Co bude dál s ČSA?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Prestoze patrim spis ke kritikum soucasneho vedeni CSA, tak musim uznat, ze tento tah (odchod 'nenavideneho' managementu v momente, kdy vsechny odborove organizace podepisou souhlas s restrukturalizacnim planem vcetne snizeni platu az o 30%) je velmi zajimavy. Ted se ukaze, jak vazne to odbory mysli se zachranou firmy a jak uprimne byly jejich proklamace o ochote uskrovnit se.
Zadne predchozi vedeni s takovymto krokem neprislo, je to dosti originalni. (Nicmene pro zachranu firmy by bylo jeste prospesnejsi, pokud by se ani pri snizeni platu o 30% neupustilo od oznameneho planu propustit cca 900 zamestnancu).
Zadne predchozi vedeni s takovymto krokem neprislo, je to dosti originalni. (Nicmene pro zachranu firmy by bylo jeste prospesnejsi, pokud by se ani pri snizeni platu o 30% neupustilo od oznameneho planu propustit cca 900 zamestnancu).
Re: Co bude dál s ČSA?
Zlin142 píše:
Stávková pohotovost, kdo by to byl čekal? Jak kreativní... Odborářská stádní mentalita opět slaví úspěch.
take jsem tim prekvapen
Re: Co bude dál s ČSA?
Ano, tady je jasně vidět, co je ČSA a komu patří. Pokud by ve firmě s jasným vlastníkem, s tak katastrofálním hospodařením a tudíž záporným majetkem a navíc v době krize vyhlásily ty nejnenažranější odbory stávkovou pohotovost, tento vlastník by pravděpodobně zajásal a nechal je s potěšením vystávkovat se až do konce. Pro něj by to pravděpodobně bylo to nejlevnější řešení. Bohužel stát je opravdu mizerný vlastník.
Re: Co bude dál s ČSA?
Vadí jim, že kromě navržených bodů plán neřeší nic konkrétního a že nevědí, na co by se uspořené peníze (zhruba miliarda korun) využily.
No co, koupi si bazeny, auta, hromadu ku*ev a tradaaa. Paneboze to si snad ty odbory delaji srandu. A co se divim vubec, vlastne je asi typicke, ze oni vubec nechapou vaznost situace, a ze ty penize znamenaji usporu nakladu, aby se dorovnala ta dira mezi vynosama. Oni si snad mysli, ze usporene penize si vedeni odlozi do srajtofle a pak si pozdeji za to udelaji party v karibiku....
No proti odborum aerolinek (a hlavne pilotu) existuje jenom jedno ucinne opatreni - POSLAT FIRMU DO KYTEK!
No co, koupi si bazeny, auta, hromadu ku*ev a tradaaa. Paneboze to si snad ty odbory delaji srandu. A co se divim vubec, vlastne je asi typicke, ze oni vubec nechapou vaznost situace, a ze ty penize znamenaji usporu nakladu, aby se dorovnala ta dira mezi vynosama. Oni si snad mysli, ze usporene penize si vedeni odlozi do srajtofle a pak si pozdeji za to udelaji party v karibiku....
No proti odborum aerolinek (a hlavne pilotu) existuje jenom jedno ucinne opatreni - POSLAT FIRMU DO KYTEK!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 299
- Registrován: 05. 12. 2007, 19:22
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Koukal včera někdo na Události, komentáře?
Vystoupení předáka odborů CZALPA byl teda otřes. Objektivně musel jakýkoliv divák uznat, že odbory by rádi druhým kazály vodu, ale oni se koryta nevzdají, což se dnes potvrdilo. Prezident ČSA mě též nepřesvědčil, že by měl nějaký tah na branku.
Vystoupení předáka odborů CZALPA byl teda otřes. Objektivně musel jakýkoliv divák uznat, že odbory by rádi druhým kazály vodu, ale oni se koryta nevzdají, což se dnes potvrdilo. Prezident ČSA mě též nepřesvědčil, že by měl nějaký tah na branku.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
dider píše:Vadí jim, že kromě navržených bodů plán neřeší nic konkrétního a že nevědí, na co by se uspořené peníze (zhruba miliarda korun) využily.
No co, koupi si bazeny, auta, hromadu ku*ev a tradaaa. Paneboze to si snad ty odbory delaji srandu. A co se divim vubec, vlastne je asi typicke, ze oni vubec nechapou vaznost situace, a ze ty penize znamenaji usporu nakladu, aby se dorovnala ta dira mezi vynosama. Oni si snad mysli, ze usporene penize si vedeni odlozi do srajtofle a pak si pozdeji za to udelaji party v karibiku....
No proti odborum aerolinek (a hlavne pilotu) existuje jenom jedno ucinne opatreni - POSLAT FIRMU DO KYTEK!
Jimmy Hoffa reloaded http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Hoffa
Re: Co bude dál s ČSA?
Podle všeho je ego odborářského bosse přednější než nějaká kritická ekonomická situace firmy, protože to se zdá být primárně důvodem stávkové pohotovosti. Prostě odborářské stádo se vším všudy.
"Je naprosto nepřijatelné, aby byl vrcholný představitel odborové organizace v rozporu se zákonem a Ústavou ČR diskriminován a zastrašován za svá veřejná vystoupení. Výkonná rada CZALPA vyzývá management ČSA k bezodkladnému stažení upozornění na možnost výpovědi předané prezidentu CZALPA Filipu Gasparovi,"
http://www.ct24.cz/ekonomika/65045-piloti-csa-chteji-jit-do-stavky/
"Je naprosto nepřijatelné, aby byl vrcholný představitel odborové organizace v rozporu se zákonem a Ústavou ČR diskriminován a zastrašován za svá veřejná vystoupení. Výkonná rada CZALPA vyzývá management ČSA k bezodkladnému stažení upozornění na možnost výpovědi předané prezidentu CZALPA Filipu Gasparovi,"
http://www.ct24.cz/ekonomika/65045-piloti-csa-chteji-jit-do-stavky/
Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:Prestoze patrim spis ke kritikum soucasneho vedeni CSA, tak musim uznat, ze tento tah (odchod 'nenavideneho' managementu v momente, kdy vsechny odborove organizace podepisou souhlas s restrukturalizacnim planem vcetne snizeni platu az o 30%) je velmi zajimavy. Ted se ukaze, jak vazne to odbory mysli se zachranou firmy a jak uprimne byly jejich proklamace o ochote uskrovnit se.
Zadne predchozi vedeni s takovymto krokem neprislo, je to dosti originalni. (Nicmene pro zachranu firmy by bylo jeste prospesnejsi, pokud by se ani pri snizeni platu o 30% neupustilo od oznameneho planu propustit cca 900 zamestnancu).
Je to uctyhodne gesto, jen se staci zeptat kolik si p. Lasak nalinkuje zlateho padaku, takovych 36 nasobek jeho prumerneho platu a 40 krat se vyplati pokud tam zustane do konce privatizace a uz nebude moci na nic sahnout a prodat.
Re: Co bude dál s ČSA?
Z homepage airways:
Odborové organizace CAAE. OSZL, OSD a OOLM, které zastupují dvě třetiny zaměstnanců ČSA se shodly na tom, že souhlasí s obsahem otevřeného dopisu odborové organizace pilotů CZALPA premiérovi ČR Janu Fischerovi. Piloti v dopise vyjádřili znepokojení nad tím, jakým způsobem je společnost managementem řízena.
CZALPA, OSZL,OSD,OOLM,CAAE - zvlastni kolik odborovych organizaci se nalepi na statni podnik. Proc asi? Napada me jenom, ze ze statniho se bere jednoduseji, dyt to stat resp. obcan vsechno zaplati prece
To se pak nedivme, že AF/KL odstoupilo, dyť tohle by jsi vzal pod sva kridla jenom podnikatel sebevrah. A kdyz uz to nechce ani mekka odborovych svazu z Francie, tak jsme zvedavy jak se k tomu postavi Unimex...
Odborové organizace CAAE. OSZL, OSD a OOLM, které zastupují dvě třetiny zaměstnanců ČSA se shodly na tom, že souhlasí s obsahem otevřeného dopisu odborové organizace pilotů CZALPA premiérovi ČR Janu Fischerovi. Piloti v dopise vyjádřili znepokojení nad tím, jakým způsobem je společnost managementem řízena.
CZALPA, OSZL,OSD,OOLM,CAAE - zvlastni kolik odborovych organizaci se nalepi na statni podnik. Proc asi? Napada me jenom, ze ze statniho se bere jednoduseji, dyt to stat resp. obcan vsechno zaplati prece
To se pak nedivme, že AF/KL odstoupilo, dyť tohle by jsi vzal pod sva kridla jenom podnikatel sebevrah. A kdyz uz to nechce ani mekka odborovych svazu z Francie, tak jsme zvedavy jak se k tomu postavi Unimex...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 11
- Registrován: 07. 04. 2009, 22:20
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
dider píše:Z homepage airways:
Odborové organizace CAAE. OSZL, OSD a OOLM, které zastupují dvě třetiny zaměstnanců ČSA se shodly na tom, že souhlasí s obsahem otevřeného dopisu odborové organizace pilotů CZALPA premiérovi ČR Janu Fischerovi. Piloti v dopise vyjádřili znepokojení nad tím, jakým způsobem je společnost managementem řízena.
CZALPA, OSZL,OSD,OOLM,CAAE - zvlastni kolik odborovych organizaci se nalepi na statni podnik. Proc asi? Napada me jenom, ze ze statniho se bere jednoduseji, dyt to stat resp. obcan vsechno zaplati prece
To se pak nedivme, že AF/KL odstoupilo, dyť tohle by jsi vzal pod sva kridla jenom podnikatel sebevrah. A kdyz uz to nechce ani mekka odborovych svazu z Francie, tak jsme zvedavy jak se k tomu postavi Unimex...
Tak mi řekni co třeba OOLM má z toho že je ve státním podniku?
Re: Co bude dál s ČSA?
Hezka veta pana L.:Naopak, já jsem našel způsob, jak zajistit přežití aerolinek
Re: Co bude dál s ČSA?
malasorte píše:Je to uctyhodne gesto, jen se staci zeptat kolik si p. Lasak nalinkuje zlateho padaku, takovych 36 nasobek jeho prumerneho platu a 40 krat se vyplati pokud tam zustane do konce privatizace a uz nebude moci na nic sahnout a prodat.
Není snad důležitější že bude pryč a doufejme přijde někdo s vizí jak dál, protože tu Lašák podle všeho postrádá?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 11
- Registrován: 07. 04. 2009, 22:20
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Lašák by měl odejít sám od sebe.A ne pod nějakou podmínkou.
Re: Co bude dál s ČSA?
Triplseven píše:Lašák by měl odejít sám od sebe.A ne pod nějakou podmínkou.
A v čem je ta podmínka tak zásadně problematická?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 11
- Registrován: 07. 04. 2009, 22:20
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
v tom že zas oberou lidi a rozdají si to na odměnách.A hlavně když to dotah kam to dotah tak už měl odejít.