JiS_Progressus píše:sipi2 píše:Asi je dost zbytečné psát tento příspěvek, ale prostě to musí ven. Kdyžtak to smažte nebo přesuňte, ale leze mi to bokem...
Dal jsem si Praha - Birmnigham - Praha, tam s KLM přes AMS (737/E90) a zpátky s naší slavnou ČSA (319). Nebudu to rozepisovat jen udělám takovou srovnávací tabulku:
On-line checkin - KLM - výběr sedadla zdarma / ČSA - zaplať 4,5 E.
Čas odletu - KLM - oba lety na čas / ČSA - v času boardingu teprve ohlašovali číslo brány. Dohanáno ale během letu.
Legroom - KLM - velmi solidní v obou letadlech / ČSA - strašná sardinákrna.
Občerstení - KLM oba lety základní pití zdarma + sendvič (i na 50 min letu AMS-BHX) / ČSA - zaplať skoro i za vzduch.
Nejlepší prostě bylo, když vám v letadle pustí obdivný klip jak má společnost dlouhou tradici a kde byla všude první a pak vám letuška začne mávat platebním terminálem před obličejem i když chcete obyčejnou ohřátou vodu s papírovým pytlíkem s čajovými odřezky....
Mě z toho srovnání ČSA jako stanardní letecká polečnost prostě nevychází...
Prosím, pokud to není tajné, prozradíš pro dokreslení ceny úseků?
To je poměrně zásadní otázka, ale věřím, že i tak může za jistých okolností vycházet v neprospěch ČSA.
Pokud vím, výběr sedadla není u ČSA zdarma pouze u nejlevnějšího tarifu Lite.
Když nasadí ČSA nějaký B737, tak je legroom fakt špatný, a zjevně to teď už bude standard.
Srovnávat přesnost či dochvilnost aerolinek na dvou třech letech nemá žádný smysl, zvlášť když to ČSA během letu dohnaly.
Co se týče občerstvení tak souhlasím, že minimálně u vyššího tarifu Flex by k tomu snacku měli nabízet alespoň základní nápoje a nejenom kelímek s vodou. To je fakt bída. Na druhou stranu za 10, resp. 14 EUR se dá objednat gourmet menu, které podle mě poměrem cena/kvalita převyšuje to, co nabízí jiné aerolinky v rámci buy on board.