Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tempranilo »

Globik píše:
Alca píše:OK, jasně, po dostavbě MXP se letadla ČSA ranveje na letišti Linate nedotkla


V roce 1998. Tehdy se tam přestěhovala Alitalia a následovala ji většina společností.

AZ létala na MXP od obnovení provozu do PRG v roce 1990 a stejně tak tam létaly ČSA


Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Alca »

tempranilo píše:
Globik píše:
Alca píše:OK, jasně, po dostavbě MXP se letadla ČSA ranveje na letišti Linate nedotkla


V roce 1998. Tehdy se tam přestěhovala Alitalia a následovala ji většina společností.

AZ létala na MXP od obnovení provozu do PRG v roce 1990 a stejně tak tam létaly ČSA


Podařilo se mi dohledat WTT 96/97. Jen to přepíšu:

OK720 ___4___ TU3 MXP
OK720 123_5_7 ATR MXP
AZ517 1_3_5_7 M80 LIN

Takže ČSA opravdu létaly od obnovení z Malpensy, ale Alitalia nikoli.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

Vedení Českých aerolinií a představitelé všech pěti odborových organizací, které ve společnosti působí, ve čtvrtek podepsali kolektivní smlouvu. Ta je platná do konce letošního roku...

http://www.novinky.cz/ekonomika/326128- ... louvu.html

Jet.cz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 15. 08. 2013, 16:09
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Jet.cz »

The CEO of Zagreb Airport, Gonzalve de Cordoue, has confirmed the airport is in talks with several airlines to launch flights to the Croatian capital this year including ČSA Czech Airlines, Air Serbia and Etihad Airways. The airport is close to finalising a deal with ČSA for the resumption of its Prague - Zagreb service. The Czech national carrier last operated flights to Zagreb in 2012 after which it vacated the service to its subsidiary Central Connect Airlines (CCA). Following CCA’s demise later that year services between the two cities were suspended.

Zdroj: http://exyuaviation.blogspot.cz/2014/01 ... a-and.html
ZAG jsem teda fakt nečekal...

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Alca »

Jet.cz píše:
The CEO of Zagreb Airport, Gonzalve de Cordoue, has confirmed the airport is in talks with several airlines to launch flights to the Croatian capital this year including ČSA Czech Airlines, Air Serbia and Etihad Airways. The airport is close to finalising a deal with ČSA for the resumption of its Prague - Zagreb service. The Czech national carrier last operated flights to Zagreb in 2012 after which it vacated the service to its subsidiary Central Connect Airlines (CCA). Following CCA’s demise later that year services between the two cities were suspended.

Zdroj: http://exyuaviation.blogspot.cz/2014/01 ... a-and.html
ZAG jsem teda fakt nečekal...


Já jsem ho očekával, zapadá do společné sítě s KE. Mimo jiné, v dobách, kdy Korean zahájil lety do Prahy, zvažoval létat i do Budapesti a Zagrebu. Pokud chce ještě ČSA nějak přidat přípoje na ICN, moc možností už nemá, vedle ZAG bych viděl s denní frekvencí ještě LJU,KRK,HAJ,STR a VCE.


erik
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 04. 04. 2013, 08:07
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od erik »

737 píše:
erik píše:Tak jedna takova novinka. Travel service uz zacina uradovat a csa bude mit ACMI v pakistanu :D


Bude se jednat o OK-MEI a OK-MEJ? Pokud ano, vysvětlovalo by to absenci loga a nápisů na těchto letadlech.


Ne ne, melo by to byt nejake a/c po HCC. Akce zacatek brezna :D

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od kuba.biker »


Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Alca »



To vážně netuším, ale asi to bylo hodně riyālů. Její návrhy jsou krásné, ale do letadla a na check-in si nedovedu představit, "jak by to skloubila". Matragi je ale návrhářka, jako byl Kaplický architekt. Prostě si jdou svou cestou a nedělají ústupky. Jestli ale Aeroholding přijde, že chce obléknout 1/4 svých zaměstnanců a klade podmínky.. Tihle lidé si je klást nenechají. Je jasné že Prostějov vyhověl čemukoli, když mu šlo tehdy o "drn".

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od MS743 »

Blanka Matragi ma neskutecny talent a nektere jeji navrhy mi opravdu berou dech. Ale jsk jsem psal, uniformy a podobne veci nejsou a nemyslim si ze by byla jeji silna stranka. Strasne rad bych videl hezke ceske letusky oblecene v uniforme ktera bude "designer" ale at stojime pri zemi.

Stejne designer ale minimalisticke a podle meho funkcni a nadherne uniformy maji Korean. Vyhraly 1 misto v soutezi mezi vsech spolecnosti. Doporucuji jen pozadat KE aby povolil stejne uniformy pro OK a se souhlasem designera zmenit barvy... :-ss

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zlin142 »

kuba.biker píše: Matragi je ale návrhářka, jako byl Kaplický architekt. Prostě si jdou svou cestou a nedělají ústupky.


Architekti nebo designeři pokud chtějí, aby něco co vytvořili bylo nejen krásné ale i funkční obvykle pracují se zadavateli. Nebo si myslíte, že třeba Giugaro neposlouchal co po něm chtěli Vokswagen nebo Lexus když pro ně navrhoval auta...každé pro zcela jiný segment zákazníků? Stejně tak nikdo normální nedá architektovi naprosto volnou ruku mj. i proto že s tím co architekt navrhne musí pak celé roky žít.
Otázkou je, jestli domácí "celebrity" typu madam Matragi nebo ten týpek co jen tak cvičně navrhl úbory pro cirkusový personál, které teď slouží(?) jako uniformy TVS jsou nějaké produktivní spolupráce schopni.

Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fanda »


jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jvoj »


Nevím, na co míříš, ale předpokládám na to stejné, na co myslím já, tedy na to, jak to ti dva lidé dělají, že je vždycky vezmou někam jinam, po tom, co to předchozí zruinovali. Gratuluji ČSA k osvobození a předem RIP LOTu a AirBaltic :D

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od 737 »



Já si jen říkám, zda na tyto personální změny není už příliš pozdě. Řekl bych, že měly nastat mnohem dříve. Zároveň by mě zajímalo, zda tyto změny inicioval Korean Air nebo Travel Service.

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od rpet »

jvoj píše:

Nevím, na co míříš, ale předpokládám na to stejné, na co myslím já, tedy na to, jak to ti dva lidé dělají, že je vždycky vezmou někam jinam, po tom, co to předchozí zruinovali. Gratuluji ČSA k osvobození a předem RIP LOTu a AirBaltic :D


taky jsem z toho mirne zmateny - preci musi vedet, co za "zajice v pytli" kupujou... nebo ne??

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

737 píše:


Já si jen říkám, zda na tyto personální změny není už příliš pozdě. Řekl bych, že měly nastat mnohem dříve. Zároveň by mě zajímalo, zda tyto změny inicioval Korean Air nebo Travel Service.


Tipoval bych vliv TVS - mají k tomu celému dramaticky blíž. Přijde mi, že KE to zkraje jenom pozorovali.


Odpovědět