Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

Zatím "pozastaven" pár letů bylo i v říjnu a listopadu totiž :D Ale taky se obávám,že to asi skončí tak, že AAR bude místo BLL...


M-a-S
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 136
Registrován: 24. 06. 2009, 15:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od M-a-S »

Mohl by mi prosim nekdo zkusit vysvetlit jakou kapacitou CSA planuji vykryt planovane nove linky a narust frekvenci na jiz existujicich linkach?

Dnes tedy zatim oznamily Veronu, Aarhus, Keflavik a Lisabon ... k tomu navyseni letu do Rima, Madridu, Birminghamu, etc. Dale jsem si ale v rezervacnim systemu vsiml take narustu frekvenci v lete (cervenec, srpen) do ZAG (nyni 7x tydne), nekdo zde psal, ze budou v lete letat 5x tydne do BEY, atd.

Dojde k pronajmu dalsich letadel na letni sezonu? Nebo vse budou ad-hoc pronajmy od Travel Servicu? Nepo spojovani linek? Jiz tento rok bylo v lete opravdu mnoho zpozdeni z duvodu nedostatkove kapacity, tak jak se to planuje pristi rok? Videl/slysel nekdo nejakou strategii s ohledem na rozvoj letadloveho parku?

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

OK-PET a OER přijdou zpátky od Saudie a bohužel se ČSA dost líbíl pronájem 737 od slováků a chtěli by ho nejspíš znova, ale všichni kromě vedení doufají, že se to nestane, tak uvidíme :D

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Lkprak »

M-a-S píše:Mohl by mi prosim nekdo zkusit vysvetlit jakou kapacitou CSA planuji vykryt planovane nove linky a narust frekvenci na jiz existujicich linkach?

Dnes tedy zatim oznamily Veronu, Aarhus, Keflavik a Lisabon ... k tomu navyseni letu do Rima, Madridu, Birminghamu, etc. Dale jsem si ale v rezervacnim systemu vsiml take narustu frekvenci v lete (cervenec, srpen) do ZAG (nyni 7x tydne), nekdo zde psal, ze budou v lete letat 5x tydne do BEY, atd.

Dojde k pronajmu dalsich letadel na letni sezonu? Nebo vse budou ad-hoc pronajmy od Travel Servicu? Nepo spojovani linek? Jiz tento rok bylo v lete opravdu mnoho zpozdeni z duvodu nedostatkove kapacity, tak jak se to planuje pristi rok? Videl/slysel nekdo nejakou strategii s ohledem na rozvoj letadloveho parku?


V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72. Dál lze asi předpokládat vzájemné půjčování si letadel s TVS. A zbytek? Ví bůh? Situace z letošní letní sezóny se snad nebude opakovat.

M-a-S
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 136
Registrován: 24. 06. 2009, 15:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od M-a-S »

Dekuji, takze 2 a319 navic (a mozna jeste nejaky b737) ... ale nebudou potrebovat taky jeste nejaka atr-ka na vykryti veskereho narustu?


Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Lkprak »

Nemec píše:OK-PET a OER přijdou zpátky od Saudie a bohužel se ČSA dost líbíl pronájem 737 od slováků a chtěli by ho nejspíš znova, ale všichni kromě vedení doufají, že se to nestane, tak uvidíme :D


Teda nevím, co se na tom vedení líbilo. Možná cena. Ale otázka je, kolik muselo ČSA zaplatit na kompenzací za zpoždění, uletěné přípoje apod. Stačilo se občas podívat na FR24, aby člověk viděl, jak nespolehlivé je to letadlo. Takže pokud už se k tomu dokopou, tak hlavně nějaké spolehlivější letadlo.
O těch dvou A319 u Saudie se Sinčák vyjádřil, že by ten pronájem tam rád prodloužil, tak uvidíme.

M-a-S
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 136
Registrován: 24. 06. 2009, 15:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od M-a-S »

Lkprak píše:V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72.


Aha, ok, dekuji, ten rozhovor mi asi unikl ...

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Lkprak »

M-a-S píše:
Lkprak píše:V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72.


Aha, ok, dekuji, ten rozhovor mi asi unikl ...


http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-se ... oprava_nio

M-a-S
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 136
Registrován: 24. 06. 2009, 15:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od M-a-S »

Lkprak píše:http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-sefem-csa-jozefem-sincakem-d8a-/eko-doprava.aspx?c=A161109_103121_eko-doprava_nio


Dekuju :thumbup:

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od prodejce »

Kolegové na Planes sepsali výstup z tiskové konference ČSA k novinkám zaváděným od 1.12.2016: http://www.planes.cz/cs/article/201446/ ... -roku-2017

Dovolím si ještě pro pořádek shrnout, co se vlastně v článku píše:

Od 1.12. bude v nabídce pět tarifních bundlů s marektingovými názvy Lite, Plus, Flex, Business Lite a Business. Cestující v tarifech Lite a Plus nemají v ceně žádné občerstvení. Všichni cestující ve Flex mají v ceně Light Snack a cestující ve Flex, kteří jsou zároveň držiteli statusu Silver, Gold, nebo Platinum mají v ceně Business menu. Cestující s tarifem Business Lite a Business mají v ceně Business menu a všichni cestující si mohou zakoupit Gourmet menu, které je na malých letadlech studené a na velkých letadlech studené nebo teplé. V rezervačních systémech jsou pak nové tarifní bundly navedeny pod názvy Value, Standard a Flex :D

A pokud byste tomu snad nerozuměli, myslím, že se tím nemusíte trápit. Ono se to dá ještě více shrnout a celé to popsat jen jedním slovem:

Debilové.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

prodejce píše:Kolegové na Planes sepsali výstup z tiskové konference ČSA k novinkám zaváděným od 1.12.2016: http://www.planes.cz/cs/article/201446/ ... -roku-2017

Dovolím si ještě pro pořádek shrnout, co se vlastně v článku píše:

Od 1.12. bude v nabídce pět tarifních bundlů s marektingovými názvy Lite, Plus, Flex, Business Lite a Business. Cestující v tarifech Lite a Plus nemají v ceně žádné občerstvení. Všichni cestující ve Flex mají v ceně Light Snack a cestující ve Flex, kteří jsou zároveň držiteli statusu Silver, Gold, nebo Platinum mají v ceně Business menu. Cestující s tarifem Business Lite a Business mají v ceně Business menu a všichni cestující si mohou zakoupit Gourmet menu, které je na malých letadlech studené a na velkých letadlech studené nebo teplé. V rezervačních systémech jsou pak nové tarifní bundly navedeny pod názvy Value, Standard a Flex :D

A pokud byste tomu snad nerozuměli, myslím, že se tím nemusíte trápit. Ono se to dá ještě více shrnout a celé to popsat jen jedním slovem:

Debilové.


No jsou lide, kteri ocenili, vaha zapsanyho kufru muze bejt zase 23 kilo. Teda krome letu s CSA na kridlech TVS :-)

Ale chapu, ze se to prodejcum nelibi. Uvidime, co na to klienti.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od prodejce »

flyingblue píše:No jsou lide, kteri ocenili

Ano, ti kteří se v tom vyznají...

flyingblue píše:vaha zapsanyho kufru muze bejt zase 23 kilo. Teda krome letu s CSA na kridlech TVS :-)

Zde taky upřesním: 23kg je na letech ČSA a na letech ČSA operovaných letadly Smartwings. Na letech Smartwings s číslem letu ČSA je 15kg. Na letence budou mít lidi všude 1PC :)

flyingblue píše:Ale chapu, ze se to prodejcum nelibi.

Zbytečné kydy.

flyingblue píše:Uvidime, co na to klienti.

Tipnu: nic.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5915
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

alesesl píše:Muj osobni tip je, ze VRN je bez sance. Kdo by tam letal.

Třeba Persona :)
Podívej se na mapu a uvědom si, že mezi Benátkami+Trevisem, Bergamem, Mnichovem a Vídní je prostor, kam z Prahy nic nelétá. Ano, Bergamo je poměrně blízko a tedy záleží na konkurenčnosti nabídky (cena, časy), ale podle mě to není špatná destinace pro outgoing i incoming.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Night fly »

alesesl píše:Muj osobni tip je, ze VRN je bez sance. Kdo by tam letal. AAR uz je na tom lip si myslim.


Mno, kdyz se dobre chytila BLQ (letel jsem to loni a letos 3x a pokazde byla AT7 skoro plna), mohla by se chytit i VRN. Nicmene obe mista jsou dost blizko sebe (pendolinem ani ne 50 minut). Z turistickeho hlediska je IMHO zajimavejsi Verona, business je otazka (i kdyz letos jsem letel z BLQ jen proto, ze z VRN jsem mohl letet jen za tezke love pres MUC/CDG anebo pak z BGY).

martineek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 162
Registrován: 12. 08. 2009, 10:47
Oblíbené typy letadel: B747, B777, A340
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, MEX
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od martineek »

j.ree píše:Ten Lisabon a Island by nemusel byt spatny...


Ano, hlavně ten Island až poletí AT7 nebo AT4, tak se dobrovolně na tento vyhlídkový let hlásím :D


Odpovědět