Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
No, vzhledem k tomu, že tehdy 787 nelétaly tři měsíce (a to žádná nespadla), si nemyslím, že to spraví update a pár testů... Nechme se překvapit, ale pište si, že teď bude na ČSA a QS ještě více nadávek.
Re: Co bude dál s ČSA?
marthym píše:No, vzhledem k tomu, že tehdy 787 nelétaly tři měsíce (a to žádná nespadla), si nemyslím, že to spraví update a pár testů... Nechme se překvapit, ale pište si, že teď bude na ČSA a QS ještě více nadávek.
Musíš sa na to stále pozerať z tej strany, že ľudské životy bolia manažérov menej ako prachy. Uzemnenie bude stáť solídnu kôpku prachov, takže očakávam zvýšenú aktivitu od Boeingu vyšetrovateľov atď.
Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:marthym píše:No, vzhledem k tomu, že tehdy 787 nelétaly tři měsíce (a to žádná nespadla), si nemyslím, že to spraví update a pár testů... Nechme se překvapit, ale pište si, že teď bude na ČSA a QS ještě více nadávek.
Musíš sa na to stále pozerať z tej strany, že ľudské životy bolia manažérov menej ako prachy. Uzemnenie bude stáť solídnu kôpku prachov, takže očakávam zvýšenú aktivitu od Boeingu vyšetrovateľov atď.
Nedejbože by se vyšetřování neprotahlo do hl.sezony neb SW chtely letat az se 16 Maxy....To by byl pro ne prodelek,ale mozna by CK musely oslovit jinou společnost a narusil by se tak konecne jejicb odporny monopol charterove prepravy...
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Teď by se ty A319 ČSA hodily . Pokud se situace bude protahovat, může být na stole i stažení z leasu pro eurowings?
Re: Co bude dál s ČSA?
Nejsou letadla, nejsou potřeba lidi:
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... prava_mato
Smartwings pošle ČSA do kopru asi ještě dřív než se čekalo. Ale vzhledem ke každoročně horším hospodářským výsledkům u Smartwings se není čemu divit, že nákup byl s největší pravděpodobností uskutečněn jen za účelem postupné likvidace ČSA a převzetím jejich linek.
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... prava_mato
Smartwings pošle ČSA do kopru asi ještě dřív než se čekalo. Ale vzhledem ke každoročně horším hospodářským výsledkům u Smartwings se není čemu divit, že nákup byl s největší pravděpodobností uskutečněn jen za účelem postupné likvidace ČSA a převzetím jejich linek.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Uvidíme, jestli se dožiju jednou toho, že ČSA nebudou. A propos ke stým narozeninám ČSA byl jedním z členů představenstva předběžně přislíben ohňostroj, na který se už roky těším. Tak to pomalu vypadá, že nad ohňostrojem se trochu smráká... ale nechám se životem překvapit.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:Uvidíme, jestli se dožiju jednou toho, že ČSA nebudou. A propos ke stým narozeninám ČSA byl jedním z členů představenstva předběžně přislíben ohňostroj, na který se už roky těším. Tak to pomalu vypadá, že nad ohňostrojem se trochu smráká... ale nechám se životem překvapit.
Jako mrtva schranka muzou fungovat este dost dlouho. Jenom asi nebude z ceho platit ten ohnostroj.
Re: Co bude dál s ČSA?
Pokud tomu tak bude, tak doufám, že na to Smartwings dojedou. Na tradiční značky jako Škoda, ČSA, Budvar atd. by si Češi neměli nechat šahat. I ti Korejci to pochopili, když poslali Vošického od válu za to jeho neustálé se vymezování vůči Škodě.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Přijde mi to smutný. Chápu, že se našli tací, který se prostě nechtěli stát zaměstnanci Smartwings po tom, co vidí, jaký má Smartwings s ČSA za úmysly. Tim nehodnotim, jestli převzetí ČSA bylo dobře nebo špatně, ale přijde mi to škoda. Jedna z top 5 nejstarších aerolinek, která asi co nevidět zanikne.
Re: Co bude dál s ČSA?
Eidi píše:Přijde mi to smutný. Chápu, že se našli tací, který se prostě nechtěli stát zaměstnanci Smartwings po tom, co vidí, jaký má Smartwings s ČSA za úmysly. Tim nehodnotim, jestli převzetí ČSA bylo dobře nebo špatně, ale přijde mi to škoda. Jedna z top 5 nejstarších aerolinek, která asi co nevidět zanikne.
..jenže za ten úpadek nemůže TVS / SW, za to můžou bývalé několikeré naprosto neschopné managementy ČSA a dozorčí rady delegované státem od roku 2004...taková technická připomínka.....
Re: Co bude dál s ČSA?
Petr31 píše:Eidi píše:Přijde mi to smutný. Chápu, že se našli tací, který se prostě nechtěli stát zaměstnanci Smartwings po tom, co vidí, jaký má Smartwings s ČSA za úmysly. Tim nehodnotim, jestli převzetí ČSA bylo dobře nebo špatně, ale přijde mi to škoda. Jedna z top 5 nejstarších aerolinek, která asi co nevidět zanikne.
..jenže za ten úpadek nemůže TVS / SW, za to můžou bývalé několikeré naprosto neschopné managementy ČSA a dozorčí rady delegované státem od roku 2004...taková technická připomínka.....
Akurát o tom nie je príspevok, na ktorý reagujes. Ten iba konštatuje, že QS posúvajú ČSA bližšie ku klinickej smrti, lietadlá preč, ľudia preč. O chvíľu tam ostane pár ľudí a brigádnici.
Re: Co bude dál s ČSA?
Stačí si nájsť minulú nedeľu poobedne lety do Budapešti a Košíc. Teda on to bol taký eurohop PRG-BUD-KSC-PRG
Re: Co bude dál s ČSA?
No, tomu odpovídá úterní let CDG-PRG, kde bylo na palubě asi šest letušek v uniformách ČSA a TVS/QS. Vypadalo to, že první zaučují ty druhé a nejsem si jistý, že ty druhé mluvily česky.
Jinak jsem tímhle posledním letem dne letěl letos podruhé a podruhé hodina zpoždění, ovšem tentokrát se aspoň na CDG lezlo chobotem, i když to změnili na poslední chvíli. V PRG klasika chobot na T1 a bus.
Pozitivní je nové menu občerstvení, které alespoň vizuálně vypadá mnohem líp než to staré s bagetou a mufinem. Nabídka sendvičů je mnohem pestřejší. Asi je vše trochu dražší, ale minimálně. Ovšem na celém menu není jediné logo, ani QS ani ČSA.
Méně pozitivní je tříměsíční magáč, to je bída.
Jinak jsem tímhle posledním letem dne letěl letos podruhé a podruhé hodina zpoždění, ovšem tentokrát se aspoň na CDG lezlo chobotem, i když to změnili na poslední chvíli. V PRG klasika chobot na T1 a bus.
Pozitivní je nové menu občerstvení, které alespoň vizuálně vypadá mnohem líp než to staré s bagetou a mufinem. Nabídka sendvičů je mnohem pestřejší. Asi je vše trochu dražší, ale minimálně. Ovšem na celém menu není jediné logo, ani QS ani ČSA.
Méně pozitivní je tříměsíční magáč, to je bída.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Celkem nechapu tady ty vase malovani toho jak CSA "zanika". No meni posadky, vyhazuji drahe lidi v jedne firme, nahrazuji je levnymi z jine firmy. To je v korporatnim svete uplne normalni, deje se to dene. Ani v letectvi to neni zvlast neobvykle, treba Austrian si prosel necim docela podobnym nedavno. Air France zdalo se nakrocila podobnym smerem s Joonem, akorat tam jim to celkem nevyslo, ale to je Francie, jiny svet.
Jasne, na rozdil od Tyroleanu je Smartwings vlastni znacka, ktera ma potencial pohltit "tradicni", nicmene to jeste neznamena, ze se tak stane. CSA jako znacka a skorapka u ktere litaji letadla vlastnene SW group s posadkami na zmlouvach SW muze i nadale fungovat.
Jasne, na rozdil od Tyroleanu je Smartwings vlastni znacka, ktera ma potencial pohltit "tradicni", nicmene to jeste neznamena, ze se tak stane. CSA jako znacka a skorapka u ktere litaji letadla vlastnene SW group s posadkami na zmlouvach SW muze i nadale fungovat.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Petr31 píše:Eidi píše:Přijde mi to smutný. Chápu, že se našli tací, který se prostě nechtěli stát zaměstnanci Smartwings po tom, co vidí, jaký má Smartwings s ČSA za úmysly. Tim nehodnotim, jestli převzetí ČSA bylo dobře nebo špatně, ale přijde mi to škoda. Jedna z top 5 nejstarších aerolinek, která asi co nevidět zanikne.
..jenže za ten úpadek nemůže TVS / SW, za to můžou bývalé několikeré naprosto neschopné managementy ČSA a dozorčí rady delegované státem od roku 2004...taková technická připomínka.....
To jsem jednak neřekl a ani si to nemyslim, že by za úpadkem ČSA a pětimiliardovou kumulovanou byli Smartwings. To si prosimtě radši přečti ještě jednou, co jsem napsal. Do kopru poslali za mě ČSA Luftjarda, možná už tehdy Kůla tak trochu a Luftjardovi následovníci. Jediný, co konstatuju, je to, že je to smutný a že chápu, že některý nemusej přenýst přes srdce to, že ČSA takřka spolkl Smartwings. Proti SW fakt nic nemám.