..........Jána Slotu m............ budúcnosti preto nie je údajne vylúčené ani priame letecké spojenie medzi Žilinou a juhokórejskou metropolou Soulom...."
Ten Slota by už fakt měl přestat chlastat - za chvíli prohlásí, že není vyloučené, že by tu linku mohlo lítat Jumbo...
no docela se me libi predstava 747 nebo A330, jak se trefuje mezi kopce na 2 NDB. Mam znameho u Korean, co kapitanuje 747, tak mu to budu muset rict, uz se urcite tesi.....
Kašpar píše:Geniální by to jistě mohlo být, nebýt toho, že se jedná o letiště s největším počtem mlh na Slovensku a naprosto nedostatečným radionavigačním vybavením(jedno NDB - ZLA !!!). Minima na přistání RWY 06 - 1500 m a RWY 24 - 2800 m.
Hm, a co ja s tym mam? Ja len, ze by sa mi to pacilo, keby bolo 2 lety denne. To, ze tam ILZ nema dost dobre vybavenie, nuz to uz CSA musi zatlacit na SSL. Ja ked letim z ILZ tak poctivo platim vsetky poplatky.
Pekny trip report,
diky, a jsem rad se ti libil let s CSA.
Ja planuji na pozdim, ze bych letel PRG-ILZ, pak bus do Tater a nazpet TAT-KSC (bus CSA) KSC-PRG erem jen tak pres vikend. Dlouho jsem v tatrach nebyl a chci se tam vratit jenom na chvilku.
Gal Air píše:Kolko vlasne stoji letenka zo Ziliny do Prahy?
Ja som platil $136 za ILZ-PRG-SLD, tu je breakdown ceny
Pri cene $136 za round trip
fare $63,
YQ $42 //airline own use only, kto toto YQ rozsifruje?,
SK $13.78 //Slovakia Embarkation tax (international),
CZ $19.40 //Czech Republic Embarkation tax (international),
dekodovane podla http://www1.iata.org/WHIP/_Files/WgId_0 ... 0Codes.pdf
Jestli povede do OSR dálnice do pěti let tak bude Ziline stačit to prodloužení RWY pro nějaké to cargo. Na pravidelné linky po celé Evropě bych se moc netěšil a letadla kategorie ATR budou nejčastejší feedovací návštevníci na linkách do PRG nebo VIE.
Ono v současnosti by chtělo každé město, které má letiště s betonovou dráhou, pravidelnu linku do Londýna nebo Paříže.
Jestli povede do OSR dálnice do pěti let tak bude Ziline stačit to prodloužení RWY pro nějaké to cargo. Na pravidelné linky po celé Evropě bych se moc netěšil a letadla kategorie ATR budou nejčastejší feedovací návštevníci na linkách do PRG nebo VIE. Ono v současnosti by chtělo každé město, které má letiště s betonovou dráhou, pravidelnu linku do Londýna nebo Paříže.
Podla mna by to ATRko 2x denne (mozno 3x casom, ak bude dobry business) do PRG uplne stacilo. Zbytocne snivat o niecom vacsom. Nemyslim, ze ten region ma potencial na viac dnes alebo pocas dalsich 10 rokov..
Neverim tomu, ze by se naslo kazdy den aspon 50 lidi, co by leteli z Ziliny do Prahy, fakt si tim nejsem jisty...
Nevite, kolik tam ted lita lidi? Jaka je vytizenost te linky?