Stránka 448 z 471
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 17:46
od Roiman4
Prelom Ledna/Unora. V tu dobu to zaclo.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 18:14
od qwertyx64
Letel nam s tym dodavatel v ramci Skyteamu a bol z toho dost prekvapeny
rovnako aj ja.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 18:55
od pettte
To musela vymyslet hlava pomazaná...
A vždycky to příjde, když si člověk myslí, že ho už nic nemůže překvapit. Sám si to vyzkouším v prosinci, kdy mám business class letenku s Air France s přípojem s ČSA.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 19:10
od bilbo
qwertyx64 píše:Business class na niektorich linkach len na jednej strane lietadla. Druha strana economy.
Co je na tom špatně? Je to kvůli tomu, že na jedné straně je větší rozteč sedaček než na druhé.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 20:25
od qwertyx64
To sa mi nezda, ze by to tak bolo.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 08. 06. 2019, 21:39
od pettte
Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....
Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...
Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 06. 2019, 10:11
od zdenda
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....
Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...
Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).
U SW bylo je a bude vzdy vse postaveno na hlavu:-(
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 06. 2019, 10:42
od Nemec
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....
Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...
Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).
Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 06. 2019, 11:05
od pettte
Asi tam chybí řada 13, když to přináší smůlu.
Jinak je zvykem, že pokud je na pravé straně kuchnka, tak se samozřejmě začíná až 2 řadou, ale je zachováno, že všechna sedadla v jedné řadě, mají stejné číslo.
Už to slyším, když stejné letadlo poletí s koupáky: Máňo, ta ženská u odbavení nám řekla, že máme sedadla vedle sebe přes uličku, ale já mám 4C a ty 3D
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 06. 2019, 12:06
od outfitter
Nemec píše:pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....
Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...
Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).
Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.
Neni tam 6DEF
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 06. 2019, 14:31
od bilbo
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....
Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...
Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).
Je to tak u většiny 737 s konfigurací Y189 po světě, netuším proč to tak je. Rozdíl rozteče není velkej, ale je tam. Zase ČSA je třeba jedna z mála společností, která dává stolky na vyblokovaný prostřední sedadla v Cclass.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 10. 06. 2019, 17:26
od velpa.66
Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 10. 06. 2019, 20:25
od pettte
velpa.66 píše:Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE
To je sice hezké, ale jsi na té špatné straně letadla
Je to jen sranda. Ale tohle potvrzuje, že je to s dělením na pravou a levou stranu pravda.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 11. 06. 2019, 14:31
od jonapet
Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.
Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.
Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.
V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.
Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 11. 06. 2019, 14:39
od Fabo
OK dle meho je nejlepsi vnitro C v sirsim regionu. Nezkousel jsem akorat novou Air Italy a Swiss, jinak KL, AF, AZ, LH, OS, LO vsechno slabsi nez OK