Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od romul »

České aerolinie touto cestou oznamují aktualizaci letového řádu linky mezi Prahou (PRG) a Tel Avivem (TLV) pro nadcházející sezonu Zima 2013 / 2014. Změna je platná od 3. / 4. 11. 2013.
Lety OK 286 PRG-TLV budou nově operovat ve dnech 2, 4, 6 a částečně i v den 5.
Lety OK 5288 PRG-TLV budou nově operovat ve dnech 1, 3 a 7.
Lety OK 287 TLV-PRG budou nově operovat ve dnech 3, 5, 7 a částečně i v den 6.
Lety OK 5289 TLV-PRG budou nově operovat ve dnech 1, 2 a 4.
Letový řád všech letů zůstává nezměněn, lety budou operovány v původních časech:
PRG 23:50 – TLV 04:35 +1
TLV 06:05 – PRG 09:15
(Místní časy, 28. a 29. 3. 2014 v TLV o jednu hodinu později)
Lety OK 5288/9 PRG-TLV-PRG budou operovány společností Travel Service, pod značkou SmartWings na základě spolupráce s Českými aeroliniemi založené na vzájemném sdílení kódů.


Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Alca »

Docela by mě zajímalo, jestli ten leťák, co se dnes objevil, vznikl za podpory KE, nebo je vydupán OK. Pobavila mě především linka do MUC, kam letím za 14 dní (zpátky už ale ne, protože bych čekal 2 dny), bude v provozu 5x týdně (v červnu myslím 17x). Podobný osud je i u ZRH, FLR se "ztratila". Ale třeba ta linka do TLV není tohoto osudu jediná - i FCO bude stejně sdíleno, jen si QS i OK zachovají svoji 1 denní frekvenci.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od OR »

Alca píše:Docela by mě zajímalo, jestli ten leťák, co se dnes objevil,.....


Kde roste leťák W2013? Vždyť je ještě času dost, zima bude až za 14 dnů...

Pokud Korejci začali aktivně zasahovat do řízení minulý týden, to ještě nebude jejich práce. Možná zajímavé budou "změny při tisku".

Zulu Charlie
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 242
Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zulu Charlie »


Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »



flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »



Vic trati? castejsi frekvence? Nejaky dalsi revenue stram?

procvi
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 350
Registrován: 26. 01. 2009, 11:32
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od procvi »

A jak to bude řešeno s business class, když poletí Travel?

cimarosa
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 20. 09. 2011, 20:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od cimarosa »

flyingblue píše:


Vic trati? castejsi frekvence? Nejaky dalsi revenue stram?

Zoufalý pokus zachránit, co se dá? Ale alespoň je jasné, jak kvalitní bylo působení obchodního oddělení pod vedením Marka....

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

cimarosa píše:
flyingblue píše:
Zdenek píše:Napadá někoho v čem to může být výhodné pro ČSA?


Vic trati? castejsi frekvence? Nejaky dalsi revenue stram?

Zoufalý pokus zachránit, co se dá? Ale alespoň je jasné, jak kvalitní bylo působení obchodního oddělení pod vedením Marka....


Zapomel jsem na jeden a to asi nejdulezitejsi duvod. Snaha o treti zarez v seznamu ajrolinek, ktere nejmenovany pan pomahal dostat do kolen: Sky Europe, Malev ...

A mozna bych nemel zapominat na jednu ponekud paranoidni vizi - ze by slo o zbytek vyrovnani v oblasti konsolidace charteroveho trhu v CR :-)

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zdenek »

Začínám mít pocit, že odpověď na topic je jedno slovo. Nic. Nebude ČSA.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od OR »

Nemyslím. ČSA v nějaké podobě budou. Stejně jako LO, AZ, OS ..... Protože politika.

U OS a zvlášť OK je ještě jeden důvod - silný (spolu)vlastník.

Jet.cz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 15. 08. 2013, 16:09
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Jet.cz »

http://www.routes-news.com/airlines/14- ... ed-outlook
Nic moc nového, snad jen že těch 7 A320 fakt asi nebude.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od MS743 »

Jet.cz píše:http://www.routes-news.com/airlines/14-airlines/1944-changed-outlook
Nic moc nového, snad jen že těch 7 A320 fakt asi nebude.


Dost vyvazene a docela se mi to libilo. samozrejme vse se spetkou logiky a jsem si vedom ze pravda je nekde mezi.

Jinak z toho co se reklo
he says: “It’s too early to say whether there would be changes. I’m interested in more long-haul planes and fewer short-haul planes. It’s a contract we inherited, and I’m considering all options.”

A32X asi jiste nebudou, ale ctu jasne mezi radky ze chce vice 330. Tim predpokladam ze je velika sance "zmena" objednavky. Zmena by se mela tykat typu letadla coz je dost caste u aerolinek.

Ja verim ze OK se bude stabilizovat a pomalu bude silnejsi aerolinka a tim bude i PRG silnejsi a lepsi

ATR nejsou spatna letadla ale rad bych videl nejake reseni C class. Celkove udelat updationg interieru a nastolit vyssi komfort.

U C class A319/320, na delsi trasy je tez treba nastolit trochu corporate identity a nabidnout lepsi komfort. a do kratsich cest po evrope trochu vice nez Euro-pseudo-C-class (klidne nastavitelne sedacky ale ne jen economy s prazdnym middle seat.

nize: i do narrow body se daji dat zajimavy interier

Obrázek

Zulu Charlie
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 242
Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Zulu Charlie »

Chápete někdo, proč mi chodí tato nabídka ?

CSA (2).jpg


Nabídku na Evropu od 2200,- chápu, ale tohle ? Že bych dal OSR - PRG - OSR ? Za tyhle peníze bych o tom i možná uvažoval :lol:

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od dider »

Tohle přišlo mne na nl.csa.com. Byla tam spousta termínů anešlo to nevyužít :thumbup: Zaujala i Moskva za 179EUR a Petrohrad za 188EUR.
Přílohy
csa.jpg


Odpovědět