Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

Alca píše:šlo asi o největší "blbost" mezi novými linkami, takže se nedalo čekat nic jiného. Snad nezačnou padat linky jako LPL,BOD,BIO,ATH,nebo OPO...

ATH si při vyšší cenně než Aegean a nočních časech nějak nedovedu představit.


Zulu Charlie
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 242
Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zulu Charlie »

Problém se startem asi má i linka PRG - ORK - PRG. Původní termín 14/15 května padl, 21/22 taky, letenky nejde koupit ani na začátek června (pokud tedy platí lety čtvrtek večer tam a pátek ráno zpět).

Edit - první lety jsou 18/19 června.

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od krakra »

Řešení je jediné
Podle vzoru Malévu: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-bud ... oprava_fih

Zkrachovat, prodat samotný brand (značku ČSA) soukromému subjektu, který by na značce ČSA postavil novou společnost.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

krakra píše:Řešení je jediné
Podle vzoru Malévu: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-bud ... oprava_fih

Zkrachovat, prodat samotný brand (značku ČSA) soukromému subjektu, který by na značce ČSA postavil novou společnost.


Vetsinu v CSA maji dva soukrome subjekty. Co tam mas dal?

Nicmene stav v Budapesti nerika nic o aerolinkach, ale o provozovateli letiste.

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od krakra »

flyingblue píše:
krakra píše:Řešení je jediné
Podle vzoru Malévu: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-bud ... oprava_fih

Zkrachovat, prodat samotný brand (značku ČSA) soukromému subjektu, který by na značce ČSA postavil novou společnost.


Vetsinu v CSA maji dva soukrome subjekty. Co tam mas dal?

Nicmene stav v Budapesti nerika nic o aerolinkach, ale o provozovateli letiste.


To není dobře, ty soukromé subjekty asi jen tak sami sebe do likvidace nepošlou, mělo se to zlikvidovat hned, respektive dřív.
Ano, do Budapešti přišly nový dopravci, to může být i úplně nový dopravce s brandem ČSA.


s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

Budapešť má taky o polovinu více obyvatel - tedy je i když pomineme vliv úspěšných WIZZair - logické, že tam bude větší provoz. :D

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od krakra »

s543 píše:Budapešť má taky o polovinu více obyvatel - tedy je i když pomineme vliv úspěšných WIZZair - logické, že tam bude větší provoz. :D


U nás také fungovala ČSA úspěšně s dvakrát větším množstvím letadel.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od micaello »

s543 píše:Budapešť má taky o polovinu více obyvatel - tedy je i když pomineme vliv úspěšných WIZZair - logické, že tam bude větší provoz. :D


To sice má, ale kupní síla je slabší než v Praze..

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 79
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jorge »

tak to vypadá, že linka PRG-KSC-KBP bude v Praze létat z term 1. (alespoň to říká moje letenka)
Škoda, že se to nepodařilo vymyslet nějak jinak, takto mají cestující z Shengenu do Košic dvě pasovky navíc.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

krakra píše:U nás také fungovala ČSA úspěšně s dvakrát větším množstvím letadel.

úspěšně?

rXD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 691
Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od rXD »

No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5915
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).

Ty jsi vážně korunovanej idiot!
1) Tady se dlouze diskutovalo o tom, jak je to těžko řešitelné a jediná smysluplná alternativa z toho vyplynula, nechat v KSC celé letadlo nastoupit a vystoupit. Což je poněkud horší řešení, než to nakonec (pravděpodobně) udělali.
2) Co má pas vs.občanka společného s tím, jestli procházíš nebo neprocházíš pasovkou na letišti? Občanka členského státu EU platí pro pohyb po celé EU (Schengen neschengen) a jestli je někde na cestě pasovka, je úplně fuk.
Mohl bys tedy těch tvých blábolů na tomto fóru již laskavě zanechat?

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od alesesl »

Globik píše:
rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).

Ty jsi vážně korunovanej idiot!
1) Tady se dlouze diskutovalo o tom, jak je to těžko řešitelné a jediná smysluplná alternativa z toho vyplynula, nechat v KSC celé letadlo nastoupit a vystoupit. Což je poněkud horší řešení, než to nakonec (pravděpodobně) udělali.
2) Co má pas vs.občanka společného s tím, jestli procházíš nebo neprocházíš pasovkou na letišti? Občanka členského státu EU platí pro pohyb po celé EU (Schengen neschengen) a jestli je někde na cestě pasovka, je úplně fuk.
Mohl bys tedy těch tvých blábolů na tomto fóru již laskavě zanechat?


:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Presne tak. rXD nevi o cem mele. Kdyz na T1 budu prochazet pasovkou, tak stejne chteji videt taky Boarding pass. Kdyz budu mit v ruce BP PRG-KSC, tak jim bude jasne, ze muzu letet jak s OP taky i s passem, kdyz budu mit v ruce PRG-KBP, tak jen s pasem. Lidi nejsou blbci, ale rXD si to mysli a dela z ostatnich blbce.

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od krakra »

alesesl píše:
Globik píše:
rXD píše:No to by som sa fakt divil. Ved na let KSC-PRG pas ani nemusim mat, kedze Sengen neopustam. Takze pochybujem, ze by si mohli dovolit riskovat, ze na let pridu ludia len s obciankou (ako som ja uz vela krat spravil).

Ty jsi vážně korunovanej idiot!
1) Tady se dlouze diskutovalo o tom, jak je to těžko řešitelné a jediná smysluplná alternativa z toho vyplynula, nechat v KSC celé letadlo nastoupit a vystoupit. Což je poněkud horší řešení, než to nakonec (pravděpodobně) udělali.
2) Co má pas vs.občanka společného s tím, jestli procházíš nebo neprocházíš pasovkou na letišti? Občanka členského státu EU platí pro pohyb po celé EU (Schengen neschengen) a jestli je někde na cestě pasovka, je úplně fuk.
Mohl bys tedy těch tvých blábolů na tomto fóru již laskavě zanechat?


:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Presne tak. rXD nevi o cem mele. Kdyz na T1 budu prochazet pasovkou, tak stejne chteji videt taky Boarding pass. Kdyz budu mit v ruce BP PRG-KSC, tak jim bude jasne, ze muzu letet jak s OP taky i s passem, kdyz budu mit v ruce PRG-KBP, tak jen s pasem. Lidi nejsou blbci, ale rXD si to mysli a dela z ostatnich blbce.


Podle mě se rXD chová naprosto logicky, T1 je určen pro lety mimo schengen a to znamená že je třeba pas. Připadá mi zvláštní, učit celníky, že když tam je KSC tak můžou mít lidi jenom občanu. Na druhou stranu, pokud letadlo letí přes schengen mimo něj je to podle mě nejlepší řešení.

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od velpa.66 »

T1 je určen pro lety mimo schengen,ale nemusím mít při obavení jen pas.
Do Anglie která je taky mimo schengen mi stačí platná občanka.


Odpovědět