Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.
Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove
podmínky, které stanovil při fúzi ÚOHS, jsou obchodní tajemstvím. Jediná veřejně známá podmínka je fakt, že Dvořák oficiálně nesmí sedět na dvou židlích. Není nad průhlednou státní firmu a průhledný antimonopol.
HighFlyer píše:Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.
Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove
Myslím, že svět se má od Čechů ještě hodně co učit, tedy přinejmenším v oblasti jak kreativně zajistit skrytou státní podporu nějaké neživotaschopné firmě...
HighFlyer píše:Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.
Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove
Myslím, že svět se má od Čechů ještě hodně co učit, tedy přinejmenším v oblasti jak kreativně zajistit skrytou státní podporu nějaké neživotaschopné firmě...
no tak jistá šikovnost tu je, ale to co se děje na ukrajině, na to nemá nikdo široko daleko
Personální škatulata hejbejte se jedna dle mého méně podstatná věc, která znamená, že někdo ze zaměstnanců "nevědomky" a někdo vědomě v žoldu politiků připravuje letiště opět na levný prodej. ČSA a další zbytky pokud to přežijí nevyjímaje. Rád bych v tom viděl něco jiného ale...
Ví někdo po třech, čtyřech letech kdo je majitelem Carga a tím i strategického celního prostoru v Praze? Třeba bude mít Aeroholding také brzo majitele sídlícího v "pražském paneláku".
creyman píše:Od února Travel bude odbavovat Menzies Aviation. Při objemu jaký dělají ztráta zakázky určitě novému Aeroholdingu čísla nevylepší.
od TVS je to logický krok, oni mají asi oprávněný pocit, že jim ČSA a LP hážou klacky pod nohy, tak proč by u nich TVS dobrovolně utráceli svoje peníze když mají alternativu u Menzies, a navíc za lepších podmínek. Je to princip akce a reakce...
creyman píše:Od února Travel bude odbavovat Menzies Aviation. Při objemu jaký dělají ztráta zakázky určitě novému Aeroholdingu čísla nevylepší.
od TVS je to logický krok, oni mají asi oprávněný pocit, že jim ČSA a LP hážou klacky pod nohy, tak proč by u nich TVS dobrovolně utráceli svoje peníze když mají alternativu u Menzies, a navíc za lepších podmínek. Je to princip akce a reakce...
To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika...
Josef píše:To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika...
K tomu pronajmy Tu 154 z vladni/vojenske letky za jiste velmi priznive ceny...
Josef píše:To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika...
K tomu pronajmy Tu 154 z vladni/vojenske letky za jiste velmi priznive ceny...
Vzpomínám, jak jsem blahé paměti jsem v r.cca 1997 vezl manželku s jejími rodiči na dnešní T3 na zájezd do Paříže s Čedokem a tám jsem zjistil, že nějaký TVS existuje. Na můj dotaz u zaměstnance LKPR "co to je" mi bylo odpovězeno "To si udělali estébáci z vládní letky".