Délka průletů
Délka průletů
Proč ČSA nešetří náklady zkrácením délky průletů? Chápu, že na velkých letištích je delší pojíždění, ale když Ryan stine průlet za 25 min a má větší obsazenost pax než je průměr u ČSA, tak by se to za 45min mohlo také stíhat né? Nebo je stále nutná hodina.
Jak je to na letech plánováno? Jsou nějaké rozdíly?
Např. Vary jsou malé letiště a na lince do Moskvy to tady stojí 60-70min co jsem sledoval..
Jak je to na letech plánováno? Jsou nějaké rozdíly?
Např. Vary jsou malé letiště a na lince do Moskvy to tady stojí 60-70min co jsem sledoval..
Re: Délka průletů
Většina průletů na destinacích je 45-50 minut. Samozřejmě, že by se daly stihnout i kratší průlety. Ryanair neprovádí úklid, neboť CC v rychlosti "uklidí" kabinu. Úklid na průletu bývá dosti dlouhý a dost často se s boardingem čeká, až je uklizeno.
Naposledy upravil(a) Josef dne 18. 05. 2009, 14:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Délka průletů
creyman píše:Proč ČSA nešetří náklady zkrácením délky průletů? Chápu, že na velkých letištích je delší pojíždění, ale když Ryan stine průlet za 25 min a má větší obsazenost pax než je průměr u ČSA, tak by se to za 45min mohlo také stíhat né? Nebo je stále nutná hodina.
Jak je to na letech plánováno? Jsou nějaké rozdíly?
Např. Vary jsou malé letiště a na lince do Moskvy to tady stojí 60-70min co jsem sledoval..
Konkretne v KLV je oficialni pruletovy cas 45 minut. Pokud tam letadlo stoji 70 minut, znamena to treba, ze priletelo do KLV pred planovanym priletem.
Re: Délka průletů
V pripade Ryanairu jsou prulety z potreby zajistit maximalni denni vyuziti letadel (nekdy az 10 legu/den). Ovsem nevim co by to resilo u CSA, kdyz to jak znamo spise resi co se zbytecnymi letadly ve flotile.
Re: Délka průletů
V rámci síťového efektů se řeší návaznost jednotlivých linek na sebe. Průlety jsou od 25minut třebas až do 140minut a někdy možná i více. Je to provozní záležitost...
Re: Délka průletů
v KLV (i jinde) se taky často čeká na slot, proto to vypadá, že je průlet delší.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Délka průletů
S KLV má jane pravdu, vzhledem k tomu, že z PRG většinou to letadlo letí prázdné (nepočítám 1 či 2 pax), tak hodně často odletí i o čvtrt hodiny dřív. O to déle tedy stojí v KLV.
Re: Délka průletů
V Brně je průlet pronajatých Saab340 25 minut A často se to stihne i rychleji, pokud se neprovádí úklid.
Re: Délka průletů
Koukám, že v Ostravě se jim ten "průlet" CSA protáhl na 25 hodin pro pax.
Následně zrušili linku so New Yorku.
Kamarád včera odlétal z MUC na dovolenou, jeden důvod levnější cena a druhý důvod pokaždé když letěl z nebo do PRG tak byl problém se zpožděním.. Když má někdo malé děti tak je to velice nepříjemné, ale 25 hod. je fakt extrém..
z Planes.cz
Aktualizováno 23:15. České aerolinie byly dnes nuceny kvůli nedostatku letadel zrušit pravidelný let do New Yorku. Ve flotile společnosti zůstávají pouze dva dálkové Airbusy A310 (OK-YAC a OK-YAD). První z nich odletěl na pravidelné lince do Toronta, druhý po včerejší závadě v Ostravě (nefunkční APU /pomocná napájecí jednotka/, jež musí suplovat pozemní "airstarter" k nahození motorů, který nebyl funkční v Ostravě k dispozici a situaci vyřešilo až jeho přivezení z Prahy) a následném zpoždění 25 hodin na lince do Antalye se nestačil do Prahy vrátit k zabezpečení linky do New Yorku. Třetí Airbus A310 (OK-WAA) stojí již odstaven v Praze a čeká na odkoupení novým majitelem.
Následně zrušili linku so New Yorku.
Kamarád včera odlétal z MUC na dovolenou, jeden důvod levnější cena a druhý důvod pokaždé když letěl z nebo do PRG tak byl problém se zpožděním.. Když má někdo malé děti tak je to velice nepříjemné, ale 25 hod. je fakt extrém..
z Planes.cz
Aktualizováno 23:15. České aerolinie byly dnes nuceny kvůli nedostatku letadel zrušit pravidelný let do New Yorku. Ve flotile společnosti zůstávají pouze dva dálkové Airbusy A310 (OK-YAC a OK-YAD). První z nich odletěl na pravidelné lince do Toronta, druhý po včerejší závadě v Ostravě (nefunkční APU /pomocná napájecí jednotka/, jež musí suplovat pozemní "airstarter" k nahození motorů, který nebyl funkční v Ostravě k dispozici a situaci vyřešilo až jeho přivezení z Prahy) a následném zpoždění 25 hodin na lince do Antalye se nestačil do Prahy vrátit k zabezpečení linky do New Yorku. Třetí Airbus A310 (OK-WAA) stojí již odstaven v Praze a čeká na odkoupení novým majitelem.