JiS_Progressus píše:Eidi píše:clovicek píše:Má být jeden 738 v registru na ČSA. Jeden! Myslíte si, že zruší OK Plus? Mám tam 900 000 mil...
S těma plánama se hejbe celkem podle nálady, mi přijde. Původně to měly bejt 3-4 mašiny TVS pod AOC ČSA. Teďka jedna B738 k ČSA, přičemž začátkem roku 2019 odejdou 3 A319 zpět k lessorovi (MEL, MEK, PET), REQ už u EW lítá a k nim pak ještě od ledna maj lítat NEM, NEN, NEO a NEP. To znamená, že ČSA by mělo mít jenom 1x B738 celkem? Jak moc spolehlivý info o 1x B738 k ČSA to je? Díky.
NEP a NEN stojí zaparkované na konci RWY22, tak je asi skutečně v nejbližší době na výkonech ČSA nelze očekávat. Neslušela by některému z nich stříbrná barva, AČR už delší dobu naznačuje, že by ještě jednomu Airbusu zábavu našla ... ?
Ohledně bulíků se v kuloárech stále hovoří o 3 kusech, ale dokud to nebude v rejstříku nebo vyfocené na Planes.cz, asi to bude vždy spekulace, všichni víme, jak rychlé se v tomto holdingu věci mění.
NEP na dráze 22 stát může, ovšem létat bude i nadále. OK-NEN se navíc nyní vrací z Moskvy. Jediná letadla, která budou končit jsou OK-MEL, OK-MEK, OK-PET.