Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
1
2%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
14
33%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
13
31%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
14
33%
 
Celkem hlasů: 42

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Status: Offline

ČSA

Příspěvekod krakra » 09. 10. 2017, 09:17

Máme tu nový díl "Co bude s ČSA" - ČSA bude mít jednoho hlavního majitele, a ten majitel bude z ČR!
Předchozí majitelé Korean Air a stát podle mě nic extra s ČSA nedělaly, prostě to jenom žilo i když né úplně špatně.
Teď se může stát to, že ČSA se může začít rozvíjet, teda pokud bude majitel Travel Service chtít. Ž ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.

Já si nemyslím, že je to špatně.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2173
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: RE: ČSA

Příspěvekod Fabo » 09. 10. 2017, 09:20

krakra píše: Ž ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.


:-D :-D :-D :-D :-D :-D

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3697
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: RE: ČSA

Příspěvekod HighFlyer » 09. 10. 2017, 14:37

Fabo píše:
krakra píše: Ž ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D

=)) =)) =))

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5003
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: ČSA

Příspěvekod flyingblue » 09. 10. 2017, 14:53

krakra píše:Že ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.


Copak chtit, ale nekdo do toho soukoli musi sypat penize v objemu, kdy si Jarda Tvrdik bude pripadat jako uplna malinka sediva mysicka ...

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: ČSA

Příspěvekod krakra » 09. 10. 2017, 15:12

flyingblue píše:
krakra píše:Že ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.


Copak chtit, ale nekdo do toho soukoli musi sypat penize v objemu, kdy si Jarda Tvrdik bude pripadat jako uplna malinka sediva mysicka ...



Korean Air to teda nebyl.....


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2173
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Fabo » 09. 10. 2017, 15:41

a CEFC skrz Unimex to bude?

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3697
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod HighFlyer » 09. 10. 2017, 18:29

Fabo píše:a CEFC skrz Unimex to bude?

Ne.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2173
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Fabo » 09. 10. 2017, 19:12

To ja bych spis chtel slyset, zda si to mysli tady pan krakra.

Odpoved tvou, stejne jako kohokoli jineho soudneho, znal jsem uz predem.

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod krakra » 09. 10. 2017, 22:20

Fabo píše:To ja bych spis chtel slyset, zda si to mysli tady pan krakra.

Odpoved tvou, stejne jako kohokoli jineho soudneho, znal jsem uz predem.



Nerozumím.
Bavíme se tu o věcech co budou a né co byly.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2173
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: ČSA

Příspěvekod Fabo » 09. 10. 2017, 22:43

krakra píše:Nerozumím.
Bavíme se tu o věcech co budou a né co byly.


Jen se snazim zeptat

krakra píše:
flyingblue píše:
krakra píše:Že ČSA můžou být Evropské Emirates :D , když se bude chtít.


Copak chtit, ale nekdo do toho soukoli musi sypat penize v objemu, kdy si Jarda Tvrdik bude pripadat jako uplna malinka sediva mysicka ...



Korean Air to teda nebyl.....


A CEFC/Unimex/TVS to tedy dle tebe bude?

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3697
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: ČSA

Příspěvekod HighFlyer » 09. 10. 2017, 23:32

Fabo píše:A CEFC/Unimex/TVS to tedy dle tebe bude?

Dovolim si podtrhnout, ze Fabo se pta na "věci, co budou a né co byly".

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5003
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: ČSA

Příspěvekod flyingblue » 10. 10. 2017, 09:35

HighFlyer píše:
Fabo píše:A CEFC/Unimex/TVS to tedy dle tebe bude?

Dovolim si podtrhnout, ze Fabo se pta na "věci, co budou a né co byly".


Jako takhle?

Fabo píše:A CEFC/Unimex/TVS to tedy dle tebe bude?

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 70
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod jorge » 10. 10. 2017, 11:14

Re "Evropské Emirates" a síťový model:

Elementy síťového modelu pro ČSA určitě fungovat můžou.
Co určitě nedává smysl je myslet si, že vydělám na spojích, kde je rozumná point to point konkurence nebo velká nabídka spojů s přestupem (typologicky SOF-PRG-AMS)

Nicméně, když mám unikátní nebo skorounikátní O&D, tak to může fungovat.
Těžko se bude hledat destinace, která by mohla fungovat ze 100% na síťovém efektu (čistě z toho důvodu,že nejspíš někdo jiný bude mít i PtP potenciál). Zajímavé jsou destinace, kde PtP potenciál Prahy je vyšší než PtP potenciál konkurenčních hubů. Což pro současné destinace ČSA platí pro spoje do Ruska a Košice. Pár dalších destinací s potenciálem by se asi našlo (menší destinace ve Skandinávii, Rumunsku, Rusku, možná i Ukrajina, Hanoj, Čína). Pro všechny tyto destinace dává smysl, aby měly dobré přípoje do západní Evropy.
V každém případě se bavíme o malém množství destinací (s většinou) malými letadly, takže jenom jako doplněk k PtP modelu (nicméně s potenciálně velkým dopadem na letový řád)

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 421
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod 737 » 10. 10. 2017, 12:05

A jak to bude s členstvím ČSA ve SkyTeamu? Lze očekávat nějaké změny?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2173
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Fabo » 10. 10. 2017, 14:00

Jen z titulu prodeje spis ne nez ano, i kdyz si umim predstavit, ze by pripadny prestup k OW mohl byt po ztrate AB jako jedineho dopravce v regionu zajimavy.

Otazka zni, zda by z toho mela nejake vyhody OK. Zvlast kdyz treba do hubu hlavniho TATL hrace na teto strane vody ani nelita...



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů