Co bude dál s ČSA?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak já se také přidám se svojí zkušeností, 13.6., OK480, PRG-HEL, B738, OK-TVT. Do tohoto letu pro mne byl vrcholný zážitek, když jsem v lednu letěl PRG-CDG na sedadle 4D, divider za zádama a business jen do třetí řady... nicméně na obou stranách...
Business class jen na jedné straně uličky naprosto nechápu. A ono to není jen problém uličky - divider byl až u šesté řady, ale business class končila ve čtvrté. Čtvrtá řada byla volná, takže se tam dáma z 5E přesadila, nicméně byla odeslána zpátky, po docela intenzivním dohadování s CC... pak možná personálu došlo, že není zcela patrné kdo do jaké třídy patří, takže ve chvíli, když už všichni naboardovali, začaly dámy odtrhávat ze sedadel modré podhlavníky a nahrazovat je červenými, prý "abychom se cítili jako v business class"... Jo, to je přesně to, co mi tam chybělo...
S kolegou jsme měli 1F a 1D, po startu jako první vyjel vozík s placeným servisem a strašně se to táhlo... na druhé straně uličky seděli samí mladí Finové a byli očividně nadšeni cenami nápojů, takže se ten vozík téměř nehýbal... Obsluha vozíku druhou stranu uličky zcela ignorovala a když už se chystala zmizet dál, tak jsem chca nechca zmáčknul tlačítko na přivolání CC... dáma se na mne obořila, co že jako chci, tak jsem odpověděl, že bychom si třeba dali aspoň něco k pití... na to jsem dostal striktní odpověď, že přece nabízela pití k prodeji... naštěstí jí vcelku rychle kolegyně na druhé straně vozíku řekla, ať toho nechá, že tohle je business... takže jsem se holt musel spokojit z odpovědí, že tohle je vozík pro economy a pokorně čekat...
Když už se k nám pak někdo konečně dostal, tak o nás bylo docela dobře postaráno po zbytek letu, jídlo bylo dobré a pití bylo dost... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
Business class jen na jedné straně uličky naprosto nechápu. A ono to není jen problém uličky - divider byl až u šesté řady, ale business class končila ve čtvrté. Čtvrtá řada byla volná, takže se tam dáma z 5E přesadila, nicméně byla odeslána zpátky, po docela intenzivním dohadování s CC... pak možná personálu došlo, že není zcela patrné kdo do jaké třídy patří, takže ve chvíli, když už všichni naboardovali, začaly dámy odtrhávat ze sedadel modré podhlavníky a nahrazovat je červenými, prý "abychom se cítili jako v business class"... Jo, to je přesně to, co mi tam chybělo...
S kolegou jsme měli 1F a 1D, po startu jako první vyjel vozík s placeným servisem a strašně se to táhlo... na druhé straně uličky seděli samí mladí Finové a byli očividně nadšeni cenami nápojů, takže se ten vozík téměř nehýbal... Obsluha vozíku druhou stranu uličky zcela ignorovala a když už se chystala zmizet dál, tak jsem chca nechca zmáčknul tlačítko na přivolání CC... dáma se na mne obořila, co že jako chci, tak jsem odpověděl, že bychom si třeba dali aspoň něco k pití... na to jsem dostal striktní odpověď, že přece nabízela pití k prodeji... naštěstí jí vcelku rychle kolegyně na druhé straně vozíku řekla, ať toho nechá, že tohle je business... takže jsem se holt musel spokojit z odpovědí, že tohle je vozík pro economy a pokorně čekat...
Když už se k nám pak někdo konečně dostal, tak o nás bylo docela dobře postaráno po zbytek letu, jídlo bylo dobré a pití bylo dost... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
Re: Co bude dál s ČSA?
Tenhle styl naprosto degraduje služby v business class. Navíc výhodou má být, že tito cestující mají mít svůj klid a své WC....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Člověka u toho napadá otázka, proč vlastně Šimáně s Vikem ty ČSA kupovali.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Globik píše:Člověka u toho napadá otázka, proč vlastně Šimáně s Vikem ty ČSA kupovali.
Aby si posichrovali lokalni trh. Nic jineho v tom nehledej.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Lemon píše:... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
To musí být tak ponižující koukat na ty horšolidi v economy preš uličku, že?
Re: Co bude dál s ČSA?
Lemon píše:
... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
To musí být tak ponižující koukat na ty horšolidi v economy preš uličku, že?
Upřímně, pokud si někdo zaplatí prémiový produkt, tak ho má dostat. Kupte si business, jedinou výhodou je, že Vám dáme se zpožděním teplý jídlo, není moc argument pro to, si to koupit.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
RAdek píše:Lemon píše:
... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
To musí být tak ponižující koukat na ty horšolidi v economy preš uličku, že?
Upřímně, pokud si někdo zaplatí prémiový produkt, tak ho má dostat. Kupte si business, jedinou výhodou je, že Vám dáme se zpožděním teplý jídlo, není moc argument pro to, si to koupit.
Však pan kolega svůj produkt dostal. A jedinou výhodou C class opravdu není teplý jídlo.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
bilbo píše:RAdek píše:Lemon píše:
... ale stejně je tahle konfigurace (a s tím spojený systém obsluhy pasažérů) šílenej kočkopes...
To musí být tak ponižující koukat na ty horšolidi v economy preš uličku, že?
Upřímně, pokud si někdo zaplatí prémiový produkt, tak ho má dostat. Kupte si business, jedinou výhodou je, že Vám dáme se zpožděním teplý jídlo, není moc argument pro to, si to koupit.
Však pan kolega svůj produkt dostal. A jedinou výhodou C class opravdu není teplý jídlo.
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
Trefa A našly by se další věci...
bilbo píše:To musí být tak ponižující koukat na ty horšolidi v economy preš uličku, že?
Upřímně nevím, co je to nyní za módu, hned lidi kastovat na horšolidi, lepšolidi... Ale koneckonců souhlas - svůj produkt jsem dostal... akorát, že je to produkt ČSA (QS, TVS, nebo bůhvíkoho, kdo to zrovna aktuálně je) - produkt, ke kterému nemám žádné srovnání s žádnou jinou aerolinkou, kterou jsem kdy letěl... takže prostě sorry, na tom kočkopsu trvám...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:bilbo píše:RAdek píše:
Upřímně, pokud si někdo zaplatí prémiový produkt, tak ho má dostat. Kupte si business, jedinou výhodou je, že Vám dáme se zpožděním teplý jídlo, není moc argument pro to, si to koupit.
Však pan kolega svůj produkt dostal. A jedinou výhodou C class opravdu není teplý jídlo.
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Lemon píše:Upřímně nevím, co je to nyní za módu, hned lidi kastovat na horšolidi, lepšolidi...
To není žádná nynímóda. Tak nějak cca 150 let si někteří lidi (co na to mají) kupují lístky do prémiových kabinových tříd veřejných dopravních prostředků nejen proto, aby seděli na plyši a ne na dřevě, ale také aby neseděli s lidmi nižších společenských tříd. Kteří jsou průměrně méně vzdělaní, méně inteligentní, méně slušně vychovaní, méně voňaví apod. Ač se to některému příznivci politické korektnosti nebude líbit, je jistý rozdíl mezi průměrným švýcarským doktorem a průměrným třeba albánským pomocným dělníkem nebo průměrným romským nezaměstnaným. Takže nechme prosím lidem, co si chtějí koupit letenku do prémiové kabinové třídy to privilegium nechat plebs za závěsem a mít segregované WC. Samozřejmě je to věc každé aerolinky, ale každá aerolinka musí počítat s tím, že ti tarifně prémioví cesťáci umějí hlasovat nohama.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
bilbo píše:flyingblue píše:bilbo píše:Však pan kolega svůj produkt dostal. A jedinou výhodou C class opravdu není teplý jídlo.
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem
Nikoliv... pokud divider nic nedividuje, protože odděluje pouze economy od economy, tak ho přirozeně nikdo zatahovat nebude a o vyhrazené toaletě tudíž nemůže být řeč...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Lemon píše:bilbo píše:flyingblue píše:
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem
Nikoliv... pokud divider nic nedividuje, protože odděluje pouze economy od economy, tak ho přirozeně nikdo zatahovat nebude a o vyhrazené toaletě tudíž nemůže být řeč...
Divider by měl vždy být zatazeny behem letu, operovalo to CSA nebo TVS?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
bilbo píše:flyingblue píše:bilbo píše:Však pan kolega svůj produkt dostal. A jedinou výhodou C class opravdu není teplý jídlo.
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...
Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem
Jinymi slovy platim za neco, co muzu mit i bez placeni ... To je rozhodne argument, proc si tu obchodni tridu zaplatit.
Re: Co bude dál s ČSA?
bilbo píše:Lemon píše:bilbo píše:Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem
Nikoliv... pokud divider nic nedividuje, protože odděluje pouze economy od economy, tak ho přirozeně nikdo zatahovat nebude a o vyhrazené toaletě tudíž nemůže být řeč...
Divider by měl vždy být zatazeny behem letu, operovalo to CSA nebo TVS?
A to je prave irelevantna otazka. Cestujuceho nema co zaujimat, ci to operuje CSA alebo TVS. Skor naopak - mal by byt prekvapeny servisom a starostlivostou. To nie je ospravedlnenym produktu. Produkt ma byt stabilny.
Ja ked mam moznost zobrat Ccko za rozumnu cenu, tak najma chcem mat klud a pripadne si v klude popracovat. A v Y mi toto fakt nejde. Takze ak mi dojde moznost upgrade za rozumnu cenu, tak ho vyuzijem.