Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
3
4%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
19%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
17
24%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
37
53%
 
Celkem hlasů: 70

Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Yirina »

Slyšela jsem, že končí Minsk od prosince? Proběhlo to už někde médii? Buď jsem to přehlédla nebo je to jen fáma? Neví o tom někdo něco, prosím? Zrovna v lednu jsem tam chtěla letět.


marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 469
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od marthym »

The810:

Cvicne jsem se na to podival do Matrixu a lety s OS/LX dopredu stoji od 142 eur (duben). Takze zas tak zasadni rozdil v tom nevidim...

Spis (prave) jde o to, jestli ma tohle sanci u Slovaku. Protoze nedelam si iluze, ze by tolik pax do Kosic a vlastne i do Blavy bylo z CR...

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

Yirina píše:Slyšela jsem, že končí Minsk od prosince? Proběhlo to už někde médii? Buď jsem to přehlédla nebo je to jen fáma? Neví o tom někdo něco, prosím? Zrovna v lednu jsem tam chtěla letět.


http://ekonomika.idnes.cz/csa-opet-rusi ... oprava_suj

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 469
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od marthym »

Yirina píše:Slyšela jsem, že končí Minsk od prosince? Proběhlo to už někde médii? Buď jsem to přehlédla nebo je to jen fáma? Neví o tom někdo něco, prosím? Zrovna v lednu jsem tam chtěla letět.


Konci, ale bude letat denne Belavia.

Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Yirina »

Aha, děkuju za info.
Belavia mi nedá bohužel zaměstnanecké letenky, takže to je pasé.


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 814
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tygrlive »

marthym píše:
Yirina píše:Slyšela jsem, že končí Minsk od prosince? Proběhlo to už někde médii? Buď jsem to přehlédla nebo je to jen fáma? Neví o tom někdo něco, prosím? Zrovna v lednu jsem tam chtěla letět.


Konci, ale bude letat denne Belavia.


Minsk jsem letel 3x a vzdy bylo letadlo temer plne.... nechapu, ze na tom neumeli vydelat.. a prave dobra sit na vychod byla relativni konkurencni vyhoda...

Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Yirina »

To Slovensko mě docela překvapilo, ještě by se mohlo vrátit Brno?
Ty linky jsou v systému takto:

AN1A11DECPRGBTS
** AMADEUS AVAILABILITY - AN ** 27 WE 11DEC 0000
1 OK 960 J9 C9 D5 I2/PRG BTS 0635 0730 E0/AT4 0:55
Z2 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 X9 Q9 U9 V9 N9 E2
S9 W9 GR RL
2 OK 966 J9 C9 D5 I2/PRG BTS 1730 1825 E0/AT4 0:55
Z2 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 X9 Q9 U9 V9 N9 E2
S9 W9 GR RL


AN1A11DECPRGKSC
** AMADEUS AVAILABILITY - AN ** 27 WE 11DEC 0000
1 OK 972 J9 C9 D9 I9/PRG KSC 1205 1330 E0/ATR 1:25
Z9 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 E9 GR RL
2 OK 978 J9 C9 D9 I8/PRG KSC 2230 2355 E0/AT4 1:25
Z9 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 X9 Q8 E6 GR RL

AN1A11DECBTSKSC
** AMADEUS AVAILABILITY - AN ** 27 WE 11DEC 0000
1 OK 960 J9 C9 D5 I2/BTS KSC 0750 0840 E0/AT4 0:50
Z2 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 X9 Q9 U9 V9 N9 E2
S9 W9 GR RL
2 OK 966 J9 C9 D5 I2/BTS KSC 1845 1935 E0/AT4 0:50
Z2 Y9 M9 B9 H9 K9 T9 A9 L9 X9 Q9 U9 V9 N9 E2
S9 W9 GR RL


Tak jestli to chápu dobře, nebudou to KSC s mezipřistáním v BTS, ale BTS s odskokem do KSC, pod stejným číslem letu.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od dider »

Důležité není kolik stojí nejlevnější letenka (to je jen takové to bla-bla), důležité bude kolik dokáže CSA prodat těch dražších. Stejně tak momentální srovnání ceny s tím "co jsem právě koupil" není nijak objektivní.

Uvidíme, je to ambiciózní a věřil bych, že letiště BTS nabídlo CSA opravdu dobré podmínky, protože po podobné lince přímo baží. Plus problémy s Danubewings. Snad to mají dobře spočítaný.

Lítám obšas AMS-VIE a milerád bych to vyměnil za let s CSA přímo do BTS v případě, že cena se nebude lišit o víc než 30-50EUR a let bude navazovat

The810
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 755
Registrován: 27. 08. 2009, 19:02
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od The810 »

Dider: Ano, ale sme presvedceni ze ti co chcu platit viac su ochotni letiet s prestupom cez PRG (co je do vacsiny destinacii este aj zachadzka), namiesto priameho letu s ktorym pristanu 45 minut od Bratislavy? Obchodni cestujuci si spravidla cenia svoj cas a nebudu stracat cca 2 hodiny (dlhsia cas + prestup) tym ze pojdu cez Prahu ked maju v blizkosti letisko so spojenami do celeho sveta a Europy.

jorge píše:ja bych tuto linku nezavrhoval. Pokud to bude prodavano jako spoj KSC-PRG s mezipristanim v BTS (coz zatim vypada, mezipristani je na http://www.csa.cz dokonce zatajeno), tak si to najde dost byznys klientely mezi PRG a KSC, kterou nynejsi letovy rad z KSC stve

CSA maju priamu linku KSC-PRG, preto tam to medzipristatie nevidis. A preto netusim naco by to niekto letel cez BTS.

marthym píše:The810:

Cvicne jsem se na to podival do Matrixu a lety s OS/LX dopredu stoji od 142 eur (duben). Takze zas tak zasadni rozdil v tom nevidim...

Zasadny mozno nie, ale je tam. Nehovoriac o tom ze CSA by museli byt lacnejsie aby s nimi niekto letel s prestupom a nie priamo s konkurenciou z VIE.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 469
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od marthym »

Souhlasim s diderem... The810 - ty asi nebudes ta cilovka, na kterou to ma platit... PS: Kdyz ti jde tolik o usetreni... Do Vidne jezdis jak, autem? Kde parkujes, mas znamku? 8)

Tenhle krok se mi kazdopadne pozdava vic, ze prime lety CSA z Blavy, to byl fakt totalni ulet :lol: :crazy:

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 78
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jorge »

The810 píše:CSA maju priamu linku KSC-PRG, preto tam to medzipristatie nevidis. A preto netusim naco by to niekto letel cez BTS.


Prima linka asi nepoleti 2h5min...
Přílohy
Clipboard03.jpg
Clipboard03.jpg (23.88 KiB) Zobrazeno 2367 x

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4033
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od whiskey »

keby bol pripoj BTS-PRG-DUS, mile rad by som im dal zarobit, hoci aj s prestupom v PRG. A este by som bol aj platinum za chvilu :lol:
A v najnovsom inflight magazine v Erste Premier lounge v PRG (letel som s LH) som v utorok videl clanok "Lette na Guam s CSA". To by bolo roztomile, checkin na GUM v BTS. Zatial najvacisa exotika, ktoru som z BTS letel boli PVG a JNB.
Osobne radsej prestupim v PRG, ked viem, ze na letisko mi staci ist 45 minut pred odletom (s onlien checkinom), na rozdiel od VIE, kde to je o hodinu viac. Odhliadnuc od toho, ked Spohr nepotrebuje moje peniaze, tak ich dam napriklad Korejcom...

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

jorge píše:Prima linka asi nepoleti 2h5min...


informace o letu bez mezipřistání je v takovém případě nesmysl, online systémy to zobrazují korektně:
Přílohy
praha kosice.jpg
praha kosice.jpg (28.17 KiB) Zobrazeno 2335 x

rXD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 691
Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od rXD »

"Zajimavy" napad. Ak by CSA neboli blbi (a nacionalisticky obmedzeni), mali zaviest PRG-VIE-KSC (s gratis shuttle busom do centra BA) a konkurovat Austrianu. To by mozno aj zarabali. Takto to zas bude len luzerska blavacka agonia, ktora ako necakane a rychlo ako zacala, tak aj skonci (a ktoru zaplati cele Slovensko dotovanim tej zlavy, co BTS urcite ponuklo CSA). Jediny benefit vidim v tom, ze toto znamena definitivny a okamzity koniec luzerskej blavackej agonie s nazvom Danube Wings.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1296
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

Mne by zajímalo pro koho je určena linka v 6:40 do BTS/KSC.
Na obchodní cestující i rasnfer mi to přijde brzo, na ranní návoz zpět do Prahy zas pozdě. Tušíte někdo proč to éro neletí večer do KSC a ráno zpátky?


Odpovědět