Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
3
4%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
19%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
17
24%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
37
53%
 
Celkem hlasů: 70

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2772
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od alesesl »

gaba02 píše: Dále od 7.1. končí i provoz na rotaci CPH - KEF


Tak CPH-KEF na zimu byl totalni nesmysl uz od zacatku. nechapu koho tim chteli vozit.


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3943
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

beran píše:Předběžný LŘ na léto 2020:


Diky moc za kompletni prehled! Plyne mne z toho, ze budou v provozu uz jen 3x AT7 a kazde z nich odleta 3 rotace denne. Coz neni mnoho. A take, ze kdyz budu chtit letet s A319, tedy letadlem CSA s posadkou CSA, tak jedine do BUD nebo KBP. Vsechno ostatni 738 od tech, jejichz jmeno se nevyslovuje.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Pavel »

HighFlyer píše:
beran píše:Předběžný LŘ na léto 2020:


Diky moc za kompletni prehled! Plyne mne z toho, ze budou v provozu uz jen 3x AT7 a kazde z nich odleta 3 rotace denne. Coz neni mnoho. A take, ze kdyz budu chtit letet s A319, tedy letadlem CSA s posadkou CSA, tak jedine do BUD nebo KBP. Vsechno ostatni 738 od tech, jejichz jmeno se nevyslovuje.

Na B738 OK-TST máš taky kompletní posádku ČSA.......

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od bilbo »

HighFlyer píše:
beran píše:Předběžný LŘ na léto 2020:


Diky moc za kompletni prehled! Plyne mne z toho, ze budou v provozu uz jen 3x AT7 a kazde z nich odleta 3 rotace denne. Coz neni mnoho. A take, ze kdyz budu chtit letet s A319, tedy letadlem CSA s posadkou CSA, tak jedine do BUD nebo KBP. Vsechno ostatni 738 od tech, jejichz jmeno se nevyslovuje.

Přibude ještě jedna 320

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3943
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od HighFlyer »

Pavel píše:Na B738 OK-TST máš taky kompletní posádku ČSA.......

To jo, ale nevim, jestli na me vyjde zrovna TST, kdyz si kupuju letenku nejakou dobu predem.


Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2895
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Night fly »

alesesl píše:
gaba02 píše: Dále od 7.1. končí i provoz na rotaci CPH - KEF


Tak CPH-KEF na zimu byl totalni nesmysl uz od zacatku. nechapu koho tim chteli vozit.


Treba me :lol: Jsem rad, ze moje sazka vysla - a btw, na tech mych dvou letech hned zkraje listopadu mi obsazenost neprisla nikterak tragicka. Ale uznavam, ze v lednu a unoru to asi bude vypadat jinak.

H_K
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 51
Registrován: 10. 12. 2016, 19:15
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od H_K »

Zajímavé jsou změny u BLQ (denně a ráno) a u VCE (také denně, B737 a večer).


Na VCE přestala létat Volotea... ( :( )

A ten polední AMS teda nebude...

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Mat »

Aktuálně v provozu všech pět ATR, tři z nich teď na linkách do CPH, KBP, resp. OTP. Ať se jich už proboha zbaví, když má člověk pocit, že ta společnost zase jakž takž funguje, i přes nějaká zpoždění a samozřejmě letadla SW, začne se předvádět tohle. I mi přijde zvláštní, že by byl tak malý zájem o tyhle linky, že v obou směrech stačí letadlo s kapacitou 64 lidí...

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 311
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Roiman4 »

A co kdyz opravdu je? Jeste ranni MXP melo letet ATR pokud se nemylim.

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Mat »

Tak je to špatné, ale ta Kyjev a Bukurešť jsou opravdu přes čáru. S takovouhle ten zájem bude nižší a nižší.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5473
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Mat píše:Aktuálně v provozu všech pět ATR, tři z nich teď na linkách do CPH, KBP, resp. OTP. Ať se jich už proboha zbaví, když má člověk pocit, že ta společnost zase jakž takž funguje, i přes nějaká zpoždění a samozřejmě letadla SW, začne se předvádět tohle. I mi přijde zvláštní, že by byl tak malý zájem o tyhle linky, že v obou směrech stačí letadlo s kapacitou 64 lidí...


Pravdepodobne (obchodni) cestujici preferuji jine spolecnosti.

polisss
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 84
Registrován: 26. 03. 2008, 18:27
Pohlaví: muž
Bydliště: vychodní čechy
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od polisss »

Mat píše:Tak je to špatné, ale ta Kyjev a Bukurešť jsou opravdu přes čáru. S takovouhle ten zájem bude nižší a nižší.


létám často OTP a ATR je opravdu dobrá strategie jak přijít o kšeft... jednou jsem to zkusil a už nikdy víc... a to nejsem sám, znám dva další... a nemůžu říct, že by Tarom letadla byly prázdný

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od dejavu »

polisss píše:
Mat píše:Tak je to špatné, ale ta Kyjev a Bukurešť jsou opravdu přes čáru. S takovouhle ten zájem bude nižší a nižší.


létám často OTP a ATR je opravdu dobrá strategie jak přijít o kšeft... jednou jsem to zkusil a už nikdy víc... a to nejsem sám, znám dva další... a nemůžu říct, že by Tarom letadla byly prázdný

Aby jeste za par mesicu nejaky letadla Tarom vubec mel:
https://zdopravy.cz/dalsi-aerolinka-hle ... rom-39144/
[-X

polisss
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 84
Registrován: 26. 03. 2008, 18:27
Pohlaví: muž
Bydliště: vychodní čechy
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od polisss »

dejavu píše:
polisss píše:
Mat píše:Tak je to špatné, ale ta Kyjev a Bukurešť jsou opravdu přes čáru. S takovouhle ten zájem bude nižší a nižší.


létám často OTP a ATR je opravdu dobrá strategie jak přijít o kšeft... jednou jsem to zkusil a už nikdy víc... a to nejsem sám, znám dva další... a nemůžu říct, že by Tarom letadla byly prázdný

Aby jeste za par mesicu nejaky letadla Tarom vubec mel:
https://zdopravy.cz/dalsi-aerolinka-hle ... rom-39144/
[-X


to jsem videl, uvidime, jak to dopadne, byla by to skoda… nevim, co delaji spatne, letos jsem s Taromem letel i 3x jinam nez do Prahy a letadla plna, i když na lince panuje mnohdy i velika konkurence ze strany low-costu (třeba Madrid)… jakmile ale zacne litat PRG Wizz, tak CSA a Tarom budou trpet, letadla moc nacpana obchodnima cestujicima nejsou a vždy jsou vestina Rumuni

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Mat »

Wizz si nejspíš vytvoří nový segment, jednak Rumuny, co chtěli do Prahy, ale nemohli si to dovolit a Čechy, co za nižší cenu vyzkouší netradiční destinaci. I když samozřejmě záleží na cenách, zatím je má Wizz na úrovni ČSA i Taromu. Pravda ale je, že ČSA na téhle trase nejsou konkurenceschopní, cenu mají zpravidla vyšší než Tarom a servis i věci obsažené v ceně nejde srovnávat. Přitom když letí B738, tak mají určitě nižší náklady, než Tarom s A318 nebo B733. Mám obavy, že tahle linka bude adept na zrušení.

Pokud by ATR mělo být pravidlem, tak opravdu tuhle linku zrušit a raději zkusit třeba CLJ nebo TSR, jsou to už vyspělá a relativně bohatá města a do Prahy se odtamtud téměř dostat nedá.


Odpovědět