Co bude dál s ČSA?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 84
- Registrován: 26. 03. 2008, 18:27
- Pohlaví: muž
- Bydliště: vychodní čechy
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
docela by me zajimaly nejake podrobnosti k zimnimu radu, ktere byly zverejneny o stranku drive... jedna se mi hlavne o OTP, ta redukce tam je opravdu razantni (a to pres leto jsem v letadle sotva nasel volne misto)... asi zbudou jen ty lety pres den a nektere nocni, ten zbytek pujde do haje, ze?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
polisss píše:docela by me zajimaly nejake podrobnosti k zimnimu radu, ktere byly zverejneny o stranku drive... jedna se mi hlavne o OTP, ta redukce tam je opravdu razantni (a to pres leto jsem v letadle sotva nasel volne misto)... asi zbudou jen ty lety pres den a nektere nocni, ten zbytek pujde do haje, ze?
Tak on i fakt, ze do jednoho z hlavnich hubu Sky Teamu (AMS) ma dle zverejnene informace CSA letat v zime jen 12x tydne, ma dost velkou vypovidajici hodnotu o jejich vyznamu ve Sky Teamu.
Re: Co bude dál s ČSA?
dydzej píše:polisss píše:docela by me zajimaly nejake podrobnosti k zimnimu radu, ktere byly zverejneny o stranku drive... jedna se mi hlavne o OTP, ta redukce tam je opravdu razantni (a to pres leto jsem v letadle sotva nasel volne misto)... asi zbudou jen ty lety pres den a nektere nocni, ten zbytek pujde do haje, ze?
Tak on i fakt, ze do jednoho z hlavnich hubu Sky Teamu (AMS) ma dle zverejnene informace CSA letat v zime jen 12x tydne, ma dost velkou vypovidajici hodnotu o jejich vyznamu ve Sky Teamu.
Jen jestli to ještě nepřepískli, není to bytečně často??? Hlavně aby tom přizpůsobili taky typ letadla....když ale vezmou ATR 42, můžou se bít v prsa, že se jim podařilo zvýšit obsazenost na 99%.......skoro mám pocit, že si z nás všech dělají p***l.....Nejvyšší čas zavřít krám a ČSA nechat zbankrotovat.
Re: Co bude dál s ČSA?
Mě teď zase překvapil Kyjev. Není to zase tak dlouho, co oznamovali podstatné navýšení letů, a teď koukám, že codesharing s Aerosvitem je zrušený a je to zpět na jednom letu denně, některé dny dokonce s B737. A jedna čerstvá zkušenost, pokud potřebujete do Sofie a netrefíte se do přímých letů, zajímavou alternativou ke skupině Lufthansa může být kombinace jednosměrných letenek s Aegean přes Athény a jednosměrné přímé s ČSA (Bulgarian).
Re: Co bude dál s ČSA?
dydzej píše:Tak on i fakt, ze do jednoho z hlavnich hubu Sky Teamu (AMS) ma dle zverejnene informace CSA letat v zime jen 12x tydne, ma dost velkou vypovidajici hodnotu o jejich vyznamu ve Sky Teamu.
12x tyzdenne, to nie je ani 2x denne. Nie su davno casy, kedy CSA lietali do AMS 3-4x denne (3x PRG, 1x BTS). Lety z/do PRG su stale plne holandskych a vychodoazijskych turistov (mladez a dochodcovia) + random business ppl do vychodnej Europy, business class je vzdy plna medzi 50-100% (podla toho ako sa staffu na gate chce upgradovat OK+ elites). Tu linku lietam tak 2x do mesiaca hore dole a stale je load nad 90%. A OK na nej sutazi nielen s KL, ale point-to-point aj s EZY.
Toto znizenie moze byt skor znakom, ze OK opusta aj jednu z poslednych routes do velkych hubov. Skoda.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
ok986 píše:dydzej píše:Tak on i fakt, ze do jednoho z hlavnich hubu Sky Teamu (AMS) ma dle zverejnene informace CSA letat v zime jen 12x tydne, ma dost velkou vypovidajici hodnotu o jejich vyznamu ve Sky Teamu.
12x tyzdenne, to nie je ani 2x denne. Nie su davno casy, kedy CSA lietali do AMS 3-4x denne (3x PRG, 1x BTS). Lety z/do PRG su stale plne holandskych a vychodoazijskych turistov (mladez a dochodcovia) + random business ppl do vychodnej Europy, business class je vzdy plna medzi 50-100% (podla toho ako sa staffu na gate chce upgradovat OK+ elites). Tu linku lietam tak 2x do mesiaca hore dole a stale je load nad 90%. A OK na nej sutazi nielen s KL, ale point-to-point aj s EZY.
Toto znizenie moze byt skor znakom, ze OK opusta aj jednu z poslednych routes do velkych hubov. Skoda.
Vzhledem k tomu, ze nezname, za jakych podminek naplnuje CSA sedackovou kapacitu u KLM, tak jen tezko soudit, co je to za krok. KLM otvira novy par, ktery bude rano litat o pet minut driv nez CSA (byly doby, kdy na ty lince litala 321). Pokud pro svoje Airbusy naslo CSA lepsi vyuziti nez delat feedera KLM, tak jim to prejme.
Doby davno minule jsou davno minule a muzeme je zamacknout ostalgickou slzu ...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:Pokud pro svoje Airbusy naslo CSA lepsi vyuziti nez delat feedera KLM, tak jim to prejme.
Tak na takovou zpravu cekame uz asi 7 let. Jake lepsi vyuziti to tedy bude?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21. 06. 2007, 20:19
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:flyingblue píše:Pokud pro svoje Airbusy naslo CSA lepsi vyuziti nez delat feedera KLM, tak jim to prejme.
Tak na takovou zpravu cekame uz asi 7 let. Jake lepsi vyuziti to tedy bude?
Postaví je na kanál. (To není vtip, to myslí smrtelně vážně!!!)
Re: Co bude dál s ČSA?
Savi píše:HighFlyer píše:flyingblue píše:Pokud pro svoje Airbusy naslo CSA lepsi vyuziti nez delat feedera KLM, tak jim to prejme.
Tak na takovou zpravu cekame uz asi 7 let. Jake lepsi vyuziti to tedy bude?
Postaví je na kanál. (To není vtip, to myslí smrtelně vážně!!!)
Tomu nerozumim...
Re: Co bude dál s ČSA?
PETR2 píše:Tomu nerozumim...
Pronajmou je na lety Pariz - Londyn - nad kanalem
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Napadla mě taková blbost, když teď je ta prohibice, tak jak je to s prodejem tvrdého alkoholu na palubě letadla z ČR? Může se za hranicema prodávat, nebo na palubě(u ČSA) pořád platí český zákon
Sorry, že jsem to hodil sem, ale nechtěl jsem zakládat zbytečný vlákno.
Sorry, že jsem to hodil sem, ale nechtěl jsem zakládat zbytečný vlákno.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07. 04. 2007, 16:52
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Od uzavreni dveri by paluba letedla mela podlehat ceske jurisdikci - at se letadlo nachazi kdekoliv.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak u ČSA už se nenalejvá - máme suchou aerolinku.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 114
- Registrován: 08. 12. 2011, 10:32
- Bydliště: CDG/ORY/BVA
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:Tak u ČSA už se nenalejvá - máme suchou aerolinku.
no aspon CSA usetri a prezije o 5dni viac
hmm a co na to ruski pasazieri na linkach z vychodu? nejake spravy o vzburach na palubach este nie su?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
V nejvyspělejší zemi světa mají hladolety, u nás holt zase sucholety