmerovat vic dalkovych linek z USA, CSA by to mohli treba rozvazet po kontinentu.. I kdyz maj dost primych linek, takze je otazka je-li to potreba.
Alca píše:a co nás může čekat jiného, než porobení se, vždyť jsme jako řada jinejch ve stř. evropě - včera to správně řekl nějakej rumunskej europoslanec, - v Americe řídí jedno centrum letového provozu mnohonásobně větší plochu a Evropa je rozdrobená. Jó, kdybysme byli patrioti a stáli si za tím( jako že většina jsou k...y), tak létáme jen OK - jenže openskies. - Jako mají spojené státy DL,UA,AA+Southwest tak Evropě bude stačit AF/KL, LH, BA + FR. Nemyslím si, že se pod AF/KL dočkáme nižší nabídky a poloviční flotily svážející akorát cesťáky do CDG a AMS. Základní nabídku destinací a jejich frekvenci jsme překročili na začátku nového tisíciletí. Navíc, nyní má díky novým iPodům ČSA vyšší cenu!