Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
Teda, sebereflexe? Vy se nam vybarvujete
Re: Co bude dál s ČSA?
HonzaLB píše:expert Kováč se nasáčkoval na pár měsíců do dozorčí rady LP, odkud byl po několika měsících vyexportován pro velkou spokojenost s jeho prací. a určitě se totiž neznal s tím pánem z Podolí, co tak skvěle řídil Letiště, ČSA a ČAH, že si sám nechal vyplatit 200 mega. Více takových expertů.
Osobně považuji za jednu z největších profesních chyb v životě, že jsem tohoto pána v několika textech nechal mluvit.
..nemám slov....děkuji Honzovi za vysvětlení a přeji hodně odvahy do budoucna, hlasitě TLESKÁM, neboť umím i pochválit, nejen štourat!!!!
PS:
Velmi by asi nejen mě zajímalo, co trio vlastníků s ČSA vlastně provede......postoj a nečinnost Korean a TVS vůbec nechápu. Budou-li takto pokračovat, jejich podíl v ČSA bude úplně znehodnocen.Získají tím, něco?Zřejmě jsem něco přehlédl, nebo uvažuji moc jednoduše...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Petr31 píše:PS:
Velmi by asi nejen mě zajímalo, co trio vlastníků s ČSA vlastně provede......postoj a nečinnost Korean a TVS vůbec nechápu. Budou-li takto pokračovat, jejich podíl v ČSA bude úplně znehodnocen.Získají tím, něco?Zřejmě jsem něco přehlédl, nebo uvažuji moc jednoduše...
Korejci nedelaji nic rychle a kdyz si pred rokem schvalili restrukturalizacni plan, tak v pripade, ze podle nej jedou, tak ho nebudou porusovat. Navic jejich investice neni nijak giganticka a pokud svoji vyjednavaci pozici vuci Lufthanse posilili, tak jim proti LH bohate staci funkce CSA zvana "fleet in being".
TVS maximalizuje svoje zisky z charteru a nijak se neproslycha, ze by mela nejaky "tym na ozdraveni CSA".
No a babisovci se soustredi na to, jak nejak mazane prodat Letiste, aby na to Dluhoslav neprisel (pobocny ukol - vyhrabavat spinu, splnili na vybornou a po zasluze dostali odmeny - coz se nepovedlo jednotce v CEZu, takze ta zustala bez odmen).
Proste nechavaji management CSA, at dela, co muze a na co mu staci sily.
Re: Co bude dál s ČSA?
clovicek píše:ČSA budou spolu s Air Baltic první, kdo budou z RDO operovat komerční linku. Navíc je letiště jen 100 km od Varšavy. Uvidíme! Předpokládám, že bude následovat Lubin a Vratislav:)
Ty jo, z toho úplně čiší komerční trhák!! Od teď netoužím po ničem jiném, než se proletět na toto letiště, pokochat se místním provozem a zase se vrátit Doufám, že má RDO aspoň terasu, aby byla ta éra AirBaltic a ČSA dobře vidět.
Re: Co bude dál s ČSA?
erik píše:Může někdo zjistit jestli se ty atr vrací zpět do Prahy? Já si myslím že jsou to jen přelet na které prodávají letenky a pak atr bude operovat z Paříže pro někoho jiného. Děkuji předem za info
Letěla obě dvě OK-GFS + OK-GFR - PRG-CDG-PRG - opravdová krása - o 1hod 15 minut déle
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Ať o tom přemýšlím, jak přemýšlím, pořád mě nenapadá, co chtěli tou linkou Praha - Radom říct. To je jako znovuobnovení síťového modelu? Bohužel, linka z/do Radomi navazuje jen na pár letů do DUS, HAM, FRA, možná MXP, AMS, CDG, BRU... Aktuálně třeba DUS-RDO mi ukazuje cenu kolem 8000 CZK za return. Tedy ten, kdo bude potřebovat z Radomi do Německa nebo jinam, sedne na vlak, zajede si do WAW nebo LUZ a s Wizzem to dá za třetinu ceny. Časová úspora rovněž nula. Takže jako síťovou linku to ČSA asi nezavádějí.
Takže jako point-to-point? Něco mi říká, že mezi Prahou a Radomí opravdu nebude taková přepravní poptávka, aby uživila jednu linku.
Navíc, linka se tváří, že bude v provozu jen měsíc. Poslední termín, kdy jde koupit letenku, je konec října. Tak že by si testovali potenciál tohoto provinčního města kousíček od WAW?
Vysvětlete mi to někdo prosím.
Takže jako point-to-point? Něco mi říká, že mezi Prahou a Radomí opravdu nebude taková přepravní poptávka, aby uživila jednu linku.
Navíc, linka se tváří, že bude v provozu jen měsíc. Poslední termín, kdy jde koupit letenku, je konec října. Tak že by si testovali potenciál tohoto provinčního města kousíček od WAW?
Vysvětlete mi to někdo prosím.
Re: Co bude dál s ČSA?
Metoda pokus-omyl.
Kdyz zjistili, ze na velka letiste jsou uz ted bez sance, zkousej to jinde...
Treba odpovi Mr. Jaroslav Filip, tel. 724 511 735 (ale sanci nedavam, na fotce na PRG.AERO vypada jako cucak, co tomu rozumi asi min nez rada zdejsich diskuteru).
Kdyz zjistili, ze na velka letiste jsou uz ted bez sance, zkousej to jinde...
Treba odpovi Mr. Jaroslav Filip, tel. 724 511 735 (ale sanci nedavam, na fotce na PRG.AERO vypada jako cucak, co tomu rozumi asi min nez rada zdejsich diskuteru).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Radom - to je jednoduché. Letiště se snaží zahájit provoz, ČSA dostane štědrou dotaci na rozlítání. Myslím, že to je téměř bez rizika, jinak by to do toho nešli. Pokud to nebude fungovat, tak to rychle zabalí...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Ještě k dnešní Paříži, je to normální linka, jelikož není větší éro tak letí dvě ATR, už to tak v sobotu letělo začátkem měsíce.
Jinak ATR létalo docela pravidelně OTP, teď začátkem měsíce nebo v červnu letělo i ARN, FCO, NCE a KBP.
V neděli 19.07. 2x ATR do MXP:
OK 718/9 PRG:13:15 - MXP:15:15/15:45 - PRG:17:45
OK 722/3 PRG:17:35 - MXP:19:35/20:05 - PRG:21:55
Jinak ATR létalo docela pravidelně OTP, teď začátkem měsíce nebo v červnu letělo i ARN, FCO, NCE a KBP.
V neděli 19.07. 2x ATR do MXP:
OK 718/9 PRG:13:15 - MXP:15:15/15:45 - PRG:17:45
OK 722/3 PRG:17:35 - MXP:19:35/20:05 - PRG:21:55
Re: Co bude dál s ČSA?
ty cesky komedianti by měli uz zavrit kram - jak travel tak csa - doby co v cechach byla kvalitni ceska společnost jsou davno pryc - dneska jen parazitujou na znacce csa
Re: Co bude dál s ČSA?
kocour65 píše:ty cesky komedianti by měli uz zavrit kram - jak travel tak csa - doby co v cechach byla kvalitni ceska společnost jsou davno pryc - dneska jen parazitujou na znacce csa
Pokud stát dosype ztrátu tak nevidím nejmenší důvod zavírat krám.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
marthym píše:Metoda pokus-omyl. Kdyz zjistili, ze na velka letiste jsou uz ted bez sance, zkousej to jinde...
Treba odpovi Mr. Jaroslav Filip, tel. XXX YYY ZZZ (ale sanci nedavam, na fotce na PRG.AERO vypada jako cucak, co tomu rozumi asi min nez rada zdejsich diskuteru).
Jsi dostatecne lucidni na to, abys dovedl rozslisit mezi CSA a Letistem Praha
Pokud jsi byl schopen bez pomoci dalsi osoby najit toto telefonni cislo a zverejnit ho, jiste si najdes i jeho emailovou adresu a napises tomu cloveku svoji osobni omluvu. A jeho mobil zase odsud odstranis.
Re: Co bude dál s ČSA?
Kamarad? Smazano? Proc - je to normalne on-line dostupny kontakt.
Mimochodem: k tomu rozporu, ktery tam asi vidis a ja ne: "rozhodne" tam neni zadny stupen propojeni, vid?
Mimochodem: k tomu rozporu, ktery tam asi vidis a ja ne: "rozhodne" tam neni zadny stupen propojeni, vid?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
marthym píše:Mimochodem: k tomu rozporu, ktery tam asi vidis a ja ne: "rozhodne" tam neni zadny stupen propojeni, vid?
Tak s tou luciditou v tomto pripade bude opravdu problem.