ČSA do Žiliny

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Příspěvek od bubo »

Jafa píše:Zvýšení frekvence na lince do Žiliny:

..........Jána Slotu m............ budúcnosti preto nie je údajne vylúčené ani priame letecké spojenie medzi Žilinou a juhokórejskou metropolou Soulom...."

Ten Slota by už fakt měl přestat chlastat - za chvíli prohlásí, že není vyloučené, že by tu linku mohlo lítat Jumbo... :wink:


no docela se me libi predstava 747 nebo A330, jak se trefuje mezi kopce na 2 NDB. Mam znameho u Korean, co kapitanuje 747, tak mu to budu muset rict, uz se urcite tesi.....


Jano
Stav: Offline

Re: ČSA do Žiliny

Příspěvek od Jano »

Kašpar píše:Geniální by to jistě mohlo být, nebýt toho, že se jedná o letiště s největším počtem mlh na Slovensku a naprosto nedostatečným radionavigačním vybavením(jedno NDB - ZLA !!!).
Minima na přistání RWY 06 - 1500 m a RWY 24 - 2800 m. :(


Hm, a co ja s tym mam? Ja len, ze by sa mi to pacilo, keby bolo 2 lety denne. To, ze tam ILZ nema dost dobre vybavenie, nuz to uz CSA musi zatlacit na SSL. Ja ked letim z ILZ tak poctivo platim vsetky poplatky.

Jano
Stav: Offline

ILZ-PRG-SLD trip report

Příspěvek od Jano »


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: ILZ-PRG-SLD trip report

Příspěvek od alesesl »



Pekny trip report,
diky, a jsem rad se ti libil let s CSA.

Ja planuji na pozdim, ze bych letel PRG-ILZ, pak bus do Tater a nazpet TAT-KSC (bus CSA) KSC-PRG erem jen tak pres vikend. Dlouho jsem v tatrach nebyl a chci se tam vratit jenom na chvilku.

Jano
Stav: Offline

Re: ILZ-PRG-SLD trip report

Příspěvek od Jano »

alesesl píše:diky, a jsem rad se ti libil let s CSA.


S CSA kedykolvek po EU. CSA a KLM su dve spolocnosti, ktore uprednostnujem tuna v EU a som velmi spokojny.


vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Příspěvek od vita »

Ta budova letiště Žilina mi děsně připomíná nádraží Praha - Libeň :-D

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Re: ILZ-PRG-SLD trip report

Příspěvek od Jafa »



Hezký report. Díky. Ta linka do Žiliny je fakt úspěšná - už se někde oficiálně provalila i ta druhá frekvence?

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Kolko vlasne stoji letenka zo Ziliny do Prahy?

Jano
Stav: Offline

Příspěvek od Jano »

Gal Air píše:Kolko vlasne stoji letenka zo Ziliny do Prahy?



Ja som platil $136 za ILZ-PRG-SLD, tu je breakdown ceny

Pri cene $136 za round trip
fare $63,
YQ $42 //airline own use only, kto toto YQ rozsifruje?,
SK $13.78 //Slovakia Embarkation tax (international),
CZ $19.40 //Czech Republic Embarkation tax (international),
dekodovane podla http://www1.iata.org/WHIP/_Files/WgId_0 ... 0Codes.pdf

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

Cena je cca 3700,- Kč včetně tax.

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Ako to tam teraz je s tou modernizaciou http://www.letisko.sk/index.php?page=priemyselnypark

Na kedy to vlastne planuju???

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Příspěvek od alesesl »

Jestli to pujde s modernizaci v ILZ tak jak v BTS, tak by to tam mohli myt zmodernizovane tak za 30-40 let.

To jsou nejom vykriky do prazdna, ale skutek utek.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Asi tak...

Jestli povede do OSR dálnice do pěti let tak bude Ziline stačit to prodloužení RWY pro nějaké to cargo. Na pravidelné linky po celé Evropě bych se moc netěšil a letadla kategorie ATR budou nejčastejší feedovací návštevníci na linkách do PRG nebo VIE.
Ono v současnosti by chtělo každé město, které má letiště s betonovou dráhou, pravidelnu linku do Londýna nebo Paříže.

Jano
Stav: Offline

Příspěvek od Jano »

dider píše:Asi tak...

Jestli povede do OSR dálnice do pěti let tak bude Ziline stačit to prodloužení RWY pro nějaké to cargo. Na pravidelné linky po celé Evropě bych se moc netěšil a letadla kategorie ATR budou nejčastejší feedovací návštevníci na linkách do PRG nebo VIE.
Ono v současnosti by chtělo každé město, které má letiště s betonovou dráhou, pravidelnu linku do Londýna nebo Paříže.



Podla mna by to ATRko 2x denne (mozno 3x casom, ak bude dobry business) do PRG uplne stacilo. Zbytocne snivat o niecom vacsom. Nemyslim, ze ten region ma potencial na viac dnes alebo pocas dalsich 10 rokov..

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Příspěvek od Jay »

Neverim tomu, ze by se naslo kazdy den aspon 50 lidi, co by leteli z Ziliny do Prahy, fakt si tim nejsem jisty...
Nevite, kolik tam ted lita lidi? Jaka je vytizenost te linky?


Odpovědět