Co bude dál s ČSA?
Re: Co bude dál s ČSA?
Nechci se zastávat SW/OK, ale oni se především odkazují na zákaz cestování z jara - jestli se nepletu opatření č. 203 z 13. března 2020, ne na samotné snížení poptávky po létání. Taxikům a autobusovým dopravcům též nikdo nezakázal jezdit, ale ti narozdíl od leteckých společností dostali/dostanou podporu. Nehodnotím samotnou podporu, zda je to správné, či ne, jen je tu jistá disproporce, nespravedlnost, diskriminace, nazvěme to jak chceme...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 243
- Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
@pette Před loňským březnem byli ve velmi dobré kondici, i přes problémy s maxy vykázali zisk a na léto 2020 se plánoval pro ČSA pronájem několika dalších letadel. K tomu měly už na podzim přijít první A220, to by opravdu nedělali, kdyby krachovali.
Je opravdu smutné, že jsme měli relativně fungující českou leteckou společnost. Vlády všude okolo sypou dopravcům miliardy, ti díky tomu samozřejmě přežijí. Až SW/OK padnou, zahraniční společnosti převezmou nejziskovější linky a někteří se zase budou strašně divit, že všechny zisky z ČR odcházejí do zahranicí. Skvělé by bylo, kdyby značku ČSA za symbolickou cenu někdo koupil, jedině asi LOT a zachovala by se aspoň iluze národního dopravce. Ale to těžko říct, jestli je nějaká naděje...
Je opravdu smutné, že jsme měli relativně fungující českou leteckou společnost. Vlády všude okolo sypou dopravcům miliardy, ti díky tomu samozřejmě přežijí. Až SW/OK padnou, zahraniční společnosti převezmou nejziskovější linky a někteří se zase budou strašně divit, že všechny zisky z ČR odcházejí do zahranicí. Skvělé by bylo, kdyby značku ČSA za symbolickou cenu někdo koupil, jedině asi LOT a zachovala by se aspoň iluze národního dopravce. Ale to těžko říct, jestli je nějaká naděje...
Re: Co bude dál s ČSA?
1. národního dopravce od dob prodeje ČSA nemáme, a fakticky si na něco takového hrát nepotřebujeme.
2. a k těm ostatním státům
a) v žádných tebou jmenovaných a podpořených aerolinkách, nedrží 49,9% ČLR
b) když ostatní skočí z okna, znamená to, že skočíš taky?
Když chce normální člověk nějakou sociální dávku, tak pokud má pračku nebo televizi, tak ho vyženou, ať to prodá. Možná jsem nějaký inzerát přehlédl, ale Šimáně ani Vik nic neprodali ani nezastavili bance.
A když se před pár dny tak chvástali, kolik uzavřeli smluv s CK, za nějakých 9 mld. Kč, tak ať to dají jako záruku bankám a je vymalováno. Jó, ony jim to banky nežerou, no tak nic....
Včera skončil soud s nějakým "člověkem" co zabil oba své rodiče. Podle Tvého vzoru, pojdme všichni zabít své rodiče. On to přece udělal, tak proč by jsme to, podle Tvé logiky, neměli udělat taky?!
Kdo chce, může jim svůj podíl či příspěvek poslat sám, to by bylo křiku, kdyby to stát okamžitě naúčtoval každému daňovému poplatníkovi, stylem zaplať příspěvek Šimáněmu a Vikovi.
A těch lidí, co by to odkývali, ty by spočítal na prstech jedné ruky i běžný truhlář ( ti mají běžně 2-3 prsty). To už ty prachy dejme raději těm důchodcům, ti si to zaslouží, a také potřebují více.
2. a k těm ostatním státům
a) v žádných tebou jmenovaných a podpořených aerolinkách, nedrží 49,9% ČLR
b) když ostatní skočí z okna, znamená to, že skočíš taky?
Když chce normální člověk nějakou sociální dávku, tak pokud má pračku nebo televizi, tak ho vyženou, ať to prodá. Možná jsem nějaký inzerát přehlédl, ale Šimáně ani Vik nic neprodali ani nezastavili bance.
A když se před pár dny tak chvástali, kolik uzavřeli smluv s CK, za nějakých 9 mld. Kč, tak ať to dají jako záruku bankám a je vymalováno. Jó, ony jim to banky nežerou, no tak nic....
Včera skončil soud s nějakým "člověkem" co zabil oba své rodiče. Podle Tvého vzoru, pojdme všichni zabít své rodiče. On to přece udělal, tak proč by jsme to, podle Tvé logiky, neměli udělat taky?!
Kdo chce, může jim svůj podíl či příspěvek poslat sám, to by bylo křiku, kdyby to stát okamžitě naúčtoval každému daňovému poplatníkovi, stylem zaplať příspěvek Šimáněmu a Vikovi.
A těch lidí, co by to odkývali, ty by spočítal na prstech jedné ruky i běžný truhlář ( ti mají běžně 2-3 prsty). To už ty prachy dejme raději těm důchodcům, ti si to zaslouží, a také potřebují více.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
ANO!
SOUHLASÍM!!
PŘESNĚ TAK!!!
KONEČNĚ TO NĚKDO ŘEKL NAHLAS!!!!
... celej život prodřepěnej na prodejně a víte co jsem měl dneska k obědu? Zelí! Skutečně bych si zasloužil víc, pettte má naprostou pravdu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Ano, tak nějak.zbozivulekral píše: ↑05. 02. 2021, 11:26Bla, bla, bla, bla... Sorry, ale jsou to úplně zcestné kecy. Mít business v hodnotě několika miliard se nerovná mít několik miliard na účtu nebo doma pod polštářem! Nebo podle tebe mají rychle (= velmi nevýhodně) prodat některou ze společností, aby zachránili jinou, kterou jim svými kroky poškodila vláda?pettte píše: ↑05. 02. 2021, 07:47
A jako poslední věc. Oni (majitelé) opravdu nejsou v bezvýchodné situaci. Mají vlastní majetky, vysoce převyšující potřeby ČSA -SW, takže i v případě, že jim žádná banka nebude chtít půjčit, mohou svůj business bez problémů zachránit, pokud mu tak skálopevně věří.
Jenomže to by Šimáně a Vik nesměli jet podle hesla: "Hamty, hamty, ať mám víc, než tamti...."
Mají to jako business, nemají to jako osobní majetek.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
To je trošku jiný problém. Je stejně zvláštní, že ostatní státy, které jsou údajně více zadlužené než ČR sypou více peněz, jak to tam vlastně dělají?Mat píše: ↑05. 02. 2021, 13:33@pette Před loňským březnem byli ve velmi dobré kondici, i přes problémy s maxy vykázali zisk a na léto 2020 se plánoval pro ČSA pronájem několika dalších letadel. K tomu měly už na podzim přijít první A220, to by opravdu nedělali, kdyby krachovali.
Je opravdu smutné, že jsme měli relativně fungující českou leteckou společnost. Vlády všude okolo sypou dopravcům miliardy, ti díky tomu samozřejmě přežijí. Až SW/OK padnou, zahraniční společnosti převezmou nejziskovější linky a někteří se zase budou strašně divit, že všechny zisky z ČR odcházejí do zahranicí. Skvělé by bylo, kdyby značku ČSA za symbolickou cenu někdo koupil, jedině asi LOT a zachovala by se aspoň iluze národního dopravce. Ale to těžko říct, jestli je nějaká naděje...
A potom, je to poněkud socialistické, kde je zdravý rozum pořád sypat někomu miliony.
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak se můžeme domluvit, a udělám Ti k němu i pomalu pečené vepřové, a můžeš vzít i manželku, to ještě utáhnu. Akorát knedlík bude kupovaný, ale tady by se mohla zapojit Tvá manželka
Re: Co bude dál s ČSA?
Ale kdyz maji nemovistosti, banky jim milerady pujci.... jenze oni do toho nechteji dat ze sveho temer nic. Kdysi Simane rikal, ze ma CSA zapornou hodnotu.... nemela, ale ted se mu jeho prani splnilo. Tak asi na to musel byt pripravenzbozivulekral píše: ↑05. 02. 2021, 11:26Bla, bla, bla, bla... Sorry, ale jsou to úplně zcestné kecy. Mít business v hodnotě několika miliard se nerovná mít několik miliard na účtu nebo doma pod polštářem! Nebo podle tebe mají rychle (= velmi nevýhodně) prodat některou ze společností, aby zachránili jinou, kterou jim svými kroky poškodila vláda?pettte píše: ↑05. 02. 2021, 07:47
A jako poslední věc. Oni (majitelé) opravdu nejsou v bezvýchodné situaci. Mají vlastní majetky, vysoce převyšující potřeby ČSA -SW, takže i v případě, že jim žádná banka nebude chtít půjčit, mohou svůj business bez problémů zachránit, pokud mu tak skálopevně věří.
Jenomže to by Šimáně a Vik nesměli jet podle hesla: "Hamty, hamty, ať mám víc, než tamti...."
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak to asi bude konečná.
Re: Co bude dál s ČSA?
Je možné značku/jméno resuscitovat, až budel lépe?
A třeba by to příště mohlo být bez trsátka...
A třeba by to příště mohlo být bez trsátka...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Předpokládám, že se insolvenční správce bude snažit prodat balíček ochranných známek, loga, domén atd., aby z jeho prodeje umořil alespoň část závazků. Otázkou ale je, kdo to koupí. Něco mi říká, že v nejbližší době u nás projekt nové aerolinky jen tak nevznikne...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Projekt nové aerolinky u nás vzniká již několik let. A alespoň by trsátko nahradila barva kosmetického krému se stoletou tradicízbozivulekral píše: ↑24. 02. 2021, 09:47Předpokládám, že se insolvenční správce bude snažit prodat balíček ochranných známek, loga, domén atd., aby z jeho prodeje umořil alespoň část závazků. Otázkou ale je, kdo to koupí. Něco mi říká, že v nejbližší době u nás projekt nové aerolinky jen tak nevznikne...