Eidi píše:Podle Zdopravy.cz ČSA Nakoupí jen 3 A320neo namísto 7.
Což otevírá cestu pro převedení opce na A321LR nebo A220. Za mě
Eidi píše:Podle Zdopravy.cz ČSA Nakoupí jen 3 A320neo namísto 7.
hrnsgs píše:Což otevírá cestu pro převedení opce na A321LR nebo A220. Za mě
marthym píše:A proč? Maximálně ukončit hlasování... Aspoň je vidět, že se většina hlasujících diskutérů nemýlila.
Eidi píše:hrnsgs píše:Což otevírá cestu pro převedení opce na A321LR nebo A220. Za mě
Já doufám. J. Sůra to tak v článku prezentuje, tak doufám, že tomu tak bude i ve skutečnosti.
Robert píše:Eidi píše:hrnsgs píše:Což otevírá cestu pro převedení opce na A321LR nebo A220. Za mě
Já doufám. J. Sůra to tak v článku prezentuje, tak doufám, že tomu tak bude i ve skutečnosti.
Údajně ČSA objednaly 4x A220-300.
Eidi píše:Zde zdroj
Ulafme píše:Eidi píše:Zde zdroj
Na tom článku je nejlepší odstavec "Who is Czech Airlines?".
Dovolím si tvrdit, že ještě před takovými deseti-patnácti roky by takového vysvětlení potřeba nebylo...
JiS_Progressus píše:Ulafme píše:Eidi píše:Zde zdroj
Na tom článku je nejlepší odstavec "Who is Czech Airlines?".
Dovolím si tvrdit, že ještě před takovými deseti-patnácti roky by takového vysvětlení potřeba nebylo...
To je pouze naivní představa.
Ulafme píše:Na tom článku je nejlepší odstavec "Who is Czech Airlines?".
Ulafme píše:- první "nezakládající" společnost ve SkyTeamu a pátá celkově
- s výjimkou Lucemburska, Moldavska a Portugalska létaly ČSA pravidelně do všech evropských států a to i několikrát denně
- k tomu BEY, DAM, LCA, TLV, CAI, ALP, 10 destinací v Rusku, dálkovky do USA a CA...
- perfektní servis. Do Paříže, Amsterdamu, Říma byly vždy ČSA na prvním místě, teprve potom AF, KL, AZ. I do Mosky Rusové preferovali OK před SU
Pouze totální ignorant (možná někde na jižní polokouli), který se tehdy v dopravním letectví pohyboval, mohl existenci ČSA nezaznamenat.