Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
2
3%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
21%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
14
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
34
54%
 
Celkem hlasů: 63

outfitter
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 22. 09. 2010, 11:29
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod outfitter » 09. 06. 2019, 12:06

Nemec píše:
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.


Neni tam 6DEF


bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 115
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod bilbo » 09. 06. 2019, 14:31

pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Je to tak u většiny 737 s konfigurací Y189 po světě, netuším proč to tak je. Rozdíl rozteče není velkej, ale je tam. Zase ČSA je třeba jedna z mála společností, která dává stolky na vyblokovaný prostřední sedadla v Cclass.

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 252
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod velpa.66 » 10. 06. 2019, 17:26

Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod pettte » 10. 06. 2019, 20:25

velpa.66 píše:Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE


To je sice hezké, ale jsi na té špatné straně letadla :D
Je to jen sranda. Ale tohle potvrzuje, že je to s dělením na pravou a levou stranu pravda.

jonapet
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod jonapet » 11. 06. 2019, 14:31

Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.

Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.

Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.

V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.

Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.
Přílohy
OTP - FRA.jpg
OTP - FRA.jpg (74.31 KiB) Zobrazeno 825 x
BRU.jpg
BRU.jpg (68.26 KiB) Zobrazeno 826 x


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2672
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Fabo » 11. 06. 2019, 14:39

OK dle meho je nejlepsi vnitro C v sirsim regionu. Nezkousel jsem akorat novou Air Italy a Swiss, jinak KL, AF, AZ, LH, OS, LO vsechno slabsi nez OK

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod zdenda » 11. 06. 2019, 15:39

jonapet píše:Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.

Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.

Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.

V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.

Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.

No to je fakt k nastvani ze na krátkém letu LH serviruji v byznysu stejne vino jako v economy....

bphot0
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 23. 09. 2011, 18:36
Oblíbené typy letadel: ATR72, B753
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod bphot0 » 11. 06. 2019, 16:24

To jsou celkem zajimave obrazky. LH celkem prekvapeni, a to vino by mi taky vadilo. A oni v LH obsluhuji C pax primo z voziku???? Ve slusnych podnicich se to nosi na tacku.

Dovolim si zustat OT a pridat z nedavne doby obrazkove srovnani IB a TAP. V IB jsem letos mel 6 segmentu, v TAP jen 3. Chutove u mne malinkou vitezi Portugalci, ale jen o prsa. Nejvetsi rozdil udela prave ochota a pristup palubniho personalu.

TAP__LIS-PRG.jpg
TAP__LIS-PRG.jpg (66.38 KiB) Zobrazeno 740 x


IB__MAD-PRG.jpg
IB__MAD-PRG.jpg (76.97 KiB) Zobrazeno 740 x

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod pettte » 11. 06. 2019, 17:08

jonapet píše:Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.

Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.

Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.

V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.

Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.


Tak v lednu na trase MUC - PRG v C Lufthansy kvůli mně, jedinému cestujícímu v business otevřeli velkou láhev champagne a pak s ní určitě nikam nešli. V láhvi zůstaly 3/4 až mi to bylo líto, že to budou asi vylívat, protože si nemyslím, že by si dovolili to vypít, když je čeká minimálně zpáteční let do MUC.

jonapet
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod jonapet » 11. 06. 2019, 17:17

A bylo to určitě champagne? Pokud ano, tak závidím, ale už jsem viděl i v longhaul LH businessu rozlévat Cavu...

Mě teda odbyli německým sektem. Rakouský veltlín byl stejný který jsem dostal na cestě tam v Y a červené taky žádná sláva...
Přílohy
bertrand.jpg
bertrand.jpg (65.14 KiB) Zobrazeno 699 x
veltliner.jpg
veltliner.jpg (49.48 KiB) Zobrazeno 699 x
sekt.jpg
sekt.jpg (60.08 KiB) Zobrazeno 699 x

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod pettte » 11. 06. 2019, 19:32

Už je to nějaký měsíc zpátky, ale myslím si, že to fakt bylo champagne. Hodně mne překvapilo, že neměli malé balení 0,2 l.

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod zdenda » 12. 06. 2019, 19:21

pettte píše:Už je to nějaký měsíc zpátky, ale myslím si, že to fakt bylo champagne. Hodně mne překvapilo, že neměli malé balení 0,2 l.

Tak v červenci letim zpáteční v byznysu PRG CGN via MUC s LH. Uvidim jak to bude s tim šampusem tam:-)



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů