Co bude dál s ČSA?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
To je cena za zpatecku?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
micaello píše:To je cena za zpatecku?
ano za zpátečku vč. tax
Re: Co bude dál s ČSA?
nejake mile?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 242
- Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
- Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
romul píše:Zulu Charlie píše:myslíte si, že je přiměju přesměrovat jí let jinudy na stejný termín ? Ten termín je pevně daný, na víkend už musí být doma. Díky za každou informaci a radu
Bohužel mají právo tu linku zrušit a když je to víc jak 14 dní před odletem tak mění jen na jiný svůj let a nebo vrací peníze. Let jiného dopravce by museli zacálovat a to se jim nechce. Není lepší to refundovat a koupit si novou letenku např. s Aer Lingus přímo z DUB a nebo zkusit nějakého LCC s přestupem?
Díky za info, dcera poletí DUB - PRG s EI a ještě levněji
Jsem zvědav, jak ta linka nakonec dopadne
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Třída "N", one way cena 1100/1400 Kč.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
To jsou nějaké ad hoc chartery z DUB/SZG a ČSA se rozhodly prodávat letenky na prázdné přelety? Nebo něco jinýho?
Re: Co bude dál s ČSA?
Z Košíc sa bude od mája pravidelne lietať do Kyjeva
http://ekonomika.sme.sk/c/7766460/z-kosic-sa-bude-od-maja-pravidelne-lietat-do-kyjeva.html
http://ekonomika.sme.sk/c/7766460/z-kosic-sa-bude-od-maja-pravidelne-lietat-do-kyjeva.html
Re: Co bude dál s ČSA?
Aha, takze to bude PRG-KSC-KBP. Tesi ma ze budem moct letiet s A319 z PRG do KSC, ale som zvedavy ako v PRG vyriesia nastup a vystup cestujucich. Lebo myslim ze asi sa bude jednat o prvu linku s medzipristanim kde cast pax je schengen a cast non-schengen.
Re: Co bude dál s ČSA?
Shadow77 píše:Aha, takze to bude PRG-KSC-KBP. Tesi ma ze budem moct letiet s A319 z PRG do KSC, ale som zvedavy ako v PRG vyriesia nastup a vystup cestujucich. Lebo myslim ze asi sa bude jednat o prvu linku s medzipristanim kde cast pax je schengen a cast non-schengen.
No co PRG/KSC normální schengen let, všichni v KSC vystoupí a nastoupí jako non-schengen po pasovce Problem solved
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
jay80 píše:Shadow77 píše:Aha, takze to bude PRG-KSC-KBP. Tesi ma ze budem moct letiet s A319 z PRG do KSC, ale som zvedavy ako v PRG vyriesia nastup a vystup cestujucich. Lebo myslim ze asi sa bude jednat o prvu linku s medzipristanim kde cast pax je schengen a cast non-schengen.
No co PRG/KSC normální schengen let, všichni v KSC vystoupí a nastoupí jako non-schengen po pasovce Problem solved
V článku je ovšem uvedeno, že cestující z Prahy do Kyjeva nebudou muset v Košicích vystupovat.
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak KSC cestující budou holt NON schengen, no. Nebio do té doby bude UA v schengennu.
Re: Co bude dál s ČSA?
předpokládal bych, že pasová kontrola proběhne v Košicích v letadle.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Já si případně dokážu představit, že cestující PRG-KBP budou mít check-in v Praze zvlášť, a k letadlu se povezou 2 busy z různých gejtů...
Re: Co bude dál s ČSA?
jvoj píše:Já si případně dokážu představit, že cestující PRG-KBP budou mít check-in v Praze zvlášť, a k letadlu se povezou 2 busy z různých gejtů...
Obávám se, že takto to asi nepůjde. To by se v Košicích začali hromadit imigranti... (ale linka by byla nejspíš komerčně úspěšná)