flyingblue píše:To znamena, ze v neletecke cinnosti (pozor sem NEPATRI administrativa, protoze tu musis z valne vetsiny zahrnout do letecke cinnosti jako pausalni naklady) bys musel udelat diru 2 giga.
A tak treba je jen par linek ztratovych a to jeste minimalne. ta ztrata je asi fakt z kanclu. Vsak si taky Radoš a podobni bere 600 tisic milionu za rok ...
Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.
flyingblue píše:Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.
Ve firme bohuzel socialismus stale je..a bude az do posledni chvile..coz uz nebude tak dlouho trvat, zima+leto 2010 se jeste prezije z prodeje handlingu a duty free, ale na konci roku 2010 uz CSA nebude mit co prodavat a cele to zbankrotuje...jeste ze propousteni se mi asi nevyhne a ja za ten rok uz budu nekde jinde a budu o tom jen cist v novinach...
flyingblue píše:Na to lze pouze konstatovat, ze socialismus uz tu peknych par let neni. A je cas, aby si to uvedomili i nekteri zamestnanci CSA.
Ve firme bohuzel socialismus stale je..a bude az do posledni chvile..coz uz nebude tak dlouho trvat, zima+leto 2010 se jeste prezije z prodeje handlingu a duty free, ale na konci roku 2010 uz CSA nebude mit co prodavat a cele to zbankrotuje...jeste ze propousteni se mi asi nevyhne a ja za ten rok uz budu nekde jinde a budu o tom jen cist v novinach...
Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?
flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?
1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim...
flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?
1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim...
Myslím, že zaměstnanci ČSA budou mít solidní odstupné, takže z krátkodobého pohledu bude propouštění znamenat spíš nárůst nákladů, úspory přijdou až později.
flyingblue píše:Pockej, jak jsi prisel na to, ze se prezije zima+leto2010? Z duty free pry bude 400M. Ze by z handlingu melo byt 1.6G, o tom pochybuju. A ta dira 2G je tam ted. Mame srpen - jak to bude vypadat v prosinci?
1.6G stat handling nebude, ale i tak spolecne s propustenim 800 zamestnancu tu desnou ztratu zmirni, takze to o par mesicu zivotnost CSA prodlouzi...ty si asi hodne prejes aby konecne CSA krachli, uz ti lezi dlouho v zaludku, co? Alitalia taky umirala dlouho, SkyEurope taky, takze to jeste budes muset s cervenym trsatkem chvili vydrzet, tak rychle to totiz neskonci si myslim...
Co si preju je z hlediska diskuse uplne sumacek. Ale kdyz uz se o tom bavime ...
Pral bych si, abych mohl vyuzivat sluzeb standardni kapitalisticky letecky spolecnosti, ktera bude mit dobre jmeno CSA. Kdybych mel americke vyjadrovani, pridal bych toku patosu ... "chtel bych byt hrdy na to, ze muzu pouzivat sluzeb CSA".
Mám dotaz jak je to s lety PRG-BRQ. Podle právě platného letového řádu by např. let OK038 měl letět každý den kromě několika vánočních dnů (to je zase na webu LKTB), s tím že v sobotu dřív. Ovšem třeba dnes podle aktuálních údajů neletěl OK034/035, večer nemá letět OK 038. Zítra by měl dle webu LKTB letět ze 4 párů letů jen jeden (032/033). Je to např. ještě nedoeditovanými údaji na webech nebo se lety "odříkají" a pakliže ano, podle jakých pravidel?
Prave na to koukam a nemohu ani to uverit... strasne me mrzi ze CSA prohrava skoro vsude. Souhlasim ze Turkish je hodne hodne hodne agresivni cenou a hlavne i kvalitou... sazi na lety dal na vychod.
Ach jo... clovek byl v domneni ze OK zachova alespon trochu reputaci ale nejak se to pomalu ale jiste hrouti..
no jo... asi se neda zanechat linku ktera je ztratova .. ale castecne ztratova kvuli totalni neschopnosti prodeje.. IST je tak zajimava destinace pro Cechy a CSA to melo lepe uhlidat. co dalsi prijde na rade?
Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?
PDan píše:Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?
Jasne ze se nevyplati provozovati ztratove linky. Nikde neni receno ze CSA musi litat do Istanbulu. Nemusi! Otazka spise stoji jestli bylo nutny mit z ty linky takovyhle prusvih. A odpovidam si ze asi nebylo. Verim tomu, ze pri trosku normalnim managementu by ta linka mohla byt ziskova.
PDan píše:Přujde mi to jako přirozený vývoj, ČSA se zmenšuje (flotila, zaměstnanost), tedy než vozit vzduch, mít napnuté rotace letadel a prodělávat, je pokud je opravdu IST správně vyhodnocen jako průšvih, je to dobré rozhodnutí přece ?
Jasne ze se nevyplati provozovati ztratove linky. Nikde neni receno ze CSA musi litat do Istanbulu. Nemusi! Otazka spise stoji jestli bylo nutny mit z ty linky takovyhle prusvih. A odpovidam si ze asi nebylo. Verim tomu, ze pri trosku normalnim managementu by ta linka mohla byt ziskova.
jo ale v CSA nic normalne nefunguje, to snad ani nemuzes cekat od tech komunistickych mozku...