Co bude dál s ČSA?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Zatím "pozastaven" pár letů bylo i v říjnu a listopadu totiž Ale taky se obávám,že to asi skončí tak, že AAR bude místo BLL...
Re: Co bude dál s ČSA?
Mohl by mi prosim nekdo zkusit vysvetlit jakou kapacitou CSA planuji vykryt planovane nove linky a narust frekvenci na jiz existujicich linkach?
Dnes tedy zatim oznamily Veronu, Aarhus, Keflavik a Lisabon ... k tomu navyseni letu do Rima, Madridu, Birminghamu, etc. Dale jsem si ale v rezervacnim systemu vsiml take narustu frekvenci v lete (cervenec, srpen) do ZAG (nyni 7x tydne), nekdo zde psal, ze budou v lete letat 5x tydne do BEY, atd.
Dojde k pronajmu dalsich letadel na letni sezonu? Nebo vse budou ad-hoc pronajmy od Travel Servicu? Nepo spojovani linek? Jiz tento rok bylo v lete opravdu mnoho zpozdeni z duvodu nedostatkove kapacity, tak jak se to planuje pristi rok? Videl/slysel nekdo nejakou strategii s ohledem na rozvoj letadloveho parku?
Dnes tedy zatim oznamily Veronu, Aarhus, Keflavik a Lisabon ... k tomu navyseni letu do Rima, Madridu, Birminghamu, etc. Dale jsem si ale v rezervacnim systemu vsiml take narustu frekvenci v lete (cervenec, srpen) do ZAG (nyni 7x tydne), nekdo zde psal, ze budou v lete letat 5x tydne do BEY, atd.
Dojde k pronajmu dalsich letadel na letni sezonu? Nebo vse budou ad-hoc pronajmy od Travel Servicu? Nepo spojovani linek? Jiz tento rok bylo v lete opravdu mnoho zpozdeni z duvodu nedostatkove kapacity, tak jak se to planuje pristi rok? Videl/slysel nekdo nejakou strategii s ohledem na rozvoj letadloveho parku?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
OK-PET a OER přijdou zpátky od Saudie a bohužel se ČSA dost líbíl pronájem 737 od slováků a chtěli by ho nejspíš znova, ale všichni kromě vedení doufají, že se to nestane, tak uvidíme
Re: Co bude dál s ČSA?
M-a-S píše:Mohl by mi prosim nekdo zkusit vysvetlit jakou kapacitou CSA planuji vykryt planovane nove linky a narust frekvenci na jiz existujicich linkach?
Dnes tedy zatim oznamily Veronu, Aarhus, Keflavik a Lisabon ... k tomu navyseni letu do Rima, Madridu, Birminghamu, etc. Dale jsem si ale v rezervacnim systemu vsiml take narustu frekvenci v lete (cervenec, srpen) do ZAG (nyni 7x tydne), nekdo zde psal, ze budou v lete letat 5x tydne do BEY, atd.
Dojde k pronajmu dalsich letadel na letni sezonu? Nebo vse budou ad-hoc pronajmy od Travel Servicu? Nepo spojovani linek? Jiz tento rok bylo v lete opravdu mnoho zpozdeni z duvodu nedostatkove kapacity, tak jak se to planuje pristi rok? Videl/slysel nekdo nejakou strategii s ohledem na rozvoj letadloveho parku?
V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72. Dál lze asi předpokládat vzájemné půjčování si letadel s TVS. A zbytek? Ví bůh? Situace z letošní letní sezóny se snad nebude opakovat.
Re: Co bude dál s ČSA?
Dekuji, takze 2 a319 navic (a mozna jeste nejaky b737) ... ale nebudou potrebovat taky jeste nejaka atr-ka na vykryti veskereho narustu?
Re: Co bude dál s ČSA?
Nemec píše:OK-PET a OER přijdou zpátky od Saudie a bohužel se ČSA dost líbíl pronájem 737 od slováků a chtěli by ho nejspíš znova, ale všichni kromě vedení doufají, že se to nestane, tak uvidíme
Teda nevím, co se na tom vedení líbilo. Možná cena. Ale otázka je, kolik muselo ČSA zaplatit na kompenzací za zpoždění, uletěné přípoje apod. Stačilo se občas podívat na FR24, aby člověk viděl, jak nespolehlivé je to letadlo. Takže pokud už se k tomu dokopou, tak hlavně nějaké spolehlivější letadlo.
O těch dvou A319 u Saudie se Sinčák vyjádřil, že by ten pronájem tam rád prodloužil, tak uvidíme.
Re: Co bude dál s ČSA?
Lkprak píše:V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72.
Aha, ok, dekuji, ten rozhovor mi asi unikl ...
Re: Co bude dál s ČSA?
M-a-S píše:Lkprak píše:V nedávném rozhovoru pro MF DNES mluvil Sinčák o dvou nových ATR72.
Aha, ok, dekuji, ten rozhovor mi asi unikl ...
http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-se ... oprava_nio
Re: Co bude dál s ČSA?
Lkprak píše:http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-sefem-csa-jozefem-sincakem-d8a-/eko-doprava.aspx?c=A161109_103121_eko-doprava_nio
Dekuju
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Kolegové na Planes sepsali výstup z tiskové konference ČSA k novinkám zaváděným od 1.12.2016: http://www.planes.cz/cs/article/201446/ ... -roku-2017
Dovolím si ještě pro pořádek shrnout, co se vlastně v článku píše:
Od 1.12. bude v nabídce pět tarifních bundlů s marektingovými názvy Lite, Plus, Flex, Business Lite a Business. Cestující v tarifech Lite a Plus nemají v ceně žádné občerstvení. Všichni cestující ve Flex mají v ceně Light Snack a cestující ve Flex, kteří jsou zároveň držiteli statusu Silver, Gold, nebo Platinum mají v ceně Business menu. Cestující s tarifem Business Lite a Business mají v ceně Business menu a všichni cestující si mohou zakoupit Gourmet menu, které je na malých letadlech studené a na velkých letadlech studené nebo teplé. V rezervačních systémech jsou pak nové tarifní bundly navedeny pod názvy Value, Standard a Flex
A pokud byste tomu snad nerozuměli, myslím, že se tím nemusíte trápit. Ono se to dá ještě více shrnout a celé to popsat jen jedním slovem:
Debilové.
Dovolím si ještě pro pořádek shrnout, co se vlastně v článku píše:
Od 1.12. bude v nabídce pět tarifních bundlů s marektingovými názvy Lite, Plus, Flex, Business Lite a Business. Cestující v tarifech Lite a Plus nemají v ceně žádné občerstvení. Všichni cestující ve Flex mají v ceně Light Snack a cestující ve Flex, kteří jsou zároveň držiteli statusu Silver, Gold, nebo Platinum mají v ceně Business menu. Cestující s tarifem Business Lite a Business mají v ceně Business menu a všichni cestující si mohou zakoupit Gourmet menu, které je na malých letadlech studené a na velkých letadlech studené nebo teplé. V rezervačních systémech jsou pak nové tarifní bundly navedeny pod názvy Value, Standard a Flex
A pokud byste tomu snad nerozuměli, myslím, že se tím nemusíte trápit. Ono se to dá ještě více shrnout a celé to popsat jen jedním slovem:
Debilové.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:Kolegové na Planes sepsali výstup z tiskové konference ČSA k novinkám zaváděným od 1.12.2016: http://www.planes.cz/cs/article/201446/ ... -roku-2017
Dovolím si ještě pro pořádek shrnout, co se vlastně v článku píše:
Od 1.12. bude v nabídce pět tarifních bundlů s marektingovými názvy Lite, Plus, Flex, Business Lite a Business. Cestující v tarifech Lite a Plus nemají v ceně žádné občerstvení. Všichni cestující ve Flex mají v ceně Light Snack a cestující ve Flex, kteří jsou zároveň držiteli statusu Silver, Gold, nebo Platinum mají v ceně Business menu. Cestující s tarifem Business Lite a Business mají v ceně Business menu a všichni cestující si mohou zakoupit Gourmet menu, které je na malých letadlech studené a na velkých letadlech studené nebo teplé. V rezervačních systémech jsou pak nové tarifní bundly navedeny pod názvy Value, Standard a Flex
A pokud byste tomu snad nerozuměli, myslím, že se tím nemusíte trápit. Ono se to dá ještě více shrnout a celé to popsat jen jedním slovem:
Debilové.
No jsou lide, kteri ocenili, vaha zapsanyho kufru muze bejt zase 23 kilo. Teda krome letu s CSA na kridlech TVS
Ale chapu, ze se to prodejcum nelibi. Uvidime, co na to klienti.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:No jsou lide, kteri ocenili
Ano, ti kteří se v tom vyznají...
flyingblue píše:vaha zapsanyho kufru muze bejt zase 23 kilo. Teda krome letu s CSA na kridlech TVS
Zde taky upřesním: 23kg je na letech ČSA a na letech ČSA operovaných letadly Smartwings. Na letech Smartwings s číslem letu ČSA je 15kg. Na letence budou mít lidi všude 1PC
flyingblue píše:Ale chapu, ze se to prodejcum nelibi.
Zbytečné kydy.
flyingblue píše:Uvidime, co na to klienti.
Tipnu: nic.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
alesesl píše:Muj osobni tip je, ze VRN je bez sance. Kdo by tam letal.
Třeba Persona
Podívej se na mapu a uvědom si, že mezi Benátkami+Trevisem, Bergamem, Mnichovem a Vídní je prostor, kam z Prahy nic nelétá. Ano, Bergamo je poměrně blízko a tedy záleží na konkurenčnosti nabídky (cena, časy), ale podle mě to není špatná destinace pro outgoing i incoming.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3040
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
alesesl píše:Muj osobni tip je, ze VRN je bez sance. Kdo by tam letal. AAR uz je na tom lip si myslim.
Mno, kdyz se dobre chytila BLQ (letel jsem to loni a letos 3x a pokazde byla AT7 skoro plna), mohla by se chytit i VRN. Nicmene obe mista jsou dost blizko sebe (pendolinem ani ne 50 minut). Z turistickeho hlediska je IMHO zajimavejsi Verona, business je otazka (i kdyz letos jsem letel z BLQ jen proto, ze z VRN jsem mohl letet jen za tezke love pres MUC/CDG anebo pak z BGY).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 162
- Registrován: 12. 08. 2009, 10:47
- Oblíbené typy letadel: B747, B777, A340
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, MEX
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
j.ree píše:Ten Lisabon a Island by nemusel byt spatny...
Ano, hlavně ten Island až poletí AT7 nebo AT4, tak se dobrovolně na tento vyhlídkový let hlásím