Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Petr31 »

romul píše:Tak konečně to víme:

ČSA se musí změnit, jinak nemají šanci, říká šéf Českého Aeroholdingu

http://archiv.ihned.cz/c1-63217310-csa- ... roholdingu


...není co dodat..:-)) Bývalý prodavač Lybaru a Biolitu zjistil po půl roce na letišti za královský plat to, co tady víme téměř 10 let skoro všichni.....a zadarmo:-(( Kam ten Babiš na ty manažery chodí? Do nejakého outletu, kde mají seznam neupotřebitelných manažerů?


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Petr31 píše:...není co dodat..:-)) Bývalý prodavač Lybaru a Biolitu zjistil po půl roce na letišti za královský plat to, co tady víme téměř 10 let skoro všichni.....a zadarmo:-(( Kam ten Babiš na ty manažery chodí? Do nejakého outletu, kde mají seznam neupotřebitelných manažerů?


Tak jednak kazdy nekde zacinal a myslim, ze v Lybaru delal marketing, ne sales ... Takze tohle bych mu nevycital.

A Labaniče (privatizator fabriky, co delala Lybar a ted se jmenuje Czech Aerosol, protoze znacku Lybar prodali) s tim, zda to byl perspektivni kadr, otravovat nebudu :-)

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od kuba.biker »

ČSA Technics má nějaké aktivity v zahraničí? (Tím nemyslím zakázky od Transavie, Air Berlin apod., ale údržbu na zahraničních letištích - nebylo něco v BTS a MCT?) Dík za info...

A ještě jeden dotaz: existuje někde důkaz o tom, že by Řehoř skutečně mluvil o možné inspiraci u Aer Lingus? Nebo se vše zakládá pouze na dedukci HonzyLB v tomto článku?
http://ekonomika.idnes.cz/csa-a-ztraty-na-letech-do-soulu-dzc-/eko-doprava.aspx?c=A141001_200217_ekonomika_ert

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od BlueSky »

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/lin ... 590604f2e/
Patrne musi byt letadla na pronajem Travelu v letni sezone 2015.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

kuba.biker píše:ČSA Technics má nějaké aktivity v zahraničí? (Tím nemyslím zakázky od Transavie, Air Berlin apod., ale údržbu na zahraničních letištích - nebylo něco v BTS a MCT?) Dík za info...

A ještě jeden dotaz: existuje někde důkaz o tom, že by Řehoř skutečně mluvil o možné inspiraci u Aer Lingus? Nebo se vše zakládá pouze na dedukci HonzyLB v tomto článku?
http://ekonomika.idnes.cz/csa-a-ztraty-na-letech-do-soulu-dzc-/eko-doprava.aspx?c=A141001_200217_ekonomika_ert

přímý důkaz v podobě záznamu nemám, nicméně o tom mluvil před více lidmi na říjnovém setkání s novináři.


PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od PV »

Tak v Muscatu ČSA zcela určitě nepůsobí,tohle pískoviště patří TVS. Ale v BTS přes léto lidi z ČSAT už dva roky zajišťují údržbu pro letadla ČSA,Holidays a TVS na charterových letech pro slovenské cestovky.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).

Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od kuba.biker »

Honza LB, PV: Díky za odpověď;)

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

Neproběhl již termín do kdy se měla EU (nebo EK) vyjádřit?

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

flyingblue píše:Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).

Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.

Omlouvám se za off topic: Zajímavé, že obecná veřejnost jaksi zapomněla, že v určitých letech podle ní mohl za vše Klaus.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

flyingblue píše:Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).

Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.


Reportéři ČT:

(Ne)zachráněné aerolinky

Firma se stoletou historií, dobrou tradicí a chmurnou přítomností. České aerolinie. Z letecké společnosti se stal aeroklub, jak říkají lidé zevnitř firmy. Ti museli sledovat napřed megalomanský rozvoj za ředitelování Jaroslava Tvrdíka, pak překotný rozprodej v době šéfování Radomíra Lašáka. Ani jeden z nich předchozí zkušenosti z oboru neměl. Firmě měla přinést spásu smlouva se strategickým partnerem, věhlasnou společností Korean airlines. Smlouvu teď získal Michael Fiala jako první novinář u nás. Podívejte se na jeho reportáž.

A následuje reportáž: Tři roky bez Havla

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

Zdenek píše:Neproběhl již termín do kdy se měla EU (nebo EK) vyjádřit?

posunuto do 19.12.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od prodejce »

Reportáž neposkytla odpověď na tu zásadní otázku: Proč to Korejci vůbec podepisovali? Jaká byla jejich motivace?

Pokud by tou motivací mělo být naposílat si nízkých pár set mega, tak mi to přijde trochu krkolomná konstrukce - podstupovat to všechno kvůli nějakým drobným. Třeba pro mě věrohodnější vysvětlení už by bylo i to, že tatínek chtěl koupit některému z dětí aerolinky na hraní.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HonzaLB »

prodejce píše:Reportáž neposkytla odpověď na tu zásadní otázku: Proč to Korejci vůbec podepisovali? Jaká byla jejich motivace?

Pokud by tou motivací mělo být naposílat si nízkých pár set mega, tak mi to přijde trochu krkolomná konstrukce - podstupovat to všechno kvůli nějakým drobným. Třeba pro mě věrohodnější vysvětlení už by bylo i to, že tatínek chtěl koupit některému z dětí aerolinky na hraní.

nebyly by lepší oříšky na talířku?-))


Odpovědět