Globik píše:Takže ICN-ILZ a ICN-OSR. BWE-PRG se také létá, tak proč ne
sorry za spatne vyjadreni... samozrejme jsem myslel link do PRG z tech destinaci a dale pak do ICN.. pokud se nepletu KE mužou 4x tydně a ČSA taky, takže finalni maximalni stav je 8x PRG-ICN.
Dale si dovedu predstavit, ze pokud KE ma treba nasmlouvane cinske nebo japonske cestovky a litaji do PRG pres ICN, ze zavedou 1-2 tydne primy spoj do PRG z puvodni destinace. Pro docela by se to nabizelo, pokud by to byl let OK, na ex stroji KE, tak muzou jit s urovni produktu lehce dolu a cestovkam dat nizsi cenu a neparazitovat a neruinovat znacku Korean. Ale to je jen takova lehka uvaha...
Naposledy upravil(a) tygrlive dne 05. 03. 2013, 10:27, celkem upraveno 1 x.
Pokud jsou dosavadní informace pravdivé a nakonec dojde i k uzavření smlouvy mezi ČR a Korean Air o odkupu 44% akcií tak je to pro ČSA velmi dobrá zpráva. A nejen pro ČSA, ale i pro Letiště Praha a také pro českého cestujícího. Pokud Korean Air utratí nemalou sumu peněz tak budou mít zájem na efektivnosti takové investice. Dá se očekávat, že letový řád ČSA dozná výrazných změn, ale těžko to bude dříve než v zimním LŘ 2013/2014. Dosavadní code share spolupárce mezi KE a OK je již dnes poměrně výrazná, tohle je tedy další logický krok.
Uplynulý víkend jsem strávil na letech KE cca 30hod., byla to moje první zkušenost s tímhle dopravcem, ale veskrze pozitivní. Zarazila mně ale nízká obsazenost v prémiových třídách. Např. ICN - FRA, first 0%, business 15%.
Přestup ve FRA z letu KE (A380) na let OK (ATR72), to byl tedy ostrý šift. Oba typy letadel moc srovnávat nelze (je to trochu jinej gang), nicméně i z pohledu cestujícího co přestupuje v PRG z letu KE na návazný spoj OK to nebude zrovna to pravé ořechové.
Je to ale vlákno o ČSA, takže zpět k tématu. Musím říct, že mně ČSA příjemně překvapili. Letušky milé, ochotné usměvavé, jídlo dobré (business). Dokonce jsem byl psychicky připravený na to, že mně ve FRA pozdraví "zdrávstvuj", což se mi líbit nebude (už to tady bylo popsáno), ale to se naštěstí nestalo. Zarazila mně jen jedna věc, palubní magazín Review. Už jsem dlouho s ČSA neletěl, proto jsem nečekal, že najdu obsah ve třech jazycích. K češtině a angličtině nově i v ruštině. Jestli budou chtít přidávat i korejštinu tak to aby přidali stánky, nebo omezili obsah.
Přeju ČSA, ať jim to spojení s Korean Air vyjde. A doufám, že Korean trochu provětrají stávající management...
romul píše: Musím říct, že mně ČSA příjemně překvapili. Letušky milé, ochotné usměvavé, jídlo dobré (business). Dokonce jsem byl psychicky připravený na to, že mně ve FRA pozdraví "zdrávstvuj", což se mi líbit nebude (už to tady bylo popsáno), ale to se naštěstí nestalo. Zarazila mně jen jedna věc, palubní magazín Review. Už jsem dlouho s ČSA neletěl, proto jsem nečekal, že najdu obsah ve třech jazycích. K češtině a angličtině nově i v ruštině. Jestli budou chtít přidávat i korejštinu tak to aby přidali stánky, nebo omezili obsah.
Taky mě na těch ATR letech překvapilo, jak dobré bylo business class jídlo. Sice studená kuchyně, ale fakt to chutnalo. I víc, než posledně od luxusního hotelu na letu z Abú Zabí. Letušky a letušáci vždycky zvedali úroveň letů s ČSA. A uklidňovali nás, když ČSA podle svého zažitého pravidla odstavilo náš každý schengenský let na T1. Nicméně Korejci jsou ještě o kus dál. Řekl bych až úlisní.
bigtomas píše:Letušky a letušáci vždycky zvedali úroveň letů s ČSA. A uklidňovali nás, když ČSA podle svého zažitého pravidla odstavilo náš každý schengenský let na T1. Nicméně Korejci jsou ještě o kus dál. Řekl bych až úlisní.
Osobne nie som velky priaznivec azijskeho servisu. Nenazval by som to sice ulisnostou, ale skor servilnostou. Najviac sa mi pozdavali sposobom prace a pristupom CC u NZ, OK a longhaul OS, LH i LX.
romul píše:Přestup ve FRA z letu KE (A380) na let OK (ATR72), to byl tedy ostrý šift. Oba typy letadel moc srovnávat nelze (je to trochu jinej gang), nicméně i z pohledu cestujícího co přestupuje v PRG z letu KE na návazný spoj OK to nebude zrovna to pravé ořechové.
Bez ohledu na vysledek privatizace je tato zprava velmi relevantni k tomuto vlaknu...
Italský vlajkový dopravce, letecká společnost Alitalia vykázala za rok 2012 ztrátu ve výši téměř 364 milionů USD, což je oproti necelým 90 milionům USD v roce 2011 zhruba čtyřnásobný nárůst. Z čela společnosti také po roce odstoupil její generální ředitel Andrea Ragnetti.
$364M = 7,3 mld. Kč
Podotykam, ze Alitalia je sitovy dopravce s flotilou 12ti dalkovych masin...
romul píše: A doufám, že Korean trochu provětrají stávající management...
ako minoritny vlastnik? Hmmmmmm. Drzim palce!
Akcionarske podily ≠ smlouva mezi akcionari o: - obsazeni managementu - rizeni spolecnosti - podilu na investicich a zisku
to mi je vsetko jasne. Cize politicky nominovani statni uradnici im daju vsetky pozicie v dozornej rade i v exekutive, len aby sa toho konecne zbavili (a pripravili sa o trafiky)...
HighFlyer píše:Bez ohledu na vysledek privatizace je tato zprava velmi relevantni k tomuto vlaknu...
Italský vlajkový dopravce, letecká společnost Alitalia vykázala za rok 2012 ztrátu ve výši téměř 364 milionů USD, což je oproti necelým 90 milionům USD v roce 2011 zhruba čtyřnásobný nárůst. Z čela společnosti také po roce odstoupil její generální ředitel Andrea Ragnetti.
$364M = 7,3 mld. Kč
Podotykam, ze Alitalia je sitovy dopravce s flotilou 12ti dalkovych masin...
Takze jiz ani FCO a MXP nejsou dost velke na provozovani sitoveo modelu?
"Nebudeme nicméně následně zasahovat do řízení firmy," doplnil provozní ředitel Korean Air Chi Chang-Hoon. -> jonapet se ptá, to je dobrá zpráva, špatná zpráva, nebo jaká je to vlastně zpráva?[/quote]
HighFlyer píše:Bez ohledu na vysledek privatizace je tato zprava velmi relevantni k tomuto vlaknu...
Italský vlajkový dopravce, letecká společnost Alitalia vykázala za rok 2012 ztrátu ve výši téměř 364 milionů USD, což je oproti necelým 90 milionům USD v roce 2011 zhruba čtyřnásobný nárůst. Z čela společnosti také po roce odstoupil její generální ředitel Andrea Ragnetti.
$364M = 7,3 mld. Kč
Podotykam, ze Alitalia je sitovy dopravce s flotilou 12ti dalkovych masin...
Wake up. To, ze ma nekdo dalkova letadla neznamena, ze je sitovy dopravce. Alitalia je typicky ethnic carrier. Pouze ma zakazniky - VFR and Leisure segments, coz jsou v podstate potomci italskych emigrantu - rozesete na 5 kontinentech.
Jen pro zajímavost, pohled do nedávné historie kde Korean hodnotí svoje plány na rozvoj...
článek z 07/07/2012
Prague and Amsterdam have also been given Korean Air’s greater attention this year. Korean Air’s Sang-Beom Lee, VP of long-haul network passenger marketing, who describes Prague as a new “sub-gateway to Europe”.
The airline believes it can tap into the lucrative Eastern Europe market from the Czech capital using its SkyTeam partner Czech Airlines as a feeder.
HighFlyer píše:Bez ohledu na vysledek privatizace je tato zprava velmi relevantni k tomuto vlaknu...
Italský vlajkový dopravce, letecká společnost Alitalia vykázala za rok 2012 ztrátu ve výši téměř 364 milionů USD, což je oproti necelým 90 milionům USD v roce 2011 zhruba čtyřnásobný nárůst. Z čela společnosti také po roce odstoupil její generální ředitel Andrea Ragnetti.
$364M = 7,3 mld. Kč
Podotykam, ze Alitalia je sitovy dopravce s flotilou 12ti dalkovych masin...
Takovou díru už přece ani italská vláda nemůže zalepit... Užijme si TR od AZ, možná jsou jedny z posledních.