Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
Nejstrašnější ovšem je to, a to mi potvrdí všichni, kdo někdy v APC pracovali, že se tam z deseti oken dají otevřít jen dvě a z nich se dá jen jedno normálně zavřít. Za těch 50 milošů by se dala udělat rekonstrukce toho domu hrůzy, kde nefunguje klimatizace, kde nefunguje topení, kde věčně něco nesvítí, nejede a nejde... Já měl kancl a v něm termostat a klimatizaci/ topení. Byla tam zima, tak jsem si přitopil, ale ouha, byla ještě větší zima. Tak jsem ještě přitopil, jenže to už fučelo z díry úplně mrazivě. Zavolal jsem opraváře, a ten, asi na třetí pokus, odhalil důvod. Byly prohozené dráty s vedlejším kanclem, takže já přidával teplo, abych nezmrznul, a holky vedle, když se začaly bezdůvodně potit, chtěly trochu ochladit. A protože nešlo otevřít okno( ), stáhly termostat na málo a... A takhle je to tam se vším. Jsem rád, že jsem pryč
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Takže článek na idnes potvrdil, že renovace proběhla v mezích normálu, a paascha, že byla potřeba. Proč tady kdekdo mluví o blití, mi uniká.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
loupeznik píše:Takže článek na idnes potvrdil, že renovace proběhla v mezích normálu, a paascha, že byla potřeba. Proč tady kdekdo mluví o blití, mi uniká.
to je spravnej nazor, kdyz se ta budova stavela, tak pry stala 600 mega, pokud si dobre pamatuju ma 12 pater, to vychazi cca 50 mega na patro ( nepocitam suteren ) je ji 9 let, nejake opotrebeni, inflace ...tak vlastne tech 50 mega za jedno patro rekonstrukce v dnesni neni tak hrozny.......
Re: Co bude dál s ČSA?
manilar píše:pokud si dobre pamatuju ma 12 pater
Pokud si dobře pamatuju já, má dva suterény, přízemí a 7 pater + střešní nástavbu, kde dřepí operačka, takže kde jsi vzal 12?
Re: Co bude dál s ČSA?
nová budova stála cca 400 mega, kompletní realizace za Kůly
prodána 2009 v rámci bratrské spolupráce Letiště Praha při zachraňování ČSA Letišti za 606 mega (výroční zpráva za 2009, str. 71). Jinak bych si dovolil upozornit na fakt, že Travel staví o pár set metrů dál další křídlo svého sídla včetně nových prostor pro Vika za cenu 32 tisíc za metr čtverečních včetně nábytku, tedy o tři tisíce levněji, než pouze renovace prostor v APC.
prodána 2009 v rámci bratrské spolupráce Letiště Praha při zachraňování ČSA Letišti za 606 mega (výroční zpráva za 2009, str. 71). Jinak bych si dovolil upozornit na fakt, že Travel staví o pár set metrů dál další křídlo svého sídla včetně nových prostor pro Vika za cenu 32 tisíc za metr čtverečních včetně nábytku, tedy o tři tisíce levněji, než pouze renovace prostor v APC.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
HonzaLB píše:nová budova stála cca 400 mega, kompletní realizace za Kůly
prodána 2009 v rámci bratrské spolupráce Letiště Praha při zachraňování ČSA Letišti za 606 mega (výroční zpráva za 2009, str. 71). Jinak bych si dovolil upozornit na fakt, že Travel staví o pár set metrů dál další křídlo svého sídla včetně nových prostor pro Vika za cenu 32 tisíc za metr čtverečních včetně nábytku, tedy o tři tisíce levněji, než pouze renovace prostor v APC.
Jene, Jene ... Jednak predpokladam vis, ze "pouze" renovace muze byt drazsi nez stavba na nove louce a jednak predpokladam, ze vis, ze kdyz napises "prostory pro Vika", tak to nemusi vubec nic znamenat.
Nicmene vime, ze do urovne investigativcu jsi jeste nedorostl, ale neves hlavu. Par desitek let trvaleho zlepsovani prace a budes skoro tak dobry jako Mr. Kmenta.
Podotykam, ze nemam nic spolecneho s CSA ani s zadnym dodavatelem. A taky si nemyslim, ze to vybavovani je primerene ucelu - jenom mi ta novinarska prace prijde proste odflaknuta.
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:HonzaLB píše:nová budova stála cca 400 mega, kompletní realizace za Kůly
prodána 2009 v rámci bratrské spolupráce Letiště Praha při zachraňování ČSA Letišti za 606 mega (výroční zpráva za 2009, str. 71). Jinak bych si dovolil upozornit na fakt, že Travel staví o pár set metrů dál další křídlo svého sídla včetně nových prostor pro Vika za cenu 32 tisíc za metr čtverečních včetně nábytku, tedy o tři tisíce levněji, než pouze renovace prostor v APC
Jene, Jene ... Jednak predpokladam vis, ze "pouze" renovace muze byt drazsi nez stavba na nove louce a jednak predpokladam, ze vis, ze kdyz napises "prostory pro Vika", tak to nemusi vubec nic znamenat.
Nicmene vime, ze do urovne investigativcu jsi jeste nedorostl, ale neves hlavu. Par desitek let trvaleho zlepsovani prace a budes skoro tak dobry jako Mr. Kmenta.
Podotykam, ze nemam nic spolecneho s CSA ani s zadnym dodavatelem. A taky si nemyslim, ze to vybavovani je primerene ucelu - jenom mi ta novinarska prace prijde proste odflaknuta.
....jestli to Honza mohl napsat líp....no budiž.Podle mě ale jde jen o to, že Dvořák a spol. zkouší, co jim vlastně ještě projde a veřejnost zkousne, než je někdo konečně nabere na vidle.....no a snaží se ještě urvat poslední sousta z téměř ohlodané kosti než dopadne jako jmenovec Dvořák z DP.Každému kdo používá hlavu nejen proto,aby mu nepršelo do krku je přece jasné, že firma která je ve stadiu klinické smrti a její bankrot lze čekat velice brzy může těch pár posledních měsíců fungovat i se starým nábytkem.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Petr31 píše:....jestli to Honza mohl napsat líp....no budiž.Podle mě ale jde jen o to, že Dvořák a spol. zkouší, co jim vlastně ještě projde a veřejnost zkousne, než je někdo konečně nabere na vidle.....no a snaží se ještě urvat poslední sousta z téměř ohlodané kosti než dopadne jako jmenovec Dvořák z DP.Každému kdo používá hlavu nejen proto,aby mu nepršelo do krku je přece jasné, že firma která je ve stadiu klinické smrti a její bankrot lze čekat velice brzy může těch pár posledních měsíců fungovat i se starým nábytkem.
Ty cece, firma, kterou ridi Dvorak, je na tom docela dost dobre
A jestli posle jednu ze svych dcerinek do konkursu, tak to se holt neda svitit.
Pokud vim, tak APC patri Aeroholdingu (lec se samozrejme mohu mylit).
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:Pokud vim, tak APC patri Aeroholdingu (lec se samozrejme mohu mylit).
V rámci konsolidace dluhů bylo APC prodáno LPRG za znaleckou cenu, asi před 2,5 lety.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
No tak kdyz se tady porad nikdo nema k uvaze (natozpak odpovedi) na tema, jaky je minimalni objem cestujicich nutny pro provozovani tradicniho modelu, podivejme se, co rikaji lide povolanejsi a zkusenejsi, ktere cituje Bloomberg:
"A traditional airline needs 50-plus million passengers a year to bring costs down to an acceptable level".
Cely clanek na Bloombergu zde. Selektivne cituji dalsi zajimave pasaze z clanku:
- With their own outlooks crimped by a slowing economy, Europe’s biggest carriers may be reluctant to enter a bidding contest for unprofitable companies with rivals from emerging markets, and inter-continental deals could offer better value.
- Takeover interest in the likes of SAS and Malev will be minimal, and state-connected carriers will enter a process of “managed decline,” without disappearing completely.
- Bigger carriers are the least bit interested in them... unless they have a very particular niche, which is very rare really".
- “Everywhere we look we’re suddenly talking to airports who are worried”
- “Imploding” carriers such as Spanair will spur growth at discount airlines.
[pozn. redakce: kurziva v textu pridana od HF]
Nejake reakce, komentare, disputace? prodejce, flyingblue, cimarosa?
"A traditional airline needs 50-plus million passengers a year to bring costs down to an acceptable level".
Cely clanek na Bloombergu zde. Selektivne cituji dalsi zajimave pasaze z clanku:
- With their own outlooks crimped by a slowing economy, Europe’s biggest carriers may be reluctant to enter a bidding contest for unprofitable companies with rivals from emerging markets, and inter-continental deals could offer better value.
- Takeover interest in the likes of SAS and Malev will be minimal, and state-connected carriers will enter a process of “managed decline,” without disappearing completely.
- Bigger carriers are the least bit interested in them... unless they have a very particular niche, which is very rare really".
- “Everywhere we look we’re suddenly talking to airports who are worried”
- “Imploding” carriers such as Spanair will spur growth at discount airlines.
[pozn. redakce: kurziva v textu pridana od HF]
Nejake reakce, komentare, disputace? prodejce, flyingblue, cimarosa?
Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:Nejake reakce, komentare, disputace? prodejce, flyingblue, cimarosa?
cakal som od rana, kedy sa tu presne tych 50 mega pax zjavi
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Je to blbost.
Nevěřím, že existuje pevné a konstantní číslo, věřím, že existuje přibližný vzoreček, jak se k číslu dostat. Ten vzoreček musí nějak obsahovat politický, geografický a ekonomický prostředí.
Navíc vycházím z toho, že naprostá většina letů je max tří segmentových (do hubu, mezi huby, z hubu). Tedy pokud existuje číslo (jako výsledek vzorečku), tak se bude týkat počtu pasažérů přes daný hub (tedy i počet hubů je nutné zařadit do vzorečku. United Airlines s 10 huby budou mít číslo vyšší než Emirates s jedním hubem.
Nevěřím, že existuje pevné a konstantní číslo, věřím, že existuje přibližný vzoreček, jak se k číslu dostat. Ten vzoreček musí nějak obsahovat politický, geografický a ekonomický prostředí.
Navíc vycházím z toho, že naprostá většina letů je max tří segmentových (do hubu, mezi huby, z hubu). Tedy pokud existuje číslo (jako výsledek vzorečku), tak se bude týkat počtu pasažérů přes daný hub (tedy i počet hubů je nutné zařadit do vzorečku. United Airlines s 10 huby budou mít číslo vyšší než Emirates s jedním hubem.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
whiskey píše:HighFlyer píše:Nejake reakce, komentare, disputace? prodejce, flyingblue, cimarosa?
cakal som od rana, kedy sa tu presne tych 50 mega pax zjavi
Taky sem byl nedockavej. Jenom nevim, jestli pan Bloomberg cte zdejsi diskusi, aby se pustil s HF do disputace.
Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:No tak kdyz se tady porad nikdo nema k uvaze (natozpak odpovedi) na tema, jaky je minimalni objem cestujicich nutny pro provozovani tradicniho modelu, podivejme se, co rikaji lide povolanejsi a zkusenejsi, ktere cituje Bloomberg:
"A traditional airline needs 50-plus million passengers a year to bring costs down to an acceptable level".
Cely clanek na Bloombergu zde. Selektivne cituji dalsi zajimave pasaze z clanku:
- With their own outlooks crimped by a slowing economy, Europe’s biggest carriers may be reluctant to enter a bidding contest for unprofitable companies with rivals from emerging markets, and inter-continental deals could offer better value.
- Takeover interest in the likes of SAS and Malev will be minimal, and state-connected carriers will enter a process of “managed decline,” without disappearing completely.
- Bigger carriers are the least bit interested in them... unless they have a very particular niche, which is very rare really".
- “Everywhere we look we’re suddenly talking to airports who are worried”
- “Imploding” carriers such as Spanair will spur growth at discount airlines.
[pozn. redakce: kurziva v textu pridana od HF]
Nejake reakce, komentare, disputace? prodejce, flyingblue, cimarosa?
Ačkoliv nepatřím mezi jmenované místní odborníky, dovolím si projevit svůj stručný názor opřený o selský rozum.
1) ČR je dle mého názoru malá země na to, aby se tu klasická aerolinka typu ČSA uživila.
2) Kromě toho již několik manažerských skupin po několik let intenzívně sype písek do stroje zvaného ČSA a snaží se jej zastavit - už by se jim to dávno podařilo, nebýt transakcí typu OSINEK a AEROHOLDING.
3) Nechci zacházet do detailů, ale všechny okolní země mají s aerolinkami podobného typu potíže a rády by se jich zbavily:
ADRIA, LOT,Malév,JAT......AUSTRIAN přežil jen díky akvizici LUFTHANSY.To taky podle mě (AUSTRIAN) byla jediná aerolinka široko daleko, která za akvizici stála.Žádná jiná podle mě nestojí za zlámanou grešli, prostě až politici konečně pochopí, že další podpora výše uvedených podniků je neúnosná, tak to zabalí a LUFTHANSA prostě přidá frekvence z Pešti, Varšavy, Ljubljaně.......... a budeme všici přestupovat na EDDM a EDFH.
4) Zůstává otázka, kdo se postará a příslušná letiště........která se zániky domácích dopravců logicky přestanou být mašinami na peníze.
Re: Co bude dál s ČSA?
Malev dnes rano zastavil lety. Krasny vzor pro CSA.