Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
V novém čísle Airliner World jsou ČSA na titulce:
článek uvnitř:
článek uvnitř:
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Mimochodem, všiml jsem si, že České aerolinie mají nový web (https://www.csa.cz/). Tleskám, už to chtělo modernizaci a tadyta se velmi vydařila. Určitě krok napřed a je to známka toho, že se celá společnost posouvá kupředu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Bude letos ČSA oznamovat nějaké nové linky na LS 2018? Nebo TVS dal stop???
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
tak ode dneška má TVS volnou ruku ke změnám v ČSA dle svých představ:
Antimonopolní úřad schválil převzetí ČSA společností Travel Service
https://www.novinky.cz/ekonomika/458166 ... rvice.html
Antimonopolní úřad schválil převzetí ČSA společností Travel Service
https://www.novinky.cz/ekonomika/458166 ... rvice.html
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)
Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.
Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
krakra píše:m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)
Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.
Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.
Martinovi nic nebrání založit si firmu, která bude provozovat 80 letadel a odkoupí nebo si najme značku ČSA. A může se v rámci platných zákonů chovat tak, aby zlikvidoval TVS, v tom mu také nic nebrání. A znepokojovat ho může cokoli. Zatím na to má plné demokratické a svobodné právo.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Globik píše:krakra píše:m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)
Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.
Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.
Martinovi nic nebrání založit si firmu, která bude provozovat 80 letadel a odkoupí nebo si najme značku ČSA. A může se v rámci platných zákonů chovat tak, aby zlikvidoval TVS, v tom mu také nic nebrání. A znepokojovat ho může cokoli. Zatím na to má plné demokratické a svobodné právo.
m@rtin a jemu pobodni jsou jen proste takovy snilci uplne mimo realitu. Proste vyslechnout, odkyvat to jejich a jede se dal v realite.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Jojo, já bych chtěl ty hodinky s vodotryskem a stále se nenašel (nenašla) nikdo, kdo by mi je dal(a) třeba pod stromeček.
Re: Co bude dál s ČSA?
Mě by spíš zajímalo co na to Evropská komise? Když ji tolik vadilo převzetí Niki Lufthansou. Stejný argument lze použít i zde, jen s malou obměnou "omezení konkurenčního prostředí v česky mluvících zemích..."
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
No, vzhledem k tomu, ze CSA a QS si jaksi, no... nekonkuruji, tak nevim...
Re: Co bude dál s ČSA?
No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Paul1 píše:No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.
Na to, aby si mohli konkurovat, by museli poskytovat leteckou osobni dopravu (nebo cokoli jineho) stejnym zakaznikum.
CSA poskytuje dopravu beznym cestujicim skrz prodej letenek.
TVS poskytuje dopravu cestovnim kancelarim jako chartery.
Smartwings jako provozovatel vlastnich linek je jen zanedbatelnou casti biznisu.
Re: Co bude dál s ČSA?
Fabo píše:Paul1 píše:No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.
Na to, aby si mohli konkurovat, by museli poskytovat leteckou osobni dopravu (nebo cokoli jineho) stejnym zakaznikum.
CSA poskytuje dopravu beznym cestujicim skrz prodej letenek.
TVS poskytuje dopravu cestovnim kancelarim jako chartery.
Smartwings jako provozovatel vlastnich linek je jen zanedbatelnou casti biznisu.
Právě ten Smartwings je problém, jestli byly prodeje zanedbatelné nebo ne, je podružné. Prostě nabídka letenek tam je/byla (i za podobné ceny).
BTW. Niki taky fungoval z části jako charter, takže Lufthanse tvojí logikou "nekonkuroval".
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Najdi 1 rozdil
[*]Niki fungoval zcasti jako charter. Vetsinu provozu tvorilo pravidelne letani
[*]Travelservis funguje zcasti jako pravidelna AL. Vetsinu provozu tvori charterove letani
[*]Niki fungoval zcasti jako charter. Vetsinu provozu tvorilo pravidelne letani
[*]Travelservis funguje zcasti jako pravidelna AL. Vetsinu provozu tvori charterove letani
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Fabo píše:Najdi 1 rozdil
[*]Niki fungoval zcasti jako charter. Vetsinu provozu tvorilo pravidelne letani
[*]Travelservis funguje zcasti jako pravidelna AL. Vetsinu provozu tvori charterove letani
Valna vetsina letu TVS jsou pravidelky..