MS743 píše:tez si myslim ze je to jen vykrik a marketing. Aeroflot ma dobrou pozici v ramci aliance. Star Alliance treba ma Singapore ktery vubec s nikim nespolupracuje a je 100x arogantnejsi nez Delta.
Zaplat panbuh za to, ze SQ s nikym nespolupracujou. Aspon tu v premiovych kabinach nesmrdi zadny LH SEN, UA 1K nebo podobna luza a povl
Letiště Praha by rádo mělo spojení někam do Číny, to je známá věc. Příležitostně se pro něj lobuje i při různých státních návštěvách. Ale odborářský server bych z nějakého vypouštění balónků nepodezříval.
Před minutou na ČT24 - kolektivní smlouva s odbory vypovězena, možná se bude ještě dál propouštět, co z toho bude? Další redukování sítě? Dle reportáže by se to sítě linek radikálně týkat nemělo...
Žádná čísla? By mě zajímalo, jak jsou na tom ČSA co do výplat a vytížení posádek třeba v porovnání v Air Asia, kteří se tváří, jak jim business dobře jde. Jestli je to tím, že Air Asia má dobrou cenu za benzín, nebo převáží hodně drahého nákladu, či co.
Pisou, ze jim stale nadbyva 35 pilotu.. Jevi se mi to tak, ze Korean zacina uradovat..
monitoring české televize z produkce čtk...ale chápu, je třeba si kopnout. možná začal úřadovat někdo jiný....zaznamenal jste změnu na postu VP pro letový provoz?
Podle mého názoru když přestane platit kolektivní smlouva v současném znění, změní se i norma - tzn. že piloti budou moci mít větší nálety a tím pádem jich bude potřeba méně... Analogicky by to mělo platit i u stevardů.