Stránka 451 z 471

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 28. 06. 2019, 20:15
od bilbo
qwertyx64 píše:
bilbo píše:
Lemon píše:Nikoliv... pokud divider nic nedividuje, protože odděluje pouze economy od economy, tak ho přirozeně nikdo zatahovat nebude a o vyhrazené toaletě tudíž nemůže být řeč... :wink:

Divider by měl vždy být zatazeny behem letu, operovalo to CSA nebo TVS?

A to je prave irelevantna otazka. Cestujuceho nema co zaujimat, ci to operuje CSA alebo TVS. Skor naopak - mal by byt prekvapeny servisom a starostlivostou. To nie je ospravedlnenym produktu. Produkt ma byt stabilny.

Ja ked mam moznost zobrat Ccko za rozumnu cenu, tak najma chcem mat klud a pripadne si v klude popracovat. A v Y mi toto fakt nejde. Takze ak mi dojde moznost upgrade za rozumnu cenu, tak ho vyuzijem.

Já neříkám že to má cestující zajímat, já říkám, že to zajímá mě.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 28. 06. 2019, 20:16
od bilbo
flyingblue píše:
bilbo píše:
flyingblue píše:
Dalsi vyhodou je treba vyhrazenej zach ... oh wait ...

Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem


Jinymi slovy platim za neco, co muzu mit i bez placeni ... To je rozhodne argument, proc si tu obchodni tridu zaplatit.

Snad nebude rozhodujicim argumentem při kupování C class, zdali nebudu sdílet toaletu s 10 dalšími cestujícími z Economy

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 28. 06. 2019, 20:27
od flyingblue
bilbo píše:
flyingblue píše:
bilbo píše:Ano, ten záchod je vyhrazenej pro lidi z Cclass a těch pár lidí z Yclass co sedí před dividerem


Jinymi slovy platim za neco, co muzu mit i bez placeni ... To je rozhodne argument, proc si tu obchodni tridu zaplatit.

Snad nebude rozhodujicim argumentem při kupování C class, zdali nebudu sdílet toaletu s 10 dalšími cestujícími z Economy


Rozhodujicim argumentem nikolivek, ale vzdy hodnotis produkt jako celek - a tech vyhod, ktere maji cestujici v obchodni tride, stale ubyva.

Takze ano, pro nektere cestujici muze byt ten posledni kapkou to, ze si nemuze v klidu dojit na zachod, protoze misto 10 lidi ten hajzlik sdili lidi tricet.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 28. 06. 2019, 21:52
od pettte
Globik píše:
Lemon píše:Upřímně nevím, co je to nyní za módu, hned lidi kastovat na horšolidi, lepšolidi...

To není žádná nynímóda. Tak nějak cca 150 let si někteří lidi (co na to mají) kupují lístky do prémiových kabinových tříd veřejných dopravních prostředků nejen proto, aby seděli na plyši a ne na dřevě, ale také aby neseděli s lidmi nižších společenských tříd. Kteří jsou průměrně méně vzdělaní, méně inteligentní, méně slušně vychovaní, méně voňaví apod. Ač se to některému příznivci politické korektnosti nebude líbit, je jistý rozdíl mezi průměrným švýcarským doktorem a průměrným třeba albánským pomocným dělníkem nebo průměrným romským nezaměstnaným. Takže nechme prosím lidem, co si chtějí koupit letenku do prémiové kabinové třídy to privilegium nechat plebs za závěsem a mít segregované WC. Samozřejmě je to věc každé aerolinky, ale každá aerolinka musí počítat s tím, že ti tarifně prémioví cesťáci umějí hlasovat nohama.


Na 100% souhlasím. jen bych doplnil, že to není žádné opovrhování těmito lidmi, ale jen snaha, když už jsem zaplatil násobek economy letenky, si to alespoň trochu užít. A ta "lepší sorta" cestujících je jedním z benefitů. Chápu, že ne každý může být stejně chytrý a stejného kulturního zaměření, ale nikdo po mně nemůže chtít solidárnost.
Mám zkušenost s dřívějších letů s Finnair, že i číňani, se v business chovají dle evropských standartů a ne tak, jak se o číňanech běžně píše. A o tom to je.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 28. 06. 2019, 21:55
od pettte
flyingblue píše:
bilbo píše:
flyingblue píše:
Jinymi slovy platim za neco, co muzu mit i bez placeni ... To je rozhodne argument, proc si tu obchodni tridu zaplatit.

Snad nebude rozhodujicim argumentem při kupování C class, zdali nebudu sdílet toaletu s 10 dalšími cestujícími z Economy


Rozhodujicim argumentem nikolivek, ale vzdy hodnotis produkt jako celek - a tech vyhod, ktere maji cestujici v obchodni tride, stale ubyva.

Takze ano, pro nektere cestujici muze byt ten posledni kapkou to, ze si nemuze v klidu dojit na zachod, protoze misto 10 lidi ten hajzlik sdili lidi tricet.


A že jako business cestující na něj stojí frontu jako v economy, a taky že je "pochcaný a smrdí" jako v economy....

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 29. 06. 2019, 11:52
od jencik
Tak ako cestak by som toto využil, kúpim eco tarif, vyberiem sedačky vpredu, doplatim si jedlo a stále ušetrím oproti letenke v business, fast track a priority má človek aj vďaka kreditke alebo statusu.
Co sa týka toho delenia, pripomína mi to skúsenosti zo severských krajín, kde sa človek mohol stretnúť s nepríjemným správaním ľudí vo fronte, ked ho nechceli pustiť na prioritný nástup.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 30. 06. 2019, 12:55
od honzeek1
Aktualne volim o litr-dva drazsi business tarif LH/LX s jednim prestupem nez podobnou cenu OK operovane TVS za nonstop v Y, protoze spolehlivost, kvalita a celkovy dojem je dneska u z bohuzel uplne nekde jinde.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 07. 2019, 10:31
od Fabo
Divider neni.

Zdroj: Linka OK619, OK-TVG, 28JUL. Sedacka 1A

Pocet cestujicich v C: 1ks. Celkove 182.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 07. 2019, 10:39
od prodejce
prodejce dne 30. 12. 2018 píše:Existence ČSA se stává zejména administrativní záležitostí. Zrušení firmy ČSA brání následující:

1) přepravní práva na regulované trhy
Víz to, co se děje teď s Ruskem. Je nutné převyjednat přepravní práva z ČSA na Smartwings (zde je nutný souhlas protistrany).

...

.. a zde to nyní máte v přímém přenosu, aneb malé školení pro ty, kteří nechápou co jsou to přepravní práva v letecké dopravě:

České a ruské aerolinky si navzájem ruší lety, přetahují se o podmínky
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... prava_mato

a zde ještě podrobněji:
https://zdopravy.cz/ruske-aerolinky-rus ... adu-30944/

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 07. 2019, 11:07
od prodejce
Ke čtení článků o přepravních právech doporučím ze vzdělávácích důvodů i poslech odpovídající hudby:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1xlarG7Di1M[/youtube]

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 07. 2019, 16:32
od Globik
Jak jsem toho soudruha neměl rád, tak je mi najednou sympatický. Holt preference a politická situace se mění. A co na to údajný rusofil Karel X?
https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/r ... prava_pave

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 02. 07. 2019, 19:31
od jencik
Ved ruských nohsledov je v ČR dosť, namatkovo Klaus Zeman Ovcacek, stačí, aby sli spoločne do Moskvy a určite sa dohodnú

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 03. 07. 2019, 13:15
od HighFlyer
Globik píše:Jak jsem toho soudruha neměl rád, tak je mi najednou sympatický. Holt preference a politická situace se mění.
https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/r ... prava_pave

Tak hlavni zmena je v roli toho pana. V dnes jiz legendarnim modelu 'silnejsi pes' (z dila "Ivanku, kamarade") je v tomto pripade v roli slabsiho psa. Na tuto roli neni zvykly, jelikoz ve vetsine jinych situaci je tim silnejsim psem on a taky se jako silnejsi pes chova.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 04. 07. 2019, 00:22
od DarkLight
Fabo píše:Divider neni.

Zdroj: Linka OK619, OK-TVG, 28JUL. Sedacka 1A

Pocet cestujicich v C: 1ks. Celkove 182.



Máte někdo tušáka, jak u OK-TSE? Zrovna dneska mi vítězoslavně prošel za levno můj první plusgrade (takže Zetko), a až při checkinu zjistim že se seatingem oproti představám k***a něco nehraje. Link od kamaráda na Vaši debatu o one-sided business class configu a o tom, jak budu láskyplně vzpomínat i na ten posranej závěs z A319, a pohled na imatrikulaci s kterou pojedu, to už bylo jen hořký zklamání. Tak nezbývá než doufat, že to v pátek (OK616) nebude zas TAK strašný.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 04. 07. 2019, 08:01
od Pavel
DarkLight píše:
Fabo píše:Divider neni.

Zdroj: Linka OK619, OK-TVG, 28JUL. Sedacka 1A

Pocet cestujicich v C: 1ks. Celkove 182.



Máte někdo tušáka, jak u OK-TSE? Zrovna dneska mi vítězoslavně prošel za levno můj první plusgrade (takže Zetko), a až při checkinu zjistim že se seatingem oproti představám k***a něco nehraje. Link od kamaráda na Vaši debatu o one-sided business class configu a o tom, jak budu láskyplně vzpomínat i na ten posranej závěs z A319, a pohled na imatrikulaci s kterou pojedu, to už bylo jen hořký zklamání. Tak nezbývá než doufat, že to v pátek (OK616) nebude zas TAK strašný.


OK-TSE: Sky interior, závěs za 4 řadou