Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od dydzej »

jonapet píše:
jay80 píše:tak teď je ta nabídka vskutku exklusivní... Vyházet celej marketing...


Presne tak, snad to do konce "happy vikendu" daji dohromady, protoze jinak je to jen dalsi ostuda...

Uz jim to jede, ale stejne je to ostuda, ze to neslo hned od zacatku. A pritom by stacilo tak malo... :roll:


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od MS743 »


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »


Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.

Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove :lol: :clap: :lol:

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

podmínky, které stanovil při fúzi ÚOHS, jsou obchodní tajemstvím. Jediná veřejně známá podmínka je fakt, že Dvořák oficiálně nesmí sedět na dvou židlích. Není nad průhlednou státní firmu a průhledný antimonopol.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

HighFlyer píše:Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.

Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove :lol: :clap: :lol:


Myslím, že svět se má od Čechů ještě hodně co učit, tedy přinejmenším v oblasti jak kreativně zajistit skrytou státní podporu nějaké neživotaschopné firmě...


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tygrlive »

romul píše:
HighFlyer píše:Takze budou 3 predstavenstva a 3 dozorci rady (a k tomu tri aparty a tri agendy - ucetnictvi, audit, dane, personalistika...) namisto 2 predstavenstev a 2 dozorcich rad.

Hm. Tak nam ta restrukturalizace pokracuje velmi fajnove :lol: :clap: :lol:


Myslím, že svět se má od Čechů ještě hodně co učit, tedy přinejmenším v oblasti jak kreativně zajistit skrytou státní podporu nějaké neživotaschopné firmě...


no tak jistá šikovnost tu je, ale to co se děje na ukrajině, na to nemá nikdo široko daleko

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od creyman »

Personální škatulata hejbejte se jedna dle mého méně podstatná věc, která znamená, že někdo ze zaměstnanců "nevědomky" a někdo vědomě v žoldu politiků připravuje letiště opět na levný prodej. ČSA a další zbytky pokud to přežijí nevyjímaje. Rád bych v tom viděl něco jiného ale...

Ví někdo po třech, čtyřech letech kdo je majitelem Carga a tím i strategického celního prostoru v Praze?
Třeba bude mít Aeroholding také brzo majitele sídlícího v "pražském paneláku".

Rád se omluvím pokud to vidím špatnou optikou.

Killer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 152
Registrován: 02. 02. 2005, 10:24
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Killer »

Stejne posledni slovo bude mit Brusel. A jak celou EU nemusim, tak doufam, ze v tomhle ukazou alespon zablesk rozumu a stopnou to.

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Nemec píše:http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/csa-nezvladly-vrchol-sezony-711747


A ty cisla jsou s CSA Holidays nebo bez nich?

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od creyman »

Od února Travel bude odbavovat Menzies Aviation. Při objemu jaký dělají ztráta zakázky určitě novému Aeroholdingu čísla nevylepší.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

creyman píše:Od února Travel bude odbavovat Menzies Aviation. Při objemu jaký dělají ztráta zakázky určitě novému Aeroholdingu čísla nevylepší.


od TVS je to logický krok, oni mají asi oprávněný pocit, že jim ČSA a LP hážou klacky pod nohy, tak proč by u nich TVS dobrovolně utráceli svoje peníze když mají alternativu u Menzies, a navíc za lepších podmínek. Je to princip akce a reakce...

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Josef »

romul píše:
creyman píše:Od února Travel bude odbavovat Menzies Aviation. Při objemu jaký dělají ztráta zakázky určitě novému Aeroholdingu čísla nevylepší.


od TVS je to logický krok, oni mají asi oprávněný pocit, že jim ČSA a LP hážou klacky pod nohy, tak proč by u nich TVS dobrovolně utráceli svoje peníze když mají alternativu u Menzies, a navíc za lepších podmínek. Je to princip akce a reakce...


To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika... :wink:

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

Josef píše:To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika... :wink:

K tomu pronajmy Tu 154 z vladni/vojenske letky za jiste velmi priznive ceny...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5912
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

HighFlyer píše:
Josef píše:To je jasné, logický krok. Já si pamatuji na začátky TVS, roky 98 a 99. LP, tehdy ještě ČSL měla v TVS podíl. Část handlingu, např. přetahy letadel TVS vůbec neplatil. To byly krásné začátky podnikání páně Vika... :wink:

K tomu pronajmy Tu 154 z vladni/vojenske letky za jiste velmi priznive ceny...

Vzpomínám, jak jsem blahé paměti jsem v r.cca 1997 vezl manželku s jejími rodiči na dnešní T3 na zájezd do Paříže s Čedokem a tám jsem zjistil, že nějaký TVS existuje. Na můj dotaz u zaměstnance LKPR "co to je" mi bylo odpovězeno "To si udělali estébáci z vládní letky".


Odpovědět