Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od gr09 »

Killer píše:Pak je jen otazkou, nez to nekdo da do Bruselu jako nepovolenou pomoc aeroliniim.

Ja mel pocit, ze prave s prihlednutim k Bruselu se to dela takhle komplikovane..


honzeek1
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 354
Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od honzeek1 »

Tak na obranu CSA - je videt ze v tom maji bordel ve vicero mensich evropskych zemich :)
Obrázek


honzeek1 píše:V CSA vedi, ze Cina je zeme neomezenych moznosti, i leto tam umeji udelat (a levne!!) ke konci podzima... :clap:

Obrázek

Killer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 152
Registrován: 02. 02. 2005, 10:24
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Killer »

gr09 píše:
Killer píše:Pak je jen otazkou, nez to nekdo da do Bruselu jako nepovolenou pomoc aeroliniim.

Ja mel pocit, ze prave s prihlednutim k Bruselu se to dela takhle komplikovane..


Teda nedelam si iluze o bruselskych urednicich, ale tak blbi, aby tohle neprokoukli snad nejsou?

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tygrlive »

ČSA chce dle planes.cz letat do Nižniho Novgorodu... konečně je to trklo... Škoda Auto tam bude otvirat zavod, takže maji přísun pax zajištěn... škodováci lítají o106... :)))

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Alca »

Jsem zvědav, jak vážně to Rusko teď berou. myslím, že trochu využili i Medvěděva v Praze, před dvěma lety ruská strana totiž remcala, když chtělo OK rozlétat OVB. Nyní je tu snaha o Ufu, N.Novgorod, že by opět Novosibirsk, a třeba Sochi?


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Orus-x »

Killer píše:
PDan píše:
Killer píše:Tak tohle uz fakt neni normalni. Normalne vzali prachy z letiste, nalili je do CSA a nikomu to neprijde divne.


Ale s tim se od zacatku pocitalo, ono to byla take jedina moznost, jak CSA zachranit.


Pak je jen otazkou, nez to nekdo da do Bruselu jako nepovolenou pomoc aeroliniim. Hlavne to musi byt super pro vsechny ostatni aerolinky, kdyz svym provozem dotuji ty ignoranty z CSA.


Já bych na všespásnost Bruselu v tomhle moc nevěřil, pokud prošla sviňárna typu reorganizace Alitalie a dvojí řízený bankrot Olympic Airlines (Airways), projde tam všechno.... my tady houby víme, jak ta Komise rozhoduje, kdo všechno to je a jaký tam fungujou politický tlaky

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »


BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od BlueSky »

Slyseli jste to, co ja?
Byvaly sef aerolinek Dvorak tvrdi, ze pokles market sharu CSA na domacim trhu je dobre, protoze je zdravejsi trh.
Dokazete si predstavit, ze by sef Skody Mlada Boleslav tvrdil, ze je dobre, ze podil Skodovky na ceskem trhu klesa, ze je drti konkurence a ze je to dobre? Anebo sefa Applu, ze je dobre ze Apple celosvetove ztraci, RIM a Nokie rostou? Ze je to zdravejsi pro cely trh? To by asi sefy svych firem druhy den nebyli.

Anebo na logickou otazku, proc se turbovrtulova letadla ATR s kapacitou 45 sedacek (naprosto nevhodna pro chartery) prevadi do charterove spolecnosti, odpovi, ze je HCA prece budou pronajimat ACMI dalsim zajemcum. Proc je tedy nepronajimaji CSA primo dalsim zajemcum?

Sam Dvorak pouzil vyraz, ze nelze vse sazet na jednu kartu. Kdyz na to M. Kula zareagoval, ze v pripade business orientace na ruske trhy sazi vse na jednu kartu a to muze byt problem az dojde k liberalizaci letecke prepravy Rusko - EU, tak to zustalo bez odpovedi. Asi uz ho to trapit nebude.

Fantomas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 08. 05. 2006, 11:21
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fantomas »

Dvorak si nevidi do drzky :lolno: je to ubohe divadlo :twisted: :biggrin:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Fantomas píše:Dvorak si nevidi do drzky :lolno: je to ubohe divadlo :twisted: :biggrin:


My vime, ze mate ponekud specifictejsi slovnik, lec vezte, ze prave pan Dvorak presne vi, o cem mluvi.

Posouzeni jeho kroku necham povolanejsim, lec jeho vyjadreni davaji smysl. Jen si musite davat pozor, zda mluvi jako sef aeroholdingu, sef CSA nebo sef Letiste Praha ... A v tom je cele kouzlo - davat pozor.

BTW pred chvili jsem si ten Moravcuv porad znovu prehral a svoji roli sehral Pan Dvorak opravdu dokonale (bez ironie).

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... nik/727165
"Ta diskuse probíhá následovně: Ano, ten váš restrukturalizační plán vypadá dobře, počkáme si na to, jestli budete schopni doručit výsledky," uvedl Dvořák.

Teda to fakt nechapu, odkud se bere ta neduvera potencialnich investoru :mrgreen:

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od BlueSky »

flyingblue píše:
BTW pred chvili jsem si ten Moravcuv porad znovu prehral a svoji roli sehral Pan Dvorak opravdu dokonale (bez ironie).

To jo. Hlavni role v tridilne parodii na manazerske rizeni: "Jak z(ne)hodnotit prosperujici firmu"
Hlavni role: zaslouzili (ne)umelci Tvrdik, Lasak, Dvorak :D
Rezie: Ministerstvo Financi CR :)
Produkce (financovani): obcane CR :(
Kompars: zamestnanci CSA :sad:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

BlueSky píše:
flyingblue píše:
BTW pred chvili jsem si ten Moravcuv porad znovu prehral a svoji roli sehral Pan Dvorak opravdu dokonale (bez ironie).

To jo. Hlavni role v tridilne parodii na manazerske rizeni: "Jak z(ne)hodnotit prosperujici firmu"
Hlavni role: zaslouzili (ne)umelci Tvrdik, Lasak, Dvorak :D
Rezie: Ministerstvo Financi CR :)
Produkce (financovani): obcane CR :(
Kompars: zamestnanci CSA :sad:


Pri vsi ucte nemam pocit, ze by Lasak nebo Dvorak meli co delat s prosperujici firmou. I kdyz se to ocelove pesti pracujicio lidi muze zdat.

paascha
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 71
Registrován: 05. 11. 2010, 11:57
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od paascha »

BlueSky píše:Anebo na logickou otazku, proc se turbovrtulova letadla ATR s kapacitou 45 sedacek (naprosto nevhodna pro chartery) prevadi do charterove spolecnosti, odpovi, ze je HCA prece budou pronajimat ACMI dalsim zajemcum. Proc je tedy nepronajimaji CSA primo dalsim zajemcum?


Protože není důležité letadlo, ale posádka, resp. kolik zaměstnavatel posádce platí. A tady je rozdíl téměř řádový :lol:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

paascha píše:
BlueSky píše:Anebo na logickou otazku, proc se turbovrtulova letadla ATR s kapacitou 45 sedacek (naprosto nevhodna pro chartery) prevadi do charterove spolecnosti, odpovi, ze je HCA prece budou pronajimat ACMI dalsim zajemcum. Proc je tedy nepronajimaji CSA primo dalsim zajemcum?


Protože není důležité letadlo, ale posádka, resp. kolik zaměstnavatel posádce platí. A tady je rozdíl téměř řádový :lol:


:thumbup:


Odpovědět