Letový řád - zima 2009

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od flyingblue »

j.ree píše:
flyingblue píše:To znamena, ze v neletecke cinnosti (pozor sem NEPATRI administrativa, protoze tu musis z valne vetsiny zahrnout do letecke cinnosti jako pausalni naklady) bys musel udelat diru 2 giga.

A tak treba je jen par linek ztratovych a to jeste minimalne. ta ztrata je asi fakt z kanclu. Vsak si taky Radoš a podobni bere 600 tisic milionu za rok ...


Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.


MK
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 947
Registrován: 21. 02. 2006, 17:48
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od MK »

flyingblue píše:Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.


Ve firme bohuzel socialismus stale je..a bude az do posledni chvile..coz uz nebude tak dlouho trvat, zima+leto 2010 se jeste prezije z prodeje handlingu a duty free, ale na konci roku 2010 uz CSA nebude mit co prodavat a cele to zbankrotuje...jeste ze propousteni se mi asi nevyhne a ja za ten rok uz budu nekde jinde a budu o tom jen cist v novinach... :)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od flyingblue »

MK píše:
flyingblue píše:Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.


Ve firme bohuzel socialismus stale je..a bude az do posledni chvile..coz uz nebude tak dlouho trvat, zima+leto 2010 se jeste prezije z prodeje handlingu a duty free, ale na konci roku 2010 uz CSA nebude mit co prodavat a cele to zbankrotuje...jeste ze propousteni se mi asi nevyhne a ja za ten rok uz budu nekde jinde a budu o tom jen cist v novinach... :)


Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?

MK
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 947
Registrován: 21. 02. 2006, 17:48
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od MK »

flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?


1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim... :wink:

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od skater »

MK píše:
flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?


1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim... :wink:


Myslím, že zaměstnanci ČSA budou mít solidní odstupné, takže z krátkodobého pohledu bude propouštění znamenat spíš nárůst nákladů, úspory přijdou až později.


euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od euroflyer »

ještě mají rezervu u osinku 1,5 mld, co dosud nevyčerpali..to pár dnů také přidá:)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od flyingblue »

euroflyer píše:ještě mají rezervu u osinku 1,5 mld, co dosud nevyčerpali..to pár dnů také přidá:)


Moment, oni meli nejakou hotovost? Mel jsem za to, ze jedou z uveru Osinku a uz tam moc nezbejva.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od dider »

flyingblue píše:
euroflyer píše:ještě mají rezervu u osinku 1,5 mld, co dosud nevyčerpali..to pár dnů také přidá:)


Moment, oni meli nejakou hotovost? Mel jsem za to, ze jedou z uveru Osinku a uz tam moc nezbejva.


No bojim se, vlastne jsem si skoro jistej, ze ty penize budou do konce roku vycerpane :? A prodej Duty Free :?: to bude tak na mesic-dva :wink:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od flyingblue »

MK píše:
flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?


1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim... :wink:


Co si preju je z hlediska diskuse uplne sumacek. Ale kdyz uz se o tom bavime ...

Pral bych si, abych mohl vyuzivat sluzeb standardni kapitalisticky letecky spolecnosti, ktera bude mit dobre jmeno CSA. Kdybych mel americke vyjadrovani, pridal bych toku patosu ... "chtel bych byt hrdy na to, ze muzu pouzivat sluzeb CSA".

tsch
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 15
Registrován: 28. 09. 2009, 20:16
Bydliště: Rosice
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od tsch »

Mám dotaz jak je to s lety PRG-BRQ. Podle právě platného letového řádu by např. let OK038 měl letět každý den kromě několika vánočních dnů (to je zase na webu LKTB), s tím že v sobotu dřív. Ovšem třeba dnes podle aktuálních údajů neletěl OK034/035, večer nemá letět OK 038. Zítra by měl dle webu LKTB letět ze 4 párů letů jen jeden (032/033).
Je to např. ještě nedoeditovanými údaji na webech nebo se lety "odříkají" a pakliže ano, podle jakých pravidel?

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Stav: Offline

ČSA ruší další linku: přestanou létat do Istanbulu

Příspěvek od -monie- »


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: ČSA ruší další linku: přestanou létat do Istanbulu

Příspěvek od MS743 »



Prave na to koukam a nemohu ani to uverit... strasne me mrzi ze CSA prohrava skoro vsude. Souhlasim ze Turkish je hodne hodne hodne agresivni cenou a hlavne i kvalitou... sazi na lety dal na vychod.

Ach jo... clovek byl v domneni ze OK zachova alespon trochu reputaci ale nejak se to pomalu ale jiste hrouti..

no jo... asi se neda zanechat linku ktera je ztratova .. ale castecne ztratova kvuli totalni neschopnosti prodeje.. IST je tak zajimava destinace pro Cechy a CSA to melo lepe uhlidat. :oops: :cry: :oops: co dalsi prijde na rade?

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od PDan »

Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?

spinar
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 443
Registrován: 11. 02. 2009, 16:47
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od spinar »

PDan píše:Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?

Jasne ze se nevyplati provozovati ztratove linky. Nikde neni receno ze CSA musi litat do Istanbulu. Nemusi! Otazka spise stoji jestli bylo nutny mit z ty linky takovyhle prusvih. A odpovidam si ze asi nebylo. Verim tomu, ze pri trosku normalnim managementu by ta linka mohla byt ziskova.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Letový řád - zima 2009

Příspěvek od alesesl »

spinar píše:
PDan píše:Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?

Jasne ze se nevyplati provozovati ztratove linky. Nikde neni receno ze CSA musi litat do Istanbulu. Nemusi! Otazka spise stoji jestli bylo nutny mit z ty linky takovyhle prusvih. A odpovidam si ze asi nebylo. Verim tomu, ze pri trosku normalnim managementu by ta linka mohla byt ziskova.


jo ale v CSA nic normalne nefunguje, to snad ani nemuzes cekat od tech komunistickych mozku...


Odpovědět