Stránka 407 z 471

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 10. 2017, 11:12
od Robert
prodejce píše:Mě kdyby někdo před 10ti lety řekl, že za 10 let se zprivatizuje ČSA a že mi to bude tou dobou áááábsolutně jedno a nebude mi to stát už ani za příspěvek do fóra airways, tak bych mu nevěřil :)


ČSA jsou taky jiné než před 10 lety. Tehdy měly podíl na Ruzyni snad přes 50 %, vlastnily spoustu činnosti a majetku, dnes mají tak 20 % a skoro nic nevlastní :) Velikostně se zmenšily někam mezi Air Baltic a Luxair.

Máš porovnání o kolik méně letenek ČSA prodáš dnes ve srovnání s dobou před 10 lety?

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 10. 2017, 14:01
od HighFlyer
Robert píše:ČSA jsou taky jiné než před 10 lety. Tehdy měly podíl na Ruzyni snad přes 50 %, vlastnily spoustu činnosti a majetku, dnes mají tak 20 % a skoro nic nevlastní :) Velikostně se zmenšily někam mezi Air Baltic a Luxair.

To srovnani s Luxairem si velmi dobre pamatuji, udelal ho pred 10ti lety asi 2x prodejce. A trefil se dosti presne.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 10. 2017, 14:05
od HighFlyer
Prispevek z 19.09. 2006:

dracoola píše:
vita píše:Travel Service(UNIMEX Group)


To je snad vtip ne???? :D :D :D :D

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 10. 2017, 16:08
od vita
HighFlyer píše:
Robert píše:ČSA jsou taky jiné než před 10 lety. Tehdy měly podíl na Ruzyni snad přes 50 %, vlastnily spoustu činnosti a majetku, dnes mají tak 20 % a skoro nic nevlastní :) Velikostně se zmenšily někam mezi Air Baltic a Luxair.

To srovnani s Luxairem si velmi dobre pamatuji, udelal ho pred 10ti lety asi 2x prodejce. A trefil se dosti presne.


A je to docela smutný, vzhledem k tomu, že LUX projdou ročně 3 miliony cestujících a PRG 13 milionů...

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 10. 2017, 18:42
od prodejce
HighFlyer píše:
Robert píše:ČSA jsou taky jiné než před 10 lety. Tehdy měly podíl na Ruzyni snad přes 50 %, vlastnily spoustu činnosti a majetku, dnes mají tak 20 % a skoro nic nevlastní :) Velikostně se zmenšily někam mezi Air Baltic a Luxair.

To srovnani s Luxairem si velmi dobre pamatuji, udelal ho pred 10ti lety asi 2x prodejce. A trefil se dosti presne.

Ano.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 18. 10. 2017, 21:17
od CheckFlyer
Všimnul jsem si drobné chyby ve videu o novém pekingském letišti které se otevře v roce 2019. :) U jeho modelu tam na videu stojí vedle budovy letiště a A380 China Southern také dva Airbusy 320 ČSA, tak nevím. :) Třeba se něco chystá, ČSA si vytvoří v Pekingu nový hub a vytvoří regionální leteckou síť v Asii. Co my víme, třeba to tam Miloš domluvil. =))
Tady je to video: https://www.youtube.com/watch?v=Ou5jzw1WSu0 (čas 0:56)

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 19. 10. 2017, 19:19
od jonapet
Já tam dokonce vidím 3. Tolik se jich sem tam nesejde ani na Ruzyni :D

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 19. 10. 2017, 19:41
od CheckFlyer
jonapet píše:Já tam dokonce vidím 3. Tolik se jich sem tam nesejde ani na Ruzyni :D


Týjo, to je zvláštní. Třeba ČSA ty Airbusy A320 neprodaly ale jen teď tajně lítají v Číně. Ale vážně, nechápu kde se jim vzalo tolik modelů ČSA? Někde jim zbyly navíc? :wtf:

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 19. 10. 2017, 22:13
od Marty-t
zapomínáte, že TVS právě koupil ČSA - no a ČSA v roce 2019 dodal Airbus 3 nová 320NEO (samozřejmě na leasing jehož cenu srazila synergie s TVS) . Přece jen v roce 2019 jsou piloti extrémně nedostatkoví a místo sjednocení typu flotily ČSA a TVS je důležité neztratit žádného klíčového zaměstnance - i za cenu 3 typů letadel. Ale hlavně se ČSA v roce 2019 od TVS naučila lítat dálkovky, a ohromně ve východní Evropě válcuje etablované dopravce a to hlavně novým produktem ala TVS - "dálkovky jedině přískoky vpřed, ale hlavně levně"...

Takže na obrázku jsou 3 A320 tom Pekingu se zrovna sešly 3 A320 - jedna přiskákala z PRG, druhá z BUD a třetí z WAW. :angel:

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 20. 10. 2017, 19:50
od CheckFlyer
Ano, ano. :D budu v tuto budoucnost doufat

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 26. 10. 2017, 10:12
od Marty-t
Podle zdroje níže bude A319 ČSA dočasně LH resp. Eurowings vypomáhat se zvládáním poptávky co zbyla v MUC po AirBerlin. Pro mne další potvrzení, že být ve SkyTeamu není pro ČSA výhodné a že to členství až tak striktně taky neberou - kšeft je kšeft:
http://www.routesonline.com/news/38/air ... -nov-2017/

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 26. 10. 2017, 10:49
od alesesl
Marty-t píše:Podle zdroje níže bude A319 ČSA dočasně LH resp. Eurowings vypomáhat se zvládáním poptávky co zbyla v MUC po AirBerlin. Pro mne další potvrzení, že být ve SkyTeamu není pro ČSA výhodné a že to členství až tak striktně taky neberou - kšeft je kšeft:
http://www.routesonline.com/news/38/air ... -nov-2017/


Jezis co to zase hrotis. Proste pujci letadlo, kdyz maji volnou kapacitu. Bude to letat pod hlavickou LH nebo EW. Nic noveho, dela to desitky aerolinek, se Skyteamem a CSA to nema vubec nic spolecneho.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 26. 10. 2017, 13:51
od Fabo
Prodejce mel docela pravdu v tom, ze zakaznici berou ty aliance moc vazne :D

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 26. 10. 2017, 15:22
od 737
Navíc ČSA je ve SkyTeamu úplný outsider. Směřování aliancí určují větší hráči (Air France, KLM, Delta...), tam ta vzájemná spolupráce vypadá asi trochu jinak.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 11. 2017, 15:32
od gaba02
Malá zajímavost: v letním letovém řádu přebírá SmartWings jednu ze tří rotací ČSA do Moskvy, ale linka bude provozována stále A319.. uvidíme, co z toho ještě bude..