Marty-t píše:Podle mne nejstarsi linka PRG - BTS nesmysl neni. Spis bych polemizoval o jejim prodlouzeni do KSC, pri soucasnem primem spojeni KSC a PRG a zejmena konkurenci Austrianu KSC - VIE. Nicmene CSA do prostoru Viden-Bratislava by letat mely. Otazkou je jen zda BTS ci VIE. Mozna tusi ze Austrianu by konkurovat nemohly, tak proto volba BTS, odkud podle mne odchazet nikdy nemely.
Kosicim i Ziline preju hlavne brzy dokoncenou D-jednotku. Tam by mely jit zilinske ale i kosicke dane predevsim.
Je az zabavne ako mimo mozu byt niektori ludia. Vacsina toho, co si napisal, je v skutocnosti presne naopak. Jedna sanca, ktoru ma linka PRG-BTS je v tom, ze ju budu zivit ludia na trati KSC-BTS (po skrachovanom DW) resp. ti kosicania na trase KSC-(BTS-)PRG, ktorym nevadi letiet o 1/2 hod dlhsie nez KSC-PRG resp. ktorym nevyhovuju tie chore casy odletov KSC-PRG o 4:45 rano (to treba ist na letisko uz vecer predtym!?!)
Jedine s cim sa da suhlasit je, ze CSA by mala lietat do viedenskej aglomeracie. To by ale ovela lepsie poriesila letmi PRG-VIE-KSC (a free shuttlebusom VIE-BA) a urcite by to videl ovela radsej aj Korean, ak by mohol feedovat svoje lety PRG-ICN aj z VIE.
Zilina dokoncenu D1-ku ma, a Kosiciam je na nic, kedze je to nezmyselne naokolo-blizsie, ktore bude vzdy horsie nez ist KE-Zvolen-BA alebo KE-Budapest-BA (cez BP je to rovnako dlhe ako cez ZA a dialnicne spojenie KE-BA uz prakticky hotove je). Ale da sa suhlasit, ze ked sa dostavia KE-ZV-BA, tak lety KSC-BTS stratia uplne vyznam. Prave preto treba uz rovno zaviest lety KSC-VIE(-PRG), lebo tie budu vyznam aj nadalej mat.