Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
4
6%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
19%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
23%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
37
53%
 
Celkem hlasů: 70

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jane »

Pan Am píše:To by spíš mohl být codesharing se SATA :) Let ČSA by na Azorech končil a dál by cestující mohli se SATA pokračovat do Bostonu a Toronta. Vše by se opět nabízelo pod sloganem "Cestování s vůní dálek" :)


No nevim, kdyz SATA neni ve ST, to by se asi ostatnim clenum nelibilo :)


Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1063
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Marty-t »

peetcz píše:...Určitě by měla zkusit návrat do BTS a dálkovou linku. Další kroky by mohly následovat. Je stejný jako s vládou. K prorperitě se neproškrtáte!

Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. Obávám se, že ostatní kroky k udržení ČSA nemůžou vést jinudy než přes škrtání platů nebo pracovních míst. Jakýkoli jiný rozvoj či reorganizace business modelu za takovéto situace by byla z politického hlediska (odbory, motivace zaměstnanců) současně nemyslitelná...

r13
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 47
Registrován: 11. 02. 2009, 08:40
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od r13 »

Marty-t píše: Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. ...


Aha, zakaznik nechce za xxxx korun letet do Londyna, ale kdyby mohl na letiste dojet metrem - hned rozhodne se letet????? :shock:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

r13 píše:
Marty-t píše: Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. ...


Aha, zakaznik nechce za xxxx korun letet do Londyna, ale kdyby mohl na letiste dojet metrem - hned rozhodne se letet????? :shock:


Jedno "x" chybi :-)

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jvoj »

Co ted bude s linkami ktere jiz dale nebudou ubsluhovany CCA? OK je asi neprevezme ze?


romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

jvoj píše:Co ted bude s linkami ktere jiz dale nebudou ubsluhovany CCA? OK je asi neprevezme ze?


Ta otázka je správná, ale zatím je poslední zpráva ze včerejška a tam se to ještě neřešilo. Pochybuju o tom, že OK bude ty lety operovat, nemá čím. Díky té vyhořelé ATR mají problém tyhle krátké linky obsadit a na bulíka se to nevyplatí...

České aerolinie pomáhají cestujícím v nouzi: hledají alternativní spojení, vypravují autobusy večer vyšlou speciální let do Ostravy
Praha 19. června 2012 (platné k 13.hod)

Společnost Job Air-Central Connect Airlines v pondělí večer přerušila nečekaně ve večerních hodinách provoz všech svých pravidelných linek, České aerolinie tak nemohou na tyto spoje nabízet letenky svým cestujícím. Přestože České aerolinie nejsou operujícím dopravcem, nenechávají svoje cestující v nouzi. V případě všech dotčených spojů v těchto dvou dnech hledají pro své cestující alternativní spojení s využitím jiných leteckých společností. V případě spojení do Ostravy společnost vypravuje také autobusy a večer vypraví speciální let z Prahy do Ostravy.

V souvislosti s přerušením provozu společnosti Job Air – Central Connect Airlines, ke kterému došlo ve včerejších večerních hodinách, zajistily České aerolinie ve spolupráci s Czech Airlines Handling náhradní autobusovou dopravu pro cestující na pravidelné lince z/do Ostravy. Autobus byl vypraven dnes ráno v 5:20 z ostravského letiště přesně podle odletového času pravidelného letu do Prahy. Opačným směrem z Prahy do Ostravy autobus odjel ve 12:00 hodin, tj. v době, kdy měl být původně vypraven zrušený let.

České aerolinie dnes večer také vypraví mimořádný let z Prahy do Ostravy jako náhradu za zrušenou linku Job Airu. Let Českých aerolinií OK0020 bude z Prahy vypraven ve 21:30 s příletem do Ostravy ve 22:30, tj. přesně ve stejných časech, jako zrušený let. Letadlo s posádkou v Ostravě přenocuje a zítra ráno odletí z Ostravy jako let OK0021 v 5:20, s příletem do Prahy v 6:20, tj. podle platného letového řádu.

České aerolinie pomáhají cestujícím
Cestující s letenkou Českých aerolinií jsou o dnešních náhradních řešeních na lince Praha – Ostrava informováni prostřednictvím Kontaktního centra společnosti.

Cestujícím s letenkou Českých aerolinií na některý ze zrušených letů společnosti Job Air – Central Connect Airlines doporučujeme, aby se obrátili na prodejce, u kterého letenku pořídili. Pokud letenku zakoupili přímo u Českých aerolinií, doporučujeme, aby se obrátili buď na Kontaktní centrum Českých aerolinií, ticketingové kanceláře společnosti na letištích v Praze nebo Ostravě nebo na kancelář Českých aerolinií v Praze (V Celnici 5) nebo na ČSA OK Point v Ostravě. Kontaktní centrum Českých aerolinií bylo v této souvislosti posíleno. Čekací doba na obsloužení telefonátu ale může nárazově trvat déle než je obvyklé, České aerolinie proto prosí cestující o trpělivost.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1482
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

to je takový problém se domluvit s dráhami na místě v prázdném pendolinu a místo toho tam musí posílat bus??

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

HonzaLB píše:to je takový problém se domluvit s dráhami na místě v prázdném pendolinu a místo toho tam musí posílat bus??


No vsak sam vis, ze jediny, s kym se da dohodnout, je genialni podnikatel pan Jancura :-)

AirDroid
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 31
Registrován: 03. 04. 2012, 14:10
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od AirDroid »

Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

AirDroid píše:Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?


No zavreni linky do TAT bych nevidel jako hrouceni podnikani :-)

tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tempranilo »

flyingblue píše:
AirDroid píše:Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?


No zavreni linky do TAT bych nevidel jako hrouceni podnikani :-)

Souhlas, financování linky ze strany regionu asi nebylo dostatečné a proto mají smůlu. ČSA si na své přisly a teď si najdou jiného oslíka, aby jim sypal penizky...

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od dydzej »

HonzaLB píše:to je takový problém se domluvit s dráhami na místě v prázdném pendolinu a místo toho tam musí posílat bus??

asi je porad v zive pameti jeste ta puvodni spoluprace, co tak neslavne dopadla. :)

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1818
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od MEA »

riesenim by mohla byt aj dostavba tej linky metra. na jednej strane by bola konecna na ruzyni a na druhej bud ostrava-svinov alebo rovno poprad :)

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 870
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od happyna »

Tak ČSA zavádějí linku do OSR

Novou, tzv. nocující frekvenci zavádějí České aerolinie na pravidelné lince Praha – Ostrava. Nové spojení bude z Prahy odlétat v pozdních večerních hodinách, na zpáteční cestu z Ostravy se pak vydá na druhý den brzo ráno. Nová frekvence Českých aerolinií do Ostravy plně nahradí lety společnosti Job Air – Central Connect Airlines

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

MEA píše:riesenim by mohla byt aj dostavba tej linky metra. na jednej strane by bola konecna na ruzyni a na druhej bud ostrava-svinov alebo rovno poprad :)


Samozrejme by to slo primo, do zatacky bych to nestavel.


Odpovědět