Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
Ale přežije... to radši do toho KAL něco nalije, než aby to krachlo pod jejich rukama. Jen se mi zdá, že pokud by chtěli oni dát penize musí i ostatní akcionáři a tam by mohl nastat problém.
Re: Co bude dál s ČSA?
"... hlasování o stávce letušek a stevardů se měli účastnit i ostatní zaměstnanci dopravce. Z celkových 829 zaměstnanců by se muselo v případě zákonnosti stávky účastnit hlasování 415 zaměstnanců a pro vyhlášení stávky by muselo hlasovat alespoň 277 zaměstnanců. Pro stávku se v květnu vyslovilo 200 letušek a stevardů z 211 hlasujících."
Druhá strana má zřejmě jiný právní názor. Nicméně bych chtěl podotknout, že paní soudkyně Stamidisová se již několikrát "proslavila",třeba když se naprosto skandálním způsobem pokusila zasáhnout do práce policie a státního zastupitelství v případě zkrachovalé Universal banky v roce 2003. O "kvalitě" jejího rozhodování je ve veřejném prostoru dostatek informací. Také je o ní na stránkách Nadačního fondu proti korupci informace, že získala od radnice v Praze 5 luxusní byt o ploše 122 m2 pod Petřínem za méně než 1 milion CZK. Obávám se, že teď je tedy sice znám "důvod zamítnutí" nicméně spolu s jeho předkladatelem o tomto důvodu mohou existovat důvodné pochybnosti.
Re: Co bude dál s ČSA?
ivy píše:"... hlasování o stávce letušek a stevardů se měli účastnit i ostatní zaměstnanci dopravce. Z celkových 829 zaměstnanců by se muselo v případě zákonnosti stávky účastnit hlasování 415 zaměstnanců a pro vyhlášení stávky by muselo hlasovat alespoň 277 zaměstnanců. Pro stávku se v květnu vyslovilo 200 letušek a stevardů z 211 hlasujících."
Druhá strana má zřejmě jiný právní názor. Nicméně bych chtěl podotknout, že paní soudkyně Stamidisová se již několikrát "proslavila",třeba když se naprosto skandálním způsobem pokusila zasáhnout do práce policie a státního zastupitelství v případě zkrachovalé Universal banky v roce 2003. O "kvalitě" jejího rozhodování je ve veřejném prostoru dostatek informací. Také je o ní na stránkách Nadačního fondu proti korupci informace, že získala od radnice v Praze 5 luxusní byt o ploše 122 m2 pod Petřínem za méně než 1 milion CZK. Obávám se, že teď je tedy sice znám "důvod zamítnutí" nicméně spolu s jeho předkladatelem o tomto důvodu mohou existovat důvodné pochybnosti.
....děkuji za velmi užitečnou informaci, která její rozhodnutí ukazuje ve zcela jiném světle.O české justici si nědělám žádné iluze, takže by mě nepřekvapilo, kdyby to byla taková agrosoudkyně:-))
Re: Co bude dál s ČSA?
Proč by se měli hlasování o stávce účastnit ostatní zaměstnanci? Co to je za nesmysl?
Jinak sešup ze 690 (číslo na webu ČSA) na plánovaných 190 CC je velmi smutný. To už je opravdu okresní aeroklub.
Jinak sešup ze 690 (číslo na webu ČSA) na plánovaných 190 CC je velmi smutný. To už je opravdu okresní aeroklub.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
hafi píše:Praha nepraha, uváděné není nijak špatný plat na takovou celkem sexy pozici, kterou by leckdo dělal i za míň nebo možná zadarmo.
Sexy nesexy, lide taky musi z neceho zit. Jinac obecne si myslim, ze cloveka ktery "by sel delat i zadarmo, protoze to je sexy pozice", by ten nazor za mesic presel. Byt by treba byl ochoten delat i za min.
Platy jinych zamestnancu v jinych firmach nebo statnich institucich nejsou predmetom tohodle tematu, byt I tam by se dalo dlouze diskutovat (taky treba o tech zachranarich)
Re: Co bude dál s ČSA?
Fabo píše:Platy jinych zamestnancu v jinych firmach nebo statnich institucich nejsou predmetom tohodle tematu, byt I tam by se dalo dlouze diskutovat (taky treba o tech zachranarich)
Nejsou ale v nestátních firmách by měla vycházet rovnice "ukradli nám < ukradli jsme". A protože platy zaměstnanců patří mezi první část a je to jedna z položek kde se poměrně snadno škrtá ...
Jinak jsem si vždy myslel že výše platu v privátní sféře je něco jako údaj na váze pod ženou. Ale možná se mýlím.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Zdenek píše:Jinak sešup ze 690 (číslo na webu ČSA) na plánovaných 190 CC je velmi smutný. To už je opravdu okresní aeroklub.
A kterypak okresni aeroklub ma 190 CC? To by me vskutku zajimalo. Hned bych zacal vyuzivat jeho sluzeb.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Zdenek píše:Jinak jsem si vždy myslel že výše platu v privátní sféře je něco jako údaj na váze pod ženou. Ale možná se mýlím.
To je jenom mistni zvyklost. Jinde je celkem bezne vedet jaka pozice kolik bere.
PS; doufam ze s tim kradenim kradenim to bylo jako vtip.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Pokud se nepletu, tak v rozhodnuti soudu bylo vydano jako "predbezne opatreni", coz je neco jineho nez rozhodnuti o sporu.
Pro zajemce o problematiku dodavam:
https://e-justice.europa.eu/content_int ... o?member=1
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99ed ... 99en%C3%AD
Pro zajemce o problematiku dodavam:
https://e-justice.europa.eu/content_int ... o?member=1
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99ed ... 99en%C3%AD
Re: Co bude dál s ČSA?
Ad diety: Samozřejmě pokud nemáte pobytové linky, většinou nemáte moc šanci je utratit. Pokud si dobře vzpomínám, při náletu kolem 70 hodin (na A320F, B737, ATR) vycházely diety na cca 6 tisíc. Pokud měl člověk 105 letových hodin, pak byly diety samozřejmě vyšší, asi se přiblížily 10 tisícům. Nicméně průměrný měsíční nálet byl 70 hodin.
Týdenní pobyty v OSR nebo v BRQ byly vždy "nejbolestivější", to pak tuzemské sazby diet v žádném případě nepokryly náklady. Jídlo na palubě zdarma bylo kdysi dávno, teď už je jen ve velmi omezené formě anebo si musí člověk jídlo zaplatit (insideři by mohli upřesnit).
Platy CC byly v ČSA velice dobré, ti, kteří remcali, že mají málo peněz, dodnes nechápu. Ovšem to, na jakou se dostaly nyní úroveň, to je skutečně smutné a už bych tu práci za ty peníze dělat nechtěla, druhá věc je pracovat v té nejistotě, co s firmou bude a nebude. Můžeme to samozřejmě porovnávat s horším platem a podmínkami u TVS nebo Wizzu, já si však vždycky vzpomenu na to, jak jsme si kdysi snižovali platy o 15 % a poté jsme si ve výroční zprávě přečetli, že management má nastavené odměny tak, že při ztrátě do 500 milionů si vyplatí na odměnách 80 milionů, při ztrátě do miliardy jen 40 milionů - neberte mě za slovo, nechce se mi dohledávat přesná čísla, ale takto to bylo.
Týdenní pobyty v OSR nebo v BRQ byly vždy "nejbolestivější", to pak tuzemské sazby diet v žádném případě nepokryly náklady. Jídlo na palubě zdarma bylo kdysi dávno, teď už je jen ve velmi omezené formě anebo si musí člověk jídlo zaplatit (insideři by mohli upřesnit).
Platy CC byly v ČSA velice dobré, ti, kteří remcali, že mají málo peněz, dodnes nechápu. Ovšem to, na jakou se dostaly nyní úroveň, to je skutečně smutné a už bych tu práci za ty peníze dělat nechtěla, druhá věc je pracovat v té nejistotě, co s firmou bude a nebude. Můžeme to samozřejmě porovnávat s horším platem a podmínkami u TVS nebo Wizzu, já si však vždycky vzpomenu na to, jak jsme si kdysi snižovali platy o 15 % a poté jsme si ve výroční zprávě přečetli, že management má nastavené odměny tak, že při ztrátě do 500 milionů si vyplatí na odměnách 80 milionů, při ztrátě do miliardy jen 40 milionů - neberte mě za slovo, nechce se mi dohledávat přesná čísla, ale takto to bylo.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Neví někdo jak se točí posádky na rotaci PRG-LCJ-EDI-RZE-EDI-JCJ-PRG... to snad nemůže lítat jedna posádka... kde se mění? Jsou na pobytu v EDI?:)
Re: Co bude dál s ČSA?
Bude teď Šimáně stavět na nohy přednostně ČSA s Korejci, nebo Slávii s Číňanama ?
Obojí docela dobrodružný podnik
Obojí docela dobrodružný podnik
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
PavelD píše:Bude teď Šimáně stavět na nohy přednostně ČSA s Korejci, nebo Slávii s Číňanama ?
Obojí docela dobrodružný podnik
Neznám detailně portfolio pana Šimáně, vím jen že momentálně zahrnuje 3 společnosti s výrazně mizernou reputací - TS, ČSA a Slávii. Tak bych si nedělal velký naděje ani na jedné frontě..
Re: Co bude dál s ČSA?
pepa007 píše:PavelD píše:Bude teď Šimáně stavět na nohy přednostně ČSA s Korejci, nebo Slávii s Číňanama ?
Obojí docela dobrodružný podnik
Neznám detailně portfolio pana Šimáně, vím jen že momentálně zahrnuje 3 společnosti s výrazně mizernou reputací - TS, ČSA a Slávii. Tak bych si nedělal velký naděje ani na jedné frontě..
Házet ČSA do jednoho pytle s TVS no fuj !
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
pepa007 píše:PavelD píše:Bude teď Šimáně stavět na nohy přednostně ČSA s Korejci, nebo Slávii s Číňanama ?
Obojí docela dobrodružný podnik
Neznám detailně portfolio pana Šimáně, vím jen že momentálně zahrnuje 3 společnosti s výrazně mizernou reputací - TS, ČSA a Slávii. Tak bych si nedělal velký naděje ani na jedné frontě..
Tak TVS i Slavii kupujou Cinani