Délka průletů

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Délka průletů

Příspěvek od creyman »

Proč ČSA nešetří náklady zkrácením délky průletů? Chápu, že na velkých letištích je delší pojíždění, ale když Ryan stine průlet za 25 min a má větší obsazenost pax než je průměr u ČSA, tak by se to za 45min mohlo také stíhat né? Nebo je stále nutná hodina.
Jak je to na letech plánováno? Jsou nějaké rozdíly?
Např. Vary jsou malé letiště a na lince do Moskvy to tady stojí 60-70min co jsem sledoval..


Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od Josef »

Většina průletů na destinacích je 45-50 minut. Samozřejmě, že by se daly stihnout i kratší průlety. Ryanair neprovádí úklid, neboť CC v rychlosti "uklidí" kabinu. Úklid na průletu bývá dosti dlouhý a dost často se s boardingem čeká, až je uklizeno.
Naposledy upravil(a) Josef dne 18. 05. 2009, 14:24, celkem upraveno 1 x.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od jane »

creyman píše:Proč ČSA nešetří náklady zkrácením délky průletů? Chápu, že na velkých letištích je delší pojíždění, ale když Ryan stine průlet za 25 min a má větší obsazenost pax než je průměr u ČSA, tak by se to za 45min mohlo také stíhat né? Nebo je stále nutná hodina.
Jak je to na letech plánováno? Jsou nějaké rozdíly?
Např. Vary jsou malé letiště a na lince do Moskvy to tady stojí 60-70min co jsem sledoval..


Konkretne v KLV je oficialni pruletovy cas 45 minut. Pokud tam letadlo stoji 70 minut, znamena to treba, ze priletelo do KLV pred planovanym priletem.

Odnem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 09. 2003, 23:37
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od Odnem »

V pripade Ryanairu jsou prulety z potreby zajistit maximalni denni vyuziti letadel (nekdy az 10 legu/den). Ovsem nevim co by to resilo u CSA, kdyz to jak znamo spise resi co se zbytecnymi letadly ve flotile.

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od dell »

V rámci síťového efektů se řeší návaznost jednotlivých linek na sebe. Průlety jsou od 25minut třebas až do 140minut a někdy možná i více. Je to provozní záležitost...


Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od Zdenek »

v KLV (i jinde) se taky často čeká na slot, proto to vypadá, že je průlet delší.

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od Yankee Alpha »

S KLV má jane pravdu, vzhledem k tomu, že z PRG většinou to letadlo letí prázdné (nepočítám 1 či 2 pax), tak hodně často odletí i o čvtrt hodiny dřív. O to déle tedy stojí v KLV.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od JackBrno »

V Brně je průlet pronajatých Saab340 25 minut :-) A často se to stihne i rychleji, pokud se neprovádí úklid.

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Délka průletů

Příspěvek od creyman »

Koukám, že v Ostravě se jim ten "průlet" CSA protáhl na 25 hodin pro pax.
Následně zrušili linku so New Yorku.
Kamarád včera odlétal z MUC na dovolenou, jeden důvod levnější cena a druhý důvod pokaždé když letěl z nebo do PRG tak byl problém se zpožděním.. Když má někdo malé děti tak je to velice nepříjemné, ale 25 hod. je fakt extrém..

z Planes.cz
Aktualizováno 23:15. České aerolinie byly dnes nuceny kvůli nedostatku letadel zrušit pravidelný let do New Yorku. Ve flotile společnosti zůstávají pouze dva dálkové Airbusy A310 (OK-YAC a OK-YAD). První z nich odletěl na pravidelné lince do Toronta, druhý po včerejší závadě v Ostravě (nefunkční APU /pomocná napájecí jednotka/, jež musí suplovat pozemní "airstarter" k nahození motorů, který nebyl funkční v Ostravě k dispozici a situaci vyřešilo až jeho přivezení z Prahy) a následném zpoždění 25 hodin na lince do Antalye se nestačil do Prahy vrátit k zabezpečení linky do New Yorku. Třetí Airbus A310 (OK-WAA) stojí již odstaven v Praze a čeká na odkoupení novým majitelem.


Odpovědět