Stránka 425 z 471

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 05. 11. 2018, 16:11
od alesesl
Roiman4 píše:Daji CSA prodej letenek na Kveten nekdy uz? Do Kosic to maji uz v prodeji nejakou dobu, ale BTS porad nic.


Mozna s BTS uz nepocitaji do budoucnosti. Kdo vi. Tato spolecnost to ma kazdy den jinak.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 07. 11. 2018, 10:53
od johny773
V kvetnu na Slovensku majstrovstva sveta v hokeji - Bratislava - Košice. Tak uvidíme ako ich obslúži ČSA a či nasadí niečo väčšie.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 07. 11. 2018, 12:34
od Roiman4
alesesl píše:
Roiman4 píše:Daji CSA prodej letenek na Kveten nekdy uz? Do Kosic to maji uz v prodeji nejakou dobu, ale BTS porad nic.


Mozna s BTS uz nepocitaji do budoucnosti. Kdo vi. Tato spolecnost to ma kazdy den jinak.


Uz se to zacalo prodavat. Tak se necham prekvapit cim se poleti v Kvetnu :))

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 11. 2018, 21:37
od clovicek
Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 11. 2018, 21:49
od zdenda
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).

Tragedie Servis CSA totalne zlikvidovaly to byl záměr:-(

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 11. 2018, 22:09
od Globik
zdenda píše:
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).

Tragedie Servis CSA totalne zlikvidovaly to byl záměr:-(

Jojo, ještě k tomu přidej konspirační teorii, že Luftjarda byl Simaneho trojský kůň.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 09:56
od Starosta
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).


Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 11:15
od 737
Starosta píše:
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).


Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:01
od Eidi
Starosta píše:
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).


Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Podle mě MEK a MEL teďka stojí na RW22. MEK, MEL a PET by začátkem příštího roku měly jít zpátky k lessorovi, tj. MEK a MEL se vrací B. Aircraft 03/2019 a 04/2019 a PET se vrací BOC někdy 03/2019.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:05
od Eidi
737 píše:
Starosta píše:
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).


Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?


Netušim, jestli je za tim něco víc, ale tipoval bych, že je za tim poptávka + to, že A319 je o nějakejch pár tun lehčí oproti B738, takže se ti to promítne do traťovejech, přibližovacích a letišních poplatků. Může to bejt daný i tim, že AMS je fakt drahý letiště (jenom hypotéza, data nemám a ani jsem nehledal).

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:30
od 737
Eidi píše:
Starosta píše:
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?

Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).


Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Podle mě MEK a MEL teďka stojí na RW22. MEK, MEL a PET by začátkem příštího roku měly jít zpátky k lessorovi, tj. MEK a MEL se vrací B. Aircraft 03/2019 a 04/2019 a PET se vrací BOC někdy 03/2019.



A B.Aircraft teď patří komu? Letišti? To je taky spletenec.. Už se v tom docela ztrácím. Ale musím říct, že ten "operativní subleasing" přes B.Aircraft byl tehdy poměrně kreativní řešení, stejně jako vše kolem Aeroholdingu.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:31
od 737
Eidi píše:
737 píše:
Starosta píše:
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?


Netušim, jestli je za tim něco víc, ale tipoval bych, že je za tim poptávka + to, že A319 je o nějakejch pár tun lehčí oproti B738, takže se ti to promítne do traťovejech, přibližovacích a letišních poplatků. Může to bejt daný i tim, že AMS je fakt drahý letiště (jenom hypotéza, data nemám a ani jsem nehledal).


No jasně, poplatky se odvíjí od MTOW, to mě nenapadlo. Tak to bude asi ono... Díky

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:39
od Eidi
737 píše:
Eidi píše:
Starosta píše:
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..


Podle mě MEK a MEL teďka stojí na RW22. MEK, MEL a PET by začátkem příštího roku měly jít zpátky k lessorovi, tj. MEK a MEL se vrací B. Aircraft 03/2019 a 04/2019 a PET se vrací BOC někdy 03/2019.



A B.Aircraft teď patří komu? Letišti? To je taky spletenec.. Už se v tom docela ztrácím. Ale musím říct, že ten "operativní subleasing" přes B.Aircraft byl tehdy poměrně kreativní řešení, stejně jako vše kolem Aeroholdingu.


B. Aircraft je dceřinná společnost Letiště Praha (před fúzí spadalo pod Aeroholding). On to nebyl až tak sublease jako spíš požadovaný opatření věřitelů, který financovali nákup těch mašin, aby, v případě, že by ČSA šlo do konkurzu, se nestaly mašiny předmětem konkurzní podstaty. To by byly pak složitý soudní tahanice a mohlo by to dopadnout jako s OK-FAN/FUN Fischer Air.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 12:44
od Yirina
737 píše:
Eidi píše:
737 píše:
Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?


Netušim, jestli je za tim něco víc, ale tipoval bych, že je za tim poptávka + to, že A319 je o nějakejch pár tun lehčí oproti B738, takže se ti to promítne do traťovejech, přibližovacích a letišních poplatků. Může to bejt daný i tim, že AMS je fakt drahý letiště (jenom hypotéza, data nemám a ani jsem nehledal).


No jasně, poplatky se odvíjí od MTOW, to mě nenapadlo. Tak to bude asi ono... Díky


Někde jsem slyšela, že je to kvůli code-sharingu s KL, pro které nejsou standardy QS dostačující a mají to i nějak smluvně ošetřeno, takže tam musí posílat metal OK.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 11. 2018, 13:10
od zbozivulekral
Yirina píše:Někde jsem slyšela, že je to kvůli code-sharingu s KL, pro které nejsou standardy QS dostačující a mají to i nějak smluvně ošetřeno, takže tam musí posílat metal OK.


To zní nejpravědpodobněji.