...není co dodat..) Bývalý prodavač Lybaru a Biolitu zjistil po půl roce na letišti za královský plat to, co tady víme téměř 10 let skoro všichni.....a zadarmo:-(( Kam ten Babiš na ty manažery chodí? Do nejakého outletu, kde mají seznam neupotřebitelných manažerů?
Petr31 píše:...není co dodat..) Bývalý prodavač Lybaru a Biolitu zjistil po půl roce na letišti za královský plat to, co tady víme téměř 10 let skoro všichni.....a zadarmo:-(( Kam ten Babiš na ty manažery chodí? Do nejakého outletu, kde mají seznam neupotřebitelných manažerů?
Tak jednak kazdy nekde zacinal a myslim, ze v Lybaru delal marketing, ne sales ... Takze tohle bych mu nevycital.
A Labaniče (privatizator fabriky, co delala Lybar a ted se jmenuje Czech Aerosol, protoze znacku Lybar prodali) s tim, zda to byl perspektivni kadr, otravovat nebudu
ČSA Technics má nějaké aktivity v zahraničí? (Tím nemyslím zakázky od Transavie, Air Berlin apod., ale údržbu na zahraničních letištích - nebylo něco v BTS a MCT?) Dík za info...
kuba.biker píše:ČSA Technics má nějaké aktivity v zahraničí? (Tím nemyslím zakázky od Transavie, Air Berlin apod., ale údržbu na zahraničních letištích - nebylo něco v BTS a MCT?) Dík za info...
Tak v Muscatu ČSA zcela určitě nepůsobí,tohle pískoviště patří TVS. Ale v BTS přes léto lidi z ČSAT už dva roky zajišťují údržbu pro letadla ČSA,Holidays a TVS na charterových letech pro slovenské cestovky.
Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).
Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.
flyingblue píše:Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).
Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.
Omlouvám se za off topic: Zajímavé, že obecná veřejnost jaksi zapomněla, že v určitých letech podle ní mohl za vše Klaus.
flyingblue píše:Zitra v pondeli 15.12. by mela byt v poradu Reporteri CT po devate hodine nejaka reportaz o CSA (asi o vstupu Korean Air - nezachytil jsem v poutaku vsechno).
Cosi tam sdeloval Mira K, v ocich obecne verejnosti ten, co muze za vsechno, za co uz pred tim nemoh Havel, tak uvidime.
Reportéři ČT:
(Ne)zachráněné aerolinky
Firma se stoletou historií, dobrou tradicí a chmurnou přítomností. České aerolinie. Z letecké společnosti se stal aeroklub, jak říkají lidé zevnitř firmy. Ti museli sledovat napřed megalomanský rozvoj za ředitelování Jaroslava Tvrdíka, pak překotný rozprodej v době šéfování Radomíra Lašáka. Ani jeden z nich předchozí zkušenosti z oboru neměl. Firmě měla přinést spásu smlouva se strategickým partnerem, věhlasnou společností Korean airlines. Smlouvu teď získal Michael Fiala jako první novinář u nás. Podívejte se na jeho reportáž.
Reportáž neposkytla odpověď na tu zásadní otázku: Proč to Korejci vůbec podepisovali? Jaká byla jejich motivace?
Pokud by tou motivací mělo být naposílat si nízkých pár set mega, tak mi to přijde trochu krkolomná konstrukce - podstupovat to všechno kvůli nějakým drobným. Třeba pro mě věrohodnější vysvětlení už by bylo i to, že tatínek chtěl koupit některému z dětí aerolinky na hraní.
prodejce píše:Reportáž neposkytla odpověď na tu zásadní otázku: Proč to Korejci vůbec podepisovali? Jaká byla jejich motivace?
Pokud by tou motivací mělo být naposílat si nízkých pár set mega, tak mi to přijde trochu krkolomná konstrukce - podstupovat to všechno kvůli nějakým drobným. Třeba pro mě věrohodnější vysvětlení už by bylo i to, že tatínek chtěl koupit některému z dětí aerolinky na hraní.