Stránka 452 z 471

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 04. 07. 2019, 08:52
od flyingblue
DarkLight píše:
Fabo píše:Divider neni.

Zdroj: Linka OK619, OK-TVG, 28JUL. Sedacka 1A

Pocet cestujicich v C: 1ks. Celkove 182.



Máte někdo tušáka, jak u OK-TSE? Zrovna dneska mi vítězoslavně prošel za levno můj první plusgrade (takže Zetko), a až při checkinu zjistim že se seatingem oproti představám k***a něco nehraje. Link od kamaráda na Vaši debatu o one-sided business class configu a o tom, jak budu láskyplně vzpomínat i na ten posranej závěs z A319, a pohled na imatrikulaci s kterou pojedu, to už bylo jen hořký zklamání. Tak nezbývá než doufat, že to v pátek (OK616) nebude zas TAK strašný.


Tak a ted se jeste muzes modlit, aby to, co bylo naplanovanyho na patek, v patek skutecne letelo.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 07. 2019, 15:46
od pettte
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/aero ... domaci_vlc

Je neskutečné, že se někdo musí soudit o kompenzaci 6 let....

Připomínám pro ty co by špatně četli, že letenku jim prodalo ČSA, což bylo zřejmě v době, kdy sami částečne provozovali a codeshareovali linku do Abu Dhabi.

Hodně výživná je diskuze. Už se fakt nedivím že nám vládne Babiš se Zemanem, když většina národa jsou "lopaťáci". Jen pár odpovědí je normálních, s příměrem, že když si objednám stavbu domu, tak i přes několik subdodavatelů je právně odpovědný ten u kterého jsme to objednal.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 07. 2019, 17:04
od Fabo
pettte píše:https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/aerolinky-odskodneni-zpzodeni-cestujici.A190711_103833_domaci_vlc

Je neskutečné, že se někdo musí soudit o kompenzaci 6 let....

Připomínám pro ty co by špatně četli, že letenku jim prodalo ČSA, což bylo zřejmě v době, kdy sami částečne provozovali a codeshareovali linku do Abu Dhabi.

Hodně výživná je diskuze. Už se fakt nedivím že nám vládne Babiš se Zemanem, když většina národa jsou "lopaťáci". Jen pár odpovědí je normálních, s příměrem, že když si objednám stavbu domu, tak i přes několik subdodavatelů je právně odpovědný ten u kterého jsme to objednal.


Let PRG-AUH byl provozovan CSA, tudiz ano, bylo to v te dobe.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 07. 2019, 20:45
od marthym
Nejvíc mě irituje, že náš soud není schopný pochopit anglicky psaný text a jeho překlad...

Aneb další příklad úžasného českého soudnictví.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 07. 2019, 20:57
od zdenda
marthym píše:Nejvíc mě irituje, že náš soud není schopný pochopit anglicky psaný text a jeho překlad...

Aneb další příklad úžasného českého soudnictví.

Nezapomen si jako naprosty laik, neznaly veci i spisu,rejpnout do soudnictvi:-(((

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 07. 2019, 21:06
od marthym
Ano, jsem laik, který měl právo dva semestry na jiné VŠ, takže žabař. I když, ne, žabař je tady někdo jiný. Sorry. Žádat si o výklad předpisu 261/2004, po takové době, mi přijde totálně ujeté.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 07. 2019, 11:14
od ivy
marthym píše:Ano, jsem laik, který měl právo dva semestry na jiné VŠ, takže žabař. I když, ne, žabař je tady někdo jiný. Sorry. Žádat si o výklad předpisu 261/2004, po takové době, mi přijde totálně ujeté.


A co si takhle přečíst ten rozsudek, a to hlavně odstavce 12, 13, 14 a 16, ze kterých vyplývá, že to zdaleka není tak jednoduché, jak je to v této diskuzi prezentováno.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 07. 2019, 12:22
od marthym
Ne, prosím pěkně, mně stačí 8.

Každý z jedenácti dotyčných cestujících si zarezervoval u Českých aerolinií let z Prahy (Česká republika) do Bangkoku (Thajsko) přes Abú Dhabí (Spojené arabské emiráty).


ČSA je zde ve vztahu k zákazníkovi nejen jako prodejce, ale i poskytovatel a tedy i zodpovědný subjekt. S tímhle přece měli počítat - jedno z riziko codesharů.

Takže jiný příběh. Když si koupíš letenku u Condoru, první úsek s ČSA bude mít hodinu zpoždění a nestihneš odlet. Budeš žádat o kompenzaci koho? Kdo poskytuje celou cestu? Odpověď je jasná: ten, kdo ticketuje. Condor.

Ať si tohle aerolinky řeší mezi sebou, nazdar.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 12. 07. 2019, 18:48
od zdenda
ivy píše:
marthym píše:Ano, jsem laik, který měl právo dva semestry na jiné VŠ, takže žabař. I když, ne, žabař je tady někdo jiný. Sorry. Žádat si o výklad předpisu 261/2004, po takové době, mi přijde totálně ujeté.


A co si takhle přečíst ten rozsudek, a to hlavně odstavce 12, 13, 14 a 16, ze kterých vyplývá, že to zdaleka není tak jednoduché, jak je to v této diskuzi prezentováno.

Spravne. Marthym nema tak uplne pravdu....

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 13. 07. 2019, 08:06
od Karel_x
Lidovky píše:Příčinou neobvyklého obchodního sporu mezi Českem a Ruskem byla snaha přidat lety ruským dopravcům.

Možná, kdyby měl stejný palubní servis jak ruská konkurence, byl by to on a ne oni, kdo by žádal o navýšení počtu letů... Jinak, já osobně nevidím moc perspektivní pro ČSA, pokud Š. volí konfrontační postoj vůči ruským úřadům. Ale je to jeho byznys, uvidíme.

pettte píše:...většina národa jsou "lopaťáci"...

Já mám takovou zkušenost, že většinou ti, kteří jsou hodně chytří, se nad ostatní nepovyšují. To dělají hlavně ti, co do věci vidí tak napůl, kteří se ještě nedostali tak daleko, aby pochopili omezení vlastního rozhledu.

Nechci dělat chytrého, nejsem právník, ale zjevně to byl i pro naše soudy oříšek (že by i tam byl taky samý lopaťák?) a EU se s tím rovněž nepopasovala úplně lehce. Je to ovšem docela přirozený stav - zákonodárce vytvoří zákon, který samozřejmě umožní různé výklady a soudy pak musí rozhodnout o tom, který výklad je platný.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 13. 07. 2019, 12:22
od pettte
Karel_x píše:
Lidovky píše:Příčinou neobvyklého obchodního sporu mezi Českem a Ruskem byla snaha přidat lety ruským dopravcům.

Možná, kdyby měl stejný palubní servis jak ruská konkurence, byl by to on a ne oni, kdo by žádal o navýšení počtu letů... Jinak, já osobně nevidím moc perspektivní pro ČSA, pokud Š. volí konfrontační postoj vůči ruským úřadům. Ale je to jeho byznys, uvidíme.

pettte píše:...většina národa jsou "lopaťáci"...

Já mám takovou zkušenost, že většinou ti, kteří jsou hodně chytří, se nad ostatní nepovyšují. To dělají hlavně ti, co do věci vidí tak napůl, kteří se ještě nedostali tak daleko, aby pochopili omezení vlastního rozhledu.

Nechci dělat chytrého, nejsem právník, ale zjevně to byl i pro naše soudy oříšek (že by i tam byl taky samý lopaťák?) a EU se s tím rovněž nepopasovala úplně lehce. Je to ovšem docela přirozený stav - zákonodárce vytvoří zákon, který samozřejmě umožní různé výklady a soudy pak musí rozhodnout o tom, který výklad je platný.


Diskuzi jsi evidentně nečetl....., ale chytrý jsi jako ruské rádio.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 15. 07. 2019, 09:52
od Orus-x
Karel-x: omluv mojí omezenost, ale není příčinou problému to, že ruský stát trvá na omezeném trhu a dvoustranných leteckých dohodách s Evropou ze 70-let?? Když mají ruští dopravci o tolik lepší servis (což v porovnání s TVS-style a velkým množstvím evropských dopravců samozřejmě mají), proč si Rusko nepustí na trh evropskou konkurenci v neomezeném, případně daleko větším množství (viz Ukrajina, Maroko, Jordánsko, Izrael). Vidělo by se, jestli průměrný ruský pasažér preferuje Ryanair před Ural Airlines nebo ne.. Ale samozřejmě když už jaksi BILATERÁLNÍ dohody jsou, nemůže Rusko vyžadovat jednostranné navýšení z jejich strany a divit se, že druhá strana trvá na vyváženosti pro obě strany. Od toho jsou ty dohody bilaterální. Vydírání přeletovými povoleními do Asie přes Sibiř (což vždycky bylo tvrdý výpalný pro všechny dopravce) je opravdu nefér.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 06. 09. 2019, 08:59
od gaba02
Od 28/10
- již v prodeji KEF s mezipřistáním v CPH
- Moskva 3x denně
- Oděsa 2x týdně

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 10. 09. 2019, 09:30
od Lkprak
gaba02 píše:Od 28/10
- již v prodeji KEF s mezipřistáním v CPH
- Moskva 3x denně
- Oděsa 2x týdně


A v návaznosti na ten zimní KEF i úprava létání na lince do Kodaně. Dosavadní systém "ráno a pozdě odpoledne z Prahy a pak hned zpět, v zimě některé lety vynechány", se přechází na systém "večer do Kodaně, ráno zpátky - letadlo nocuje v KEF + většinu dní v týdnu ještě dopolední linka". Bojím se bojím, že tohle je další travelovský hokus pokus s nejistým výsledkem. Doufejme, že tenhle se chytí.

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 11. 09. 2019, 07:01
od Mat
Na té lince je velká konkurence, ČSA doteď nabízely nejlepší časy. Tak hlavně, že budeme mít denně Reykjavík, přitom s těmi časy příletu a hlavně odletu je to odsouzené k zániku...