Paul1 píše:Hm, vyčerpám míle a sbohem ČSA.
Posledni hrebik do rakve ČSA...
Paul1 píše:Hm, vyčerpám míle a sbohem ČSA.
zdenda píše:Paul1 píše:Hm, vyčerpám míle a sbohem ČSA.
Posledni hrebik do rakve ČSA...
Lemon píše:Takže přestože mám ČSA rád a je fajn, že se jim konečně daří, tak budu asi vždycky vybírat do AMS KL... V salónku v PRG toho ráno moc k jídlu není, u KL dostanu vcelku chutný sendvič (klidně bych si ho i koupil na rozdíl od bagety u ČSA), Heineken je vždy studený a pokud je to let s Embraerem, tak mám k tomu všemu ještě pohodlí... a navíc nemám u KL obecně problém s načtením mílí do Delty... Ale jen můj osobní názor - sto lidí, sto chutí...
s543 píše:To je diskuse pořád dokola - to, že se v dnešní době na maximálně 2 hodinových letech nic nedostane je normální a každý to ve zdraví přežije - cílem je přepravit se z místa na místo a není podstatné zda pasažér dostane hnusnou bagetu. Pokud po ní touží nechť si jí za rozumných cca 5 EUR koupí - o více než to se mu zlevnila letenka, a podle mne není třeba to sáhodlouze řešit.
Fabo píše:s543 píše:... asi nejbliz kam musi clovek letet na prestup aby vubec nic nedostal je RIX (BT) nebo LON (BA)
Fabo píše:… SK fakt nema servis? myslel jsem, ze alespon neco ma.…
Lemon píše:V salónku v PRG toho ráno moc k jídlu není, u KL dostanu vcelku chutný sendvič (klidně bych si ho i koupil na rozdíl od bagety u ČSA), Heineken je vždy studený a pokud je to let s Embraerem, tak mám k tomu všemu ještě pohodlí... a navíc nemám u KL obecně problém s načtením mílí do Delty... Ale jen můj osobní názor - sto lidí, sto chutí...
s543 píše: Z nasazování B738 i B739 je vidět, že A319 jsou v řadě případů malé.
Co mě spíš přijde jako pohrdání cestujícími poslat na 2 hodinový let s "tryskáčem" "játro" na více než 3 hodinový let. Tedy pokud létá do DUS nebo HAM, nebo BUD budiž, je to OK, ale pokud letí do ARN, nebo HEL nebo BMX je to již myslím "za hranou" a jsem přesvědčený, že to cestující neuspokojí a příště si vyberou za podobný peníz někoho jiného.
Marty-t píše:s543 píše: Z nasazování B738 i B739 je vidět, že A319 jsou v řadě případů malé.
Co mě spíš přijde jako pohrdání cestujícími poslat na 2 hodinový let s "tryskáčem" "játro" na více než 3 hodinový let. Tedy pokud létá do DUS nebo HAM, nebo BUD budiž, je to OK, ale pokud letí do ARN, nebo HEL nebo BMX je to již myslím "za hranou" a jsem přesvědčený, že to cestující neuspokojí a příště si vyberou za podobný peníz někoho jiného.
Podle mne by jeden z efektů konečně odkleplého převzetí TVS mohl být, že na linkách kde nyní A319 ČSA už kapacitně nestačí, bude pravidelně TVS mimo letní prázdniny posílat svého většího B737-800 namísto aby ho přes zimu pronajal do světa. A ta ušetřená A319 poletí ty do očí bijící relativně dlouhé lety, kam nyní (zřejmě provizorně) nasazují ATRka. Podle mne posílení OSR ATRkem je toho všeho nepřímý důkaz. Spekuluji, ale možná se dočkáme od ČSA dalších navýšení frekvencí nebo nových destinací vhodných pro ATRko... (VIE, STR ...) Možná ne hned úplně letos v létě - toho asi stihnou v březnu poměnit jen minimálně, ale příští rok by už mohl přinést nějaké ty synergie a změny ve větší míře...
m@rtin píše:Bude se letos létat Rijád? V rezervačním systému ho nevidím.
díky
Marty-t píše:Podle mne by jeden z efektů konečně odkleplého převzetí TVS mohl být, že na linkách kde nyní A319 ČSA už kapacitně nestačí, bude pravidelně TVS mimo letní prázdniny posílat svého většího B737-800 namísto aby ho přes zimu pronajal do světa. A ta ušetřená A319 poletí ty do očí bijící relativně dlouhé lety, kam nyní (zřejmě provizorně) nasazují ATRka. Podle mne posílení OSR ATRkem je toho všeho nepřímý důkaz. Spekuluji, ale možná se dočkáme od ČSA dalších navýšení frekvencí nebo nových destinací vhodných pro ATRko... (VIE, STR ...) Možná ne hned úplně letos v létě - toho asi stihnou v březnu poměnit jen minimálně, ale příští rok by už mohl přinést nějaké ty synergie a změny ve větší míře...