Stránka 448 z 471

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 17:46
od Roiman4
Prelom Ledna/Unora. V tu dobu to zaclo.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 18:14
od qwertyx64
Letel nam s tym dodavatel v ramci Skyteamu a bol z toho dost prekvapeny :D rovnako aj ja.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 18:55
od pettte
To musela vymyslet hlava pomazaná...

A vždycky to příjde, když si člověk myslí, že ho už nic nemůže překvapit. Sám si to vyzkouším v prosinci, kdy mám business class letenku s Air France s přípojem s ČSA.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 19:10
od bilbo
qwertyx64 píše:Business class na niektorich linkach len na jednej strane lietadla. Druha strana economy. :thumbup:

Co je na tom špatně? Je to kvůli tomu, že na jedné straně je větší rozteč sedaček než na druhé.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 20:25
od qwertyx64
To sa mi nezda, ze by to tak bolo.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 08. 06. 2019, 21:39
od pettte
Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 09. 06. 2019, 10:11
od zdenda
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

U SW bylo je a bude vzdy vse postaveno na hlavu:-(

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 09. 06. 2019, 10:42
od Nemec
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 09. 06. 2019, 11:05
od pettte
Asi tam chybí řada 13, když to přináší smůlu. :D

Jinak je zvykem, že pokud je na pravé straně kuchnka, tak se samozřejmě začíná až 2 řadou, ale je zachováno, že všechna sedadla v jedné řadě, mají stejné číslo.
Už to slyším, když stejné letadlo poletí s koupáky: Máňo, ta ženská u odbavení nám řekla, že máme sedadla vedle sebe přes uličku, ale já mám 4C a ty 3D =))

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 09. 06. 2019, 12:06
od outfitter
Nemec píše:
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.


Neni tam 6DEF

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 09. 06. 2019, 14:31
od bilbo
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Je to tak u většiny 737 s konfigurací Y189 po světě, netuším proč to tak je. Rozdíl rozteče není velkej, ale je tam. Zase ČSA je třeba jedna z mála společností, která dává stolky na vyblokovaný prostřední sedadla v Cclass.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 10. 06. 2019, 17:26
od velpa.66
Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 10. 06. 2019, 20:25
od pettte
velpa.66 píše:Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE


To je sice hezké, ale jsi na té špatné straně letadla :D
Je to jen sranda. Ale tohle potvrzuje, že je to s dělením na pravou a levou stranu pravda.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 06. 2019, 14:31
od jonapet
Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.

Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.

Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.

V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.

Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 06. 2019, 14:39
od Fabo
OK dle meho je nejlepsi vnitro C v sirsim regionu. Nezkousel jsem akorat novou Air Italy a Swiss, jinak KL, AF, AZ, LH, OS, LO vsechno slabsi nez OK