bilbo píše:pettte píše:bilbo píše:Řekl bych, že letět Boeingem je o dost komfortnější než ATR.
Jaký to má vztah k tomu, že už i aeroklub má více letadel? jinak já si na ATRko nemůžu stěžovat a to jsme s ním letěl i do DUS.
Co se týká Boeingu, tak za mne: je rozdíl jestli je to v podání SW nebo třeba toho AirFrance.
Tak říkal jsi, jaký byly ČSA skvělý aerolinky, přitom zrovna upgradovali linku z ATR na 737, což je zrovna velký plus.
Upgrade z ATR ČSA na Boeing SW je jako pověstné ze sprchy pod okap......
I v ATR ČSA před rokem jsem se pořád ještě cítil jako zákazník, byť doby, kdy si zasloužily vychvalování do nebes jsou dávno pryč. Také jim to hodně kazí změna handlingového partnera na Menzies právě před rokem.
Boarding do ATRka busem pochopí každý, protože ten most by se k ní fakt blbě dával. Ale skutečnost, že 5 minut před "otevřením gate" (viz čas na boarding passu, se mi při dopíjení kávy v salonku objevilo poslední výzva mne nejdříve vyděsilo, po běhu na gate jsem vyjádřil mírnou nevoli, že blbnou lidi, mi ta pipina řekla, že to je proto abychom odletěli včas, na to jsme ji kontroval, že za posledních 14 dní neodletěli včas ani jednou (ranní let do DUS), no a pak jsem jako jeden z posledních nastoupivších do busu, čekal dalších 15 minut než se zavřely dveře. V mrazu a ve stoje, jako pravý business zákazník.
A to jsem už radši ani nevystupoval abych ji řekl co si o ní myslím, protože by si zase stěžovali, že je urážím....
A je asi zbytečné dále popisovat zkušenosti s Etihadem, který provozoval další segmenty a u nějž jsem letenku kupoval, a to se v Abu Dhabí také boardovalo busem, ale zvlášť busem pro business cestující s širšími sedadly než vedlejší bus v economy.
Ale jak jsem už tady napsal, zákazník je pro vedení SW jen obtížný hmyz, zajímá je jen nejnižší cena, kterou musí zaplatit za to nejnutnější.