Petr31 píše:mandrinka píše:Hele Jacku už zas plácáš trochu nesmyly, pokud to nějak sleduješ, tak i v Německu se to obrací, aspoň po EU tím směrem, že cestovka prodává jakoby zvlášť ubytování a zvlášť letenku. Takže si klidně můžeš koupit jenom ubytování nebo i s dopravou. Donedávna takhle fungoval třeba AirBerlin. Takže už úplně neplatí, že si cestovka koupí celé letadlo, a pak ho nacpe koupáky, spíš to funguje teď tak, že cestovka si kupuje místa v letadle, takže spíš obráceně než jak funguje Tragédie.
...a co jsi nám svým dalším výkřikem do tmy hodlal / a důležitého sdělit? Většina běžných koupáků si logicky koupí u cestovky dopravu včetně ubytování, protože je to pro ně dohromady levnější a nemusí se o nic starat. Od té doby, co mám 2 děti, to dělám taky, neboť aspoň část starostí rád přenechám jiným. No a Air Berlin dávno dolítal....možná ta tebou popsaná inovativní politika byla jedním z posledních hřebíčků do rakve.
Jinak na adresu ČSA / TVS si klidně dále plácejte játra ostošest, ale nezapomínejte, že jinak vše vypadá zvenku a jinak zevnitř.. Tedy pokud je mezi vámi programovými kverulanty aspoň někdo, kdo nějakou firmu řídil, případně i vlastnil, o čemž pochybuji. No a nikdo vám nebránil trumfnout nabídku TVS na převzetí ČSA a mohli jste se předvést sami.
Já opravdu nevím, jak to vypadá uvnitř. Nicméně tu podmínku o řízení a vlastnění plním. Kromě toho mám nalétáno nějakých 500+ letů a to včetně takových dopravců, jako Air Koryo, Air Chatham, Yakutia, Aerosur, Amaszonas, Slov-Air atd. Snad už tedy mám nějaké malé právo na komentář. Jak jsem tady kdysi psal, můj vztah k ČSA se s probíhajícím časem posunoval od tzv. "srdeční záležitosti" až po "klidně, když není nic lepšího". Tím samozřejmě nemyslím jen cenu ale k tomu počet frekvencí, ze kterých si mohu vybrat, odletové časy, transfery (SVO, FRA - s ČSA mizerné) atd.
Nejvíce zklamán jsem byl s ČSA cca někdy v letech 2012-2016, tedy v době, kdy TVS ještě příliš ČSA neovlivňoval. Tehdy prakticky můj každý druhý let s ČSA byl nějaký průšvih z jejich strany. Namátkou zrušená Bukurešť, zrušené Porto, ATR z Nice, pseudobyznys v A-321 z Moskvy, notorická zpoždění z Frankfurtu a spousta dalších. Nicméně, jestli po Evropě na lince OK poletí metal Smartwings, ČSA nebo Go2Sky je mně dnes zcela buřt. Vzhledem k tomu, že letecká dopravě v Evropě je dnes na úrovni autobusu, ty drobné rozdíly pro cca dvouhodinový let jsou pod mojí rozlišovací úroveň. A mimochodem ten Burgas se Smartwings absolvuji už léta každý rok také a nepřipadá mně nijak šílený. Cca před 5 týdny mělo večer dvou a vícehodinové zpoždění na odletu z BOJ nějakých 80% letadel do celé Evropy. Prostě vše jede na doraz, nikde nejsou rezervy a malá chyba se přenese do celého systému. Proto mně připadá, že ty výkřiky "ode dneška, zítřka atd. už nikdy více s ČSA, protože už nejsou ČSA ale TVS" jsou póza. Ty původní ČSA s velmi oceňovanou kvalitou zmizely někdy po nástupu Luftjardy, resp. spíše po jeho odchodu a nutnosti řešit jeho průšvihy. Ale rozhodně ne teď.
Je tady ale druhá rovina. Je fakt, že pan Šimáně ty šrouby utahuje fakt hodně. Ovšem to TVS pořád roste. A ti, kteří byli velkorysejší a nabízeli větší kvalitu už často nejsou. A myslím, že je pořád lepší mít v Čechách firmu, která občas (možná častěji než zdrávo) kulhá, než nemít žádnou. Ono je to i o pracovních příležitostech, o daních, o diverzifikaci ekonomiky atd.