Majitelia su Cinania, ti uz vtedy zrejme tusili pruser s tym neznamym virusom.Robert píše: ↑28. 05. 2021, 12:18Tak to je asi konečná - https://www.airways.cz/zprava/airbus-a- ... ard-korun/
Moc nerozumím, proč tyhle pohledávky nezmiňoval původní návrh ČSA a pořád se dokola mluvilo, že dluhy jsou kolem 1,8 miliardy. Je jasné, že z těch objednávek letadel vyplývají pro ČSA závazky (a Airbus to bude mít určitě dobře ošetřené). Zvláštní taky, že ČSA objednaj někdy na podzim 2019 letadla a hned v prosinci 2019 neuhradí první splátku![]()
Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3102
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Objednavka na A32XLR a A220 oficialne zrusena
https://simpleflying.com/czech-airlines ... cancelled/
https://simpleflying.com/czech-airlines ... cancelled/
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
"Smartwings chtějí odklad na reorganizační plán ČSA. Kvůli jednání s Airbusem i novým investorem"
https://zdopravy.cz/smartwings-chteji-o ... rem-91997/
Pánové, koho tipujete?
https://zdopravy.cz/smartwings-chteji-o ... rem-91997/
Pánové, koho tipujete?

Re: Co bude dál s ČSA?
Eurowings? zapadli by do portfolia
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
uz tam otvaraju zakladnu, takze by len rozsirili pocty destinacii
Eurowings taktiez otvara dalsie bazy po Europe: https://www.airways.cz/zprava/dalsi-baz ... tockholmu/
Eurowings taktiez otvara dalsie bazy po Europe: https://www.airways.cz/zprava/dalsi-baz ... tockholmu/
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3102
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
a naco im je k tomu znacka CSA?beardie píše: ↑20. 09. 2021, 17:01uz tam otvaraju zakladnu, takze by len rozsirili pocty destinacii
Eurowings taktiez otvara dalsie bazy po Europe: https://www.airways.cz/zprava/dalsi-baz ... tockholmu/
To uz skor by daval zmysel LOT, ale ten asi nie je vo financnom stave na to... vobec myslim, ze ziaden aerlinkovy investor to nebude, skor nejaka banka alebo poistovna alebo tak nieco.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3102
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Ta CSG dava zmysel.zbozivulekral píše: ↑20. 09. 2021, 18:28Aerolinky souhlas. Pro banku či pojišťovnu nesmysl, velice rizikový business. Napadá mě CSG, to se zaměřuje na oživování starých československých značek.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Happy b-day ČSA.
https://zdopravy.cz/csa-se-dozily-98-le ... nek-93510/
Snad nebudeme brzo číst nekrolog...
https://zdopravy.cz/csa-se-dozily-98-le ... nek-93510/
Snad nebudeme brzo číst nekrolog...
Re: Co bude dál s ČSA?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1102
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Já jsem "letní expanzi" ČSA a jejich strategii do budoucna nepochopil.
https://www.csa.cz/cz-en/press/2021-11-10/
Vypsat nové lety do staronových destinací a čekat, že si z toho PAX sednou na zadek. Zvlášť když ti informovaní ví, že jsem jako dopravce v restrukturalizaci. Navíc když mají své ne příliš skvělé zkušenosti z nedávné minulosti...
Já bych osobně založil jejich budoucí strategii hlavně na tom, abych nabízel úplně jiný produkt než má Ryanair, Wizzair nebo Eurowings. Ti kvůli úsporám z rozsahu jej budou dlouhodobě nabízet s větším ziskem nebo levněji.
Pokud ČSA trvají na centralizaci do PRG, tak to dlouhodobě bez dálkovek (byť jen s malým A321(X)LR) nepůjde. Pokud na dálková letadla nemám velikost a finance, tak vše vsadím na to že mám sloty na CDG, AMS a SVO - feedoval bych AF, KLM a Aeroflot v C/S s mnohdy nepřátelskými se chovajícími sourozenci ze SkyTeamu a snažil bych se být s nimi co nejvíce win-win kamarád. Pokud mi alianční bratříčci přesto budou chtít do PRG konkurovat s feedovacími lety, zvážil bych to v čem vynikám - a to ve znalosti CZ a SK trhu a povědomí většiny lidí o ČSA. Mateřský Smartwings trojúhelníky umí a aby naplnil svá letadla, tak je pro CK stále občas v létě dělá. Stejně staronové lety ČSA bude létat s Boeingy právě on. Zavedl bych KSC-BTS-CDG/AMS/SVO, stejně jako BRQ-OSR-CDG/AMS/SVO nebo jakoukoli jejich jinou kombinaci. A za tyto letenky bych požadoval 2-3x víc než z PRG, kde je pro P2P konkurence low costů a aliančních feederů. Nutností je C/S s aliančním partnerem na velkém přestupním hubu a prodej koncových letenek ve formě třeba jako KSC-AMS-IAD a IAD-AMS-BTS-KSC. Eliminoval bych letní prázdné technické přelety, které mívá Smartwings v létě např. mezi BRQ a PRG a to formou W. Tj. například pomocí rotace PRG-AMS-BTS-KSC-AMS-PRG.
Prostě cokoli co mne odliší. Protože pokud to neudělám, čeká mne v lepším případě prodej velkému globálnímu hráči (proč by to někdo dnes dělal ?), v horším případě krach a smutný konec (otázka je jen: kdy to bude ?).
https://www.csa.cz/cz-en/press/2021-11-10/
Vypsat nové lety do staronových destinací a čekat, že si z toho PAX sednou na zadek. Zvlášť když ti informovaní ví, že jsem jako dopravce v restrukturalizaci. Navíc když mají své ne příliš skvělé zkušenosti z nedávné minulosti...
Já bych osobně založil jejich budoucí strategii hlavně na tom, abych nabízel úplně jiný produkt než má Ryanair, Wizzair nebo Eurowings. Ti kvůli úsporám z rozsahu jej budou dlouhodobě nabízet s větším ziskem nebo levněji.
Pokud ČSA trvají na centralizaci do PRG, tak to dlouhodobě bez dálkovek (byť jen s malým A321(X)LR) nepůjde. Pokud na dálková letadla nemám velikost a finance, tak vše vsadím na to že mám sloty na CDG, AMS a SVO - feedoval bych AF, KLM a Aeroflot v C/S s mnohdy nepřátelskými se chovajícími sourozenci ze SkyTeamu a snažil bych se být s nimi co nejvíce win-win kamarád. Pokud mi alianční bratříčci přesto budou chtít do PRG konkurovat s feedovacími lety, zvážil bych to v čem vynikám - a to ve znalosti CZ a SK trhu a povědomí většiny lidí o ČSA. Mateřský Smartwings trojúhelníky umí a aby naplnil svá letadla, tak je pro CK stále občas v létě dělá. Stejně staronové lety ČSA bude létat s Boeingy právě on. Zavedl bych KSC-BTS-CDG/AMS/SVO, stejně jako BRQ-OSR-CDG/AMS/SVO nebo jakoukoli jejich jinou kombinaci. A za tyto letenky bych požadoval 2-3x víc než z PRG, kde je pro P2P konkurence low costů a aliančních feederů. Nutností je C/S s aliančním partnerem na velkém přestupním hubu a prodej koncových letenek ve formě třeba jako KSC-AMS-IAD a IAD-AMS-BTS-KSC. Eliminoval bych letní prázdné technické přelety, které mívá Smartwings v létě např. mezi BRQ a PRG a to formou W. Tj. například pomocí rotace PRG-AMS-BTS-KSC-AMS-PRG.
Prostě cokoli co mne odliší. Protože pokud to neudělám, čeká mne v lepším případě prodej velkému globálnímu hráči (proč by to někdo dnes dělal ?), v horším případě krach a smutný konec (otázka je jen: kdy to bude ?).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2850
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
pekna utopie v dnesni dobe. To snad neni mozny. Ten kdo chce do KSC< radsi poleti s jednim pretupem ve VIE nebo WAW nez timto (PRG-AMS-BTS-KSC) milky runem.Marty-t píše: ↑11. 11. 2021, 08:02Zavedl bych KSC-BTS-CDG/AMS/SVO, stejně jako BRQ-OSR-CDG/AMS/SVO nebo jakoukoli jejich jinou kombinaci.
A za tyto letenky bych požadoval 2-3x víc než z PRG, kde je pro P2P konkurence low costů a aliančních feederů. Nutností je C/S s aliančním partnerem na velkém přestupním hubu a prodej koncových letenek ve formě třeba jako KSC-AMS-IAD a IAD-AMS-BTS-KSC. Eliminoval bych letní prázdné technické přelety, které mívá Smartwings v létě např. mezi BRQ a PRG a to formou W. Tj. například pomocí rotace PRG-AMS-BTS-KSC-AMS-PRG.
Prostě cokoli co mne odliší. Protože pokud to neudělám, čeká mne v lepším případě prodej velkému globálnímu hráči (proč by to někdo dnes dělal ?), v horším případě krach a smutný konec (otázka je jen: kdy to bude ?).
Pardon, ale musim se teto myslence smat. Je to absolutni nesmysl a hlavne tezce neekonomicke.
Na jednu stranu zalezi co oznamili, ale kolik toho ve finale dle prodeju letenek vubec spusti. Na vsech tratich co oznamili uz maji konkurenci, na nejakych linkach i vice dopravcu, takze si myslim, ze slavne CSA si ten start linek brzy rozmysli.