Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Robert »

V novém čísle Airliner World jsou ČSA na titulce:
airliner_world1.jpg

článek uvnitř:
airliner_world2.gif


CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od CheckFlyer »

Mimochodem, všiml jsem si, že České aerolinie mají nový web (https://www.csa.cz/). Tleskám, už to chtělo modernizaci a tadyta se velmi vydařila. :ymapplause: Určitě krok napřed a je to známka toho, že se celá společnost posouvá kupředu. :-bd

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od clovicek »

Bude letos ČSA oznamovat nějaké nové linky na LS 2018? Nebo TVS dal stop???

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Marty-t »

tak ode dneška má TVS volnou ruku ke změnám v ČSA dle svých představ:

Antimonopolní úřad schválil převzetí ČSA společností Travel Service
https://www.novinky.cz/ekonomika/458166 ... rvice.html

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od krakra »

m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)

Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.


Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

krakra píše:
m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)

Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.


Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.

Martinovi nic nebrání založit si firmu, která bude provozovat 80 letadel a odkoupí nebo si najme značku ČSA. A může se v rámci platných zákonů chovat tak, aby zlikvidoval TVS, v tom mu také nic nebrání. A znepokojovat ho může cokoli. Zatím na to má plné demokratické a svobodné právo.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od alesesl »

Globik píše:
krakra píše:
m@rtin píše:Taky jsem upřímně zvědav, co se se značkou ČSA časem stane. Asi nikdo nepředpokládá, že budě pan Šimáně provozovat 3 aerolinky, tedy je pochopitelné, že jsou všichni napjatí, která z aerolinek dostane KO, a která zůstane OK .-)

Vzhledem k tomu, že jsem "letecký patriot", moc moc bych si přál úplné pozastavení činnosti Smart Wings a Travel Service a rozlítání značky ČSA v plné parádě se 70-80 letadly, třeba pod retro jménem ČSA Czechoslovak Airlines, byť vím, že tato verze určitě nenastane. Proto mne také jakékoliv náznaky pohlcení ČSA značkou Smart Wings mírně znepokojují. No nic, snít si budu zatím dál.


Ano by se to mohlo i stát, ale zase na druhou stranu, TVS byla a je soukromá firma, která si za svůj úspěch může sama, bylo by nespravedlivé, aby byla převzata pod ČSA.

Martinovi nic nebrání založit si firmu, která bude provozovat 80 letadel a odkoupí nebo si najme značku ČSA. A může se v rámci platných zákonů chovat tak, aby zlikvidoval TVS, v tom mu také nic nebrání. A znepokojovat ho může cokoli. Zatím na to má plné demokratické a svobodné právo.


m@rtin a jemu pobodni jsou jen proste takovy snilci uplne mimo realitu. Proste vyslechnout, odkyvat to jejich a jede se dal v realite.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

Jojo, já bych chtěl ty hodinky s vodotryskem a stále se nenašel (nenašla) nikdo, kdo by mi je dal(a) třeba pod stromeček.

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Paul1 »

Mě by spíš zajímalo co na to Evropská komise? Když ji tolik vadilo převzetí Niki Lufthansou. Stejný argument lze použít i zde, jen s malou obměnou "omezení konkurenčního prostředí v česky mluvících zemích..." :)

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fabo »

No, vzhledem k tomu, ze CSA a QS si jaksi, no... nekonkuruji, tak nevim...

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Paul1 »

No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fabo »

Paul1 píše:No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.



Na to, aby si mohli konkurovat, by museli poskytovat leteckou osobni dopravu (nebo cokoli jineho) stejnym zakaznikum.

CSA poskytuje dopravu beznym cestujicim skrz prodej letenek.
TVS poskytuje dopravu cestovnim kancelarim jako chartery.

Smartwings jako provozovatel vlastnich linek je jen zanedbatelnou casti biznisu.

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Paul1 »

Fabo píše:
Paul1 píše:No, pokud dvě společnosti poskytují leteckou osobní dopravu ve stejné zemi, tak si dle mě konkurují bez ohledu na kvalitu služeb, cen letenek, výběr destinací atd. atd.



Na to, aby si mohli konkurovat, by museli poskytovat leteckou osobni dopravu (nebo cokoli jineho) stejnym zakaznikum.

CSA poskytuje dopravu beznym cestujicim skrz prodej letenek.
TVS poskytuje dopravu cestovnim kancelarim jako chartery.

Smartwings jako provozovatel vlastnich linek je jen zanedbatelnou casti biznisu.


Právě ten Smartwings je problém, jestli byly prodeje zanedbatelné nebo ne, je podružné. Prostě nabídka letenek tam je/byla (i za podobné ceny).

BTW. Niki taky fungoval z části jako charter, takže Lufthanse tvojí logikou "nekonkuroval".

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fabo »

Najdi 1 rozdil

[*]Niki fungoval zcasti jako charter. Vetsinu provozu tvorilo pravidelne letani
[*]Travelservis funguje zcasti jako pravidelna AL. Vetsinu provozu tvori charterove letani

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od bilbo »

Fabo píše:Najdi 1 rozdil

[*]Niki fungoval zcasti jako charter. Vetsinu provozu tvorilo pravidelne letani
[*]Travelservis funguje zcasti jako pravidelna AL. Vetsinu provozu tvori charterove letani

Valna vetsina letu TVS jsou pravidelky..


Odpovědět