Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

a výsledky za 2013 aneb 2,5 milionu mínus každý den...
http://www.csa.cz/downloads/VH_2014-06- ... ka-pdf.pdf


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4083
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

HonzaLB píše:"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládám, České aerolinie již nikdy nedosáhnou zisku," napsal HighFlyer již v roce 2005.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

HighFlyer píše:
HonzaLB píše:"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládám, České aerolinie již nikdy nedosáhnou zisku," napsal HighFlyer již v roce 2005.


V obou pripadech je treba se soustredit na slovni spojeni "NEPREDVIDATELNA UDALOST" :-)

Beerbar
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 23. 02. 2011, 12:13
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Beerbar »

flyingblue píše:
HighFlyer píše:
HonzaLB píše:"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládám, České aerolinie již nikdy nedosáhnou zisku," napsal HighFlyer již v roce 2005.


V obou pripadech je treba se soustredit na slovni spojeni "NEPREDVIDATELNA UDALOST" :-)


A co tak nepředvídatelného se v letech 2010 až 2012 stalo?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Beerbar píše:
flyingblue píše:
V obou pripadech je treba se soustredit na slovni spojeni "NEPREDVIDATELNA UDALOST" :-)


A co tak nepředvídatelného se v letech 2010 až 2012 stalo?


Na to se musis zeptat autoru tech tvrzeni, nikoliv me :-)


tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od tempranilo »

flyingblue píše:
Beerbar píše:
flyingblue píše:
V obou pripadech je treba se soustredit na slovni spojeni "NEPREDVIDATELNA UDALOST" :-)


A co tak nepředvídatelného se v letech 2010 až 2012 stalo?


Na to se musis zeptat autoru tech tvrzeni, nikoliv me :-)

Myslím, že nepředvídatelnou událostí může být myšleno setrvávání Dvořáka v pozici faktického šéfa ČSA, charakterizované zejména rozhodností při formulování strategického směřování společnosti. Na druhou stranu je třeba ocenit stabilitu výsledků od doby, kdy byl do čela ČSA jmenován (2009) - každoroční stabilní provozní ztráta kolem 1 mld Kč, to vyžaduje schopného manažera.... Ale, kdo jiný než bankéři (myšleno i s Moreelsem) bez vztahu k oboru by tak čarovali v minulých letech s účetnictvím a vylepšovali ekonomiku (případně své PR) prodejem všeho, co prodat šlo, aniž by řešili příčinu problémů.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

Nabízí se otázka zda na tak malém trhu jakým ČR je lze příčinu nalázt a odstranit.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4083
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

flyingblue píše:V obou pripadech je treba se soustredit na slovni spojeni "NEPREDVIDATELNA UDALOST" :-)

Ano. V mem pripade by takova nepredvidatelna udalost byla napr. kdyby EU zakazala low-cost dopravce nebo kdyby klesla cena ropy na tretinu. V techto pripadech si dovedu predstavit, ze by CSA dosahly mirne ziskovosti. Nebo budu jeste opatrnejsi: pri kombinaci takovych nepredvidatelnych faktoru by byla ziskovost CSA realna.

jirich
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 07. 2013, 08:50
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jirich »

HighFlyer píše:
HonzaLB píše:"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládám, České aerolinie již nikdy nedosáhnou zisku," napsal HighFlyer již v roce 2005.


No moment - v tom případě měl pan Dvořák pravdu - údajně v roce 2012 vykázaly ČSA účetní zisk 849 milionů korun, ta brutální ztráta je za rok 2013 a o tomto plánu se Mr.D. nezmiňoval ;-)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

jirich píše:
HighFlyer píše:
HonzaLB píše:"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládáme, že v roce 2012 se můžeme těšit na ziskové České aerolinie," uvedl Dvořák. rok 2010

"Pokud nenastane nepředvídatelná událost, přepokládám, České aerolinie již nikdy nedosáhnou zisku," napsal HighFlyer již v roce 2005.


No moment - v tom případě měl pan Dvořák pravdu - údajně v roce 2012 vykázaly ČSA účetní zisk 849 milionů korun, ta brutální ztráta je za rok 2013 a o tomto plánu se Mr.D. nezmiňoval ;-)


:ymapplause:

jdr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 271
Registrován: 02. 06. 2007, 18:52
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jdr »

ČSA hluboko v minusu. Miliardovou ztrátu chtějí uhradit z budoucích zisků :D
http://www.novinky.cz/ekonomika/339835- ... zisku.html

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

jdr píše:ČSA hluboko v minusu. Miliardovou ztrátu chtějí uhradit z budoucích zisků :D
http://www.novinky.cz/ekonomika/339835- ... zisku.html

Jak se ta úhrada ztráty budoucím ziskem prakticky provádí? Že bych se inspiroval a začal podnikat ve velkém s nízkými cenami.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od JackBrno »

To by jim nejdřív někdo musel ten budoucí zisk věřit a půjčit jim na zaplacení dluhu. Kdo by byl tak hloupý? Jedině že by akcionáři? :-)

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od velpa.66 »

Z čeho chce ČSA vytvořit zisk aby splatila dluhy a dostala se do zisku?
Kdo létá s ČSA a kam? Já a všichni v mém okolí létají hodně a často,ale většinou Anglii a nebo k moři.
Kolik létá cesťáků kteří je živí?Znám jednoho.To je opravdu problém konkurovat lowcost a létat BHX,který z PRG nikdo neobsluhuje? Minulý týden jsem letěl pro změnu s přestupem v BRU a letělo nás v obou směrech asi 15.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

velpa.66 píše:Z čeho chce ČSA vytvořit zisk aby splatila dluhy a dostala se do zisku?
Kdo létá s ČSA a kam? Já a všichni v mém okolí létají hodně a často,ale většinou Anglii a nebo k moři.
Kolik létá cesťáků kteří je živí?Znám jednoho.To je opravdu problém konkurovat lowcost a létat BHX,který z PRG nikdo neobsluhuje? Minulý týden jsem letěl pro změnu s přestupem v BRU a letělo nás v obou směrech asi 15.


CSA nemaji letadlo, ktere by efektivne oblouzilo BHX pro 20 lidi.


Odpovědět