Alca píše:šlo asi o největší "blbost" mezi novými linkami, takže se nedalo čekat nic jiného. Snad nezačnou padat linky jako LPL,BOD,BIO,ATH,nebo OPO...
ATH si při vyšší cenně než Aegean a nočních časech nějak nedovedu představit.
Alca píše:šlo asi o největší "blbost" mezi novými linkami, takže se nedalo čekat nic jiného. Snad nezačnou padat linky jako LPL,BOD,BIO,ATH,nebo OPO...
krakra píše:Řešení je jediné
Podle vzoru Malévu: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-bud ... oprava_fih
Zkrachovat, prodat samotný brand (značku ČSA) soukromému subjektu, který by na značce ČSA postavil novou společnost.
flyingblue píše:krakra píše:Řešení je jediné
Podle vzoru Malévu: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-bud ... oprava_fih
Zkrachovat, prodat samotný brand (značku ČSA) soukromému subjektu, který by na značce ČSA postavil novou společnost.
Vetsinu v CSA maji dva soukrome subjekty. Co tam mas dal?
Nicmene stav v Budapesti nerika nic o aerolinkach, ale o provozovateli letiste.
s543 píše:Budapešť má taky o polovinu více obyvatel - tedy je i když pomineme vliv úspěšných WIZZair - logické, že tam bude větší provoz.
s543 píše:Budapešť má taky o polovinu více obyvatel - tedy je i když pomineme vliv úspěšných WIZZair - logické, že tam bude větší provoz.
krakra píše:U nás také fungovala ČSA úspěšně s dvakrát větším množstvím letadel.
rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).
Globik píše:rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).
Ty jsi vážně korunovanej idiot!
1) Tady se dlouze diskutovalo o tom, jak je to těžko řešitelné a jediná smysluplná alternativa z toho vyplynula, nechat v KSC celé letadlo nastoupit a vystoupit. Což je poněkud horší řešení, než to nakonec (pravděpodobně) udělali.
2) Co má pas vs.občanka společného s tím, jestli procházíš nebo neprocházíš pasovkou na letišti? Občanka členského státu EU platí pro pohyb po celé EU (Schengen neschengen) a jestli je někde na cestě pasovka, je úplně fuk.
Mohl bys tedy těch tvých blábolů na tomto fóru již laskavě zanechat?
alesesl píše:Globik píše:rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).
Ty jsi vážně korunovanej idiot!
1) Tady se dlouze diskutovalo o tom, jak je to těžko řešitelné a jediná smysluplná alternativa z toho vyplynula, nechat v KSC celé letadlo nastoupit a vystoupit. Což je poněkud horší řešení, než to nakonec (pravděpodobně) udělali.
2) Co má pas vs.občanka společného s tím, jestli procházíš nebo neprocházíš pasovkou na letišti? Občanka členského státu EU platí pro pohyb po celé EU (Schengen neschengen) a jestli je někde na cestě pasovka, je úplně fuk.
Mohl bys tedy těch tvých blábolů na tomto fóru již laskavě zanechat?
Presne tak. rXD nevi o cem mele. Kdyz na T1 budu prochazet pasovkou, tak stejne chteji videt taky Boarding pass. Kdyz budu mit v ruce BP PRG-KSC, tak jim bude jasne, ze muzu letet jak s OP taky i s passem, kdyz budu mit v ruce PRG-KBP, tak jen s pasem. Lidi nejsou blbci, ale rXD si to mysli a dela z ostatnich blbce.