Marek.R píše:Chtěl bych se zeptat, kde zjistím údaje o ČSA jako jsou zisk , počet cestujících, počet zaměstnanců, struktura majetku atd. nejlépe za rok 2014, nebo 2013. Předem všem děkuji za odpověďi.
Zatím nikde. České aerolinie doposud nezveřejnily svou výroční zprávu za rok 2013, poslední dostupná je za rok 2012. Předpokládám, že VZ za loňský rok bude vložena do obchodního rejstříku tradičně do konce tohoto roku. Tím pádem VZ vztahující se k roku 2014 bude k dispozici nejdříve v lednu 2016. Výroční zprávy z předchozích let lze nalézt na portálu http://www.justice.cz
Co se týče výsledku hospodaření za rok 2013, některé údaje byly zveřejněny již letos v červnu. Konkrétně provozní ztráta činila 993 mil. Kč a celková ztráta 922 mil. Kč. Viz http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... un-1094456
Koukni se přeci na justice.cz. tam najdeš výkaz zisků a ztrát za ten rok 2012. Tam to najdeš. Zajímavější ukazatel než tržby je cashflow z provozní činnosti a uvidíš.
tak koukam, ze letadla TVS zacala litat i do OTP... nevite nekdo jak je to v porovnani 319/738 s mistem na nohy? a ta 738 ma i nejakou vetsi sedackovou kapacitu? navic koukam, ze v posledni dobe to melo pokazdy hrozny zpozdeni, jestli teda lety k mori maji vetsi prioritu nez standardni let (za kterej se navic plati v pripade OTP i slusny prachy), tak uz se na ne taky vy...
polisss píše:tak koukam, ze letadla TVS zacala litat i do OTP... nevite nekdo jak je to v porovnani 319/738 s mistem na nohy? a ta 738 ma i nejakou vetsi sedackovou kapacitu? navic koukam, ze v posledni dobe to melo pokazdy hrozny zpozdeni, jestli teda lety k mori maji vetsi prioritu nez standardni let (za kterej se navic plati v pripade OTP i slusny prachy), tak uz se na ne taky vy...
Z vlastní zkušenosti říct nemůžu, s A319 od OK jsem posledně letěl ještě před zahušťováním interiéru na tuším 134 sedadel. Kapacita B738 TVS je 189 míst, mám pocit, že mívají i nějakou malou galley, či přepážku mezi první řadou a předními dvěrmi, což může způsobovat nutnost smrsknutí na rozteče cca. 29, možná 29,5 palců. Osobně si myslím, že teoreticky by rozteče ještě i po zahuštění měly být o něco větší v A319.
polisss píše:tak koukam, ze letadla TVS zacala litat i do OTP... nevite nekdo jak je to v porovnani 319/738 s mistem na nohy? a ta 738 ma i nejakou vetsi sedackovou kapacitu? navic koukam, ze v posledni dobe to melo pokazdy hrozny zpozdeni, jestli teda lety k mori maji vetsi prioritu nez standardni let (za kterej se navic plati v pripade OTP i slusny prachy), tak uz se na ne taky vy...
Z vlastní zkušenosti říct nemůžu, s A319 od OK jsem posledně letěl ještě před zahušťováním interiéru na tuším 134 sedadel. Kapacita B738 TVS je 189 míst, mám pocit, že mívají i nějakou malou galley, či přepážku mezi první řadou a předními dvěrmi, což může způsobovat nutnost smrsknutí na rozteče cca. 29, možná 29,5 palců. Osobně si myslím, že teoreticky by rozteče ještě i po zahuštění měly být o něco větší v A319.
diky, pokud to neni vyrazne horsi jako stare 737 CSA, tak to bude v pohode - tam to byl pro temer 2m cloveka horor... jen me zarazi proc nasazuji vyrazne vetsi letadlo na linku, kterou jsou stezi schopni zaplnit (mnohokrat letos v lete a na podzim to letelo poloprazdne)
polisss píše:tak koukam, ze letadla TVS zacala litat i do OTP... nevite nekdo jak je to v porovnani 319/738 s mistem na nohy? a ta 738 ma i nejakou vetsi sedackovou kapacitu? navic koukam, ze v posledni dobe to melo pokazdy hrozny zpozdeni, jestli teda lety k mori maji vetsi prioritu nez standardni let (za kterej se navic plati v pripade OTP i slusny prachy), tak uz se na ne taky vy...
Z vlastní zkušenosti říct nemůžu, s A319 od OK jsem posledně letěl ještě před zahušťováním interiéru na tuším 134 sedadel. Kapacita B738 TVS je 189 míst, mám pocit, že mívají i nějakou malou galley, či přepážku mezi první řadou a předními dvěrmi, což může způsobovat nutnost smrsknutí na rozteče cca. 29, možná 29,5 palců. Osobně si myslím, že teoreticky by rozteče ještě i po zahuštění měly být o něco větší v A319.
diky, pokud to neni vyrazne horsi jako stare 737 CSA, tak to bude v pohode - tam to byl pro temer 2m cloveka horor... jen me zarazi proc nasazuji vyrazne vetsi letadlo na linku, kterou jsou stezi schopni zaplnit (mnohokrat letos v lete a na podzim to letelo poloprazdne)
Protoze je to jako pronajem od TVS "pry" levnejsi nez A319 CSA.
Oh wait ... Nerikali to vsichni reditele pred nim?
Vize restrukturalizace by me zajimala, zvlast v kontextu toho, ze pred necelymi dvema mesici rikal, ze na ni nema poradce a libi se mu Aer Lingus. Pokud se neco dramaticky nezmenilo, tak se bude realizovat restrukturalizace, kterou pripravilo "dvorakovo" vedeni.
Oh wait ... Nerikali to vsichni reditele pred nim?
Vize restrukturalizace by me zajimala, zvlast v kontextu toho, ze pred necelymi dvema mesici rikal, ze na ni nema poradce a libi se mu Aer Lingus. Pokud se neco dramaticky nezmenilo, tak se bude realizovat restrukturalizace, kterou pripravilo "dvorakovo" vedeni.
Pokud jsem to správně pochopil, tak Dvořákova restrukturalizace měla skončit letos nebo ne? Podle jeho predikcí měly ČSA letos skončit s vyrovnaným provozním výsledkem hospodaření. Nebo snad ještě před svým odchodem přišel s nějakou další restrukturalizací? Ať už ji vymyslel kdokoliv, tak mě zajímá, v čem spočívá. Řešení veškerých problémů s hospodařením podniku rozprodejem dlouhodobých aktiv již není možné, protože firma už prakticky žádná nemá. Bude potřeba přijít s nějakým "kreativnějším" nápadem.
737 píše:Pokud jsem to správně pochopil, tak Dvořákova restrukturalizace měla skončit letos nebo ne? Podle jeho predikcí měly ČSA letos skončit s vyrovnaným provozním výsledkem hospodaření. Nebo snad ještě před svým odchodem přišel s nějakou další restrukturalizací? Ať už ji vymyslel kdokoliv, tak mě zajímá, v čem spočívá. Řešení veškerých problémů s hospodařením podniku rozprodejem dlouhodobých aktiv již není možné, protože firma už prakticky žádná nemá. Bude potřeba přijít s nějakým "kreativnějším" nápadem.
Dvorakova restrukturalizace mela skoncit kladnym hospodarskym vysledkem tusim v roce 2012 - coz se stalo (ucetne i z hlediska cashflow - tema jsme jiz probirali)
V cem spociva aktualni restrukturalizace se mozna dozvis od pana Sincaka. A zda a jak do toho promluvit TVS, bude take zajimave sledovat.