PavPol píše:Ahoj,
měl jsem zakoupenou letenku na let s C4S za několik měsíců. Nyní mi ovšem přišel email, že zpáteční let byl zrušen a nabídli mi pro mě v podstatě jedinou možnost - letět druhý den ráno. To pro mě znamená nutnost sehnání ubytování v Madridu na jednu noc, plus cestu do Madridu z letiště a zpátky. Tohle je pro mě celkem velká komplikace a dodatečné náklady.
Mám právo žádat od C4S něco jiného, než jen náhradní let druhý den? Mohli by se alespoň částečně podílet na nákladech, které mi způsobili, či zajistit vhodnější let s jinou splečností. Nebo nemám nárok na nic?
Díky.
Tak když letíš do Madridu (vlastně do Bogoty - tak tím spíš!), tak snad máš na hotel a lístek na autobus, ne? Nebo holt přespíš na sedačce a napiješ se na záchodě.
Někdo ti tu cestu špatně naplánoval. Měl jsi si to koupit jako jednu letenku z Prahy a měl by jsi po problému - pak by ti zaplatili hotel včetně večeře! A ještě by jsi nasbíral více mil!
Nebo tam jedeš spolykat nějaký kokain zabalený do šprcky a bojíš se, že tě na hotelu už opustí? - Tak ho spolkneš znova, no ...