Stránka 461 z 471
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 03. 01. 2020, 11:45
od HighFlyer
Mat píše:Nedovedu si představit, že by ta linka skončila. Je to přece jedna z neziskovějších linek ČSA, a hlavně, zbyly by pouze čtyři lety týdně Korean, to by byla pro korejské turisty katastrofa. ČSA by nikdo kvůli dohodě nahradit nemohl...
Asi mohl. Pokud by CSA neprojevily zajem (jelikoz by nemely vhodny stroj), byly by dalsi 4 frekvence nabidnuty Asiane. A to by KE asi jen tezko kousal, takze to je paka CSA na to, aby se s nimi KE na vymene motoru domluvil.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 03. 01. 2020, 18:57
od Mat
Opravdu by ke čtyřem frekvencím korejského dopravce mohly přibýt čtyři frekvence dalšího korejského dopravce? Měl jsem za to, že to má být podle dohody vyrovnané, polovinu český dopravce, polovinu korejský. Ale jestli ta hrozba Asianou existuje, tak ČSA chápu, jen snad toho risku nebudou litovat...
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 06. 01. 2020, 16:33
od HighFlyer
Mat píše:Opravdu by ke čtyřem frekvencím korejského dopravce mohly přibýt čtyři frekvence dalšího korejského dopravce? Měl jsem za to, že to má být podle dohody vyrovnané, polovinu český dopravce, polovinu korejský.
Diky tomu vlastne pred x lety vznikl projekt A330 u CSA a linka OK PRGICN. Korean Air chtel vice frekvenci, ale korejsky regulator chtel, aby tam byla konkurence (a chtelo to i ceske Ministerstvo dopravy). Tak si KE "vyrobili" vlastniho konkurenta s vlastnim letadlem, akorat v barvach CSA a pod kodem OK. Pokud by se ted CSA pridelenych frekvenci vzdaly, tak by mohla prijit na radu Asiana.
Ale jestli ta hrozba Asianou existuje, tak ČSA chápu, jen snad toho risku nebudou litovat...
Pak je tu jeste jeden scenar, ktery se mi zda dostatecne vykutaleny na to, abychom zde o nem mohli spekulovat. Jelikoz majoritnim akcionarem CSA je ten, kdo jim je, tak nevylucuji ani nejakou hru o to, aby ty 4 frekvence CSA byly prevedeny na QS. Proste kdyz na sebe nevezmete naklady na revize motorů, tak si to letadlo nacpěte vite kam, my si poridime jine a budeme to linku litat sami.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 06. 01. 2020, 17:14
od Mauny
Tak červenec je už zase nahrán... Letím s nimi v červenci do Soulu a v srpnu zpět, tak jsem zvedat, jak to dopadne
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 02. 2020, 00:39
od jencik
Opäť skvalitnenie služieb v podaní ČSA
Pozor na novinku ČSA
u odletů z Oděsy (ODS), Bejrútu (BEY) a letenek zakoupených v cenovém balíčku LITE při odletech z Barcelony (BCN), Benátek (VCE), Boloni (BLQ), Frankfurtu (FRA), Helsinek (HEL) a Kodaně (CPH) není možné palubní vstupenku vytisknout předem, vyzvedněte si ji na odbavovací přepážce na letišti.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 02. 2020, 10:15
od Roiman4
Tohle je uz minimalne mesic a mas to na jejich strankach.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 09. 02. 2020, 13:10
od jencik
Roiman4 píše:Tohle je uz minimalne mesic a mas to na jejich strankach.
Nemam pocit,zeby tu odznela táto info a pre väčšinu ľudí to bude novinka. Cez mobil sa mi k tej info nepodarilo preklikat
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 12. 02. 2020, 14:47
od Roiman4
jencik píše:Roiman4 píše:Tohle je uz minimalne mesic a mas to na jejich strankach.
Nemam pocit,zeby tu odznela táto info a pre väčšinu ľudí to bude novinka. Cez mobil sa mi k tej info nepodarilo preklikat
Přímo na jejich stránkách...
Výjimky v on-line odbavení:
u letů do nebo ze Soulu (ICN) je odbavení ukončeno 90 minut před odletem,
u odletů z Oděsy (ODS), Bejrútu (BEY) a letenek zakoupených v cenovém balíčku LITE při odletech z Barcelony (BCN), Benátek (VCE), Boloni (BLQ), Frankfurtu (FRA), Helsinek (HEL) a Kodaně (CPH) není možné palubní vstupenku vytisknout předem, vyzvedněte si ji na odbavovací přepážce na letišti.A duty free už se neakceptuje jako zdarma "zavazadlo" , ale nově musí být vloženo do zavazadla a splňovat i podmínky přepravní dle zakoupeného tarifu, viz. video.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=l29lBVP9m98&feature=emb_title
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 13. 02. 2020, 17:47
od honzeek1
Roiman4 píše:jencik píše:Roiman4 píše:Tohle je uz minimalne mesic a mas to na jejich strankach.
u letů do nebo ze Soulu (ICN) je odbavení ukončeno 90 minut před odletem,
Nase ceska cesta mne neprestava fascinovat
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 15:24
od velpa.66
Aktualní zpráva z planes.cz
Letecké společnosti skupiny Smartwings Group, tedy Smartwings a České aerolinie, přidají v rámci obnovení provozu během června a července další linky. Mezi nimi je největší novinkou linka na londýnské letiště Heathrow (7x týdně), kterou se České aerolinie vrací na Heathrow 25. června, poté, co v roce 2011 Heathrow po 72 letech opustily
Od koho koupili sloty?
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 15:34
od flyingblue
velpa.66 píše:Aktualní zpráva z planes.cz
Letecké společnosti skupiny Smartwings Group, tedy Smartwings a České aerolinie, přidají v rámci obnovení provozu během června a července další linky. Mezi nimi je největší novinkou linka na londýnské letiště Heathrow (7x týdně), kterou se České aerolinie vrací na Heathrow 25. června, poté, co v roce 2011 Heathrow po 72 letech opustily
Od koho koupili sloty?
Treba je maj jenom pronajaty?
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 16:37
od Roiman4
flyingblue píše:velpa.66 píše:Aktualní zpráva z planes.cz
Letecké společnosti skupiny Smartwings Group, tedy Smartwings a České aerolinie, přidají v rámci obnovení provozu během června a července další linky. Mezi nimi je největší novinkou linka na londýnské letiště Heathrow (7x týdně), kterou se České aerolinie vrací na Heathrow 25. června, poté, co v roce 2011 Heathrow po 72 letech opustily
Od koho koupili sloty?
Treba je maj jenom pronajaty?
BA prodávala, je na tom zle. Tady vidím, že někdo asi chytnul situaci za správný směr ?
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 18:33
od Mat
Jestli se jim to podařilo koupit, tak je to opravdu skvělý krok. Ale zase, jeden let denně na Heathrow není úplně mnoho, snad to bude aspoň nějaký použitelný čas. Koncepční by byly tak tři lety denně, s tím, že by ČSA trochu posílily pozici ve SkyTeamu, díky napájení linek Delty a Virgin Atlantic přes oceán. Třeba se povede nějakou rotaci přidat, až se situace stabilizuje.
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 19:01
od Nemec
LHR by měl létat 11.40-12:50/13.35-16.40 na T2 tuším
Re: Co bude dál s ČSA?
Napsal: 28. 05. 2020, 19:43
od Mat
Na přestupy nanic, na vícedenní návštěvu Londýna ideální, s business menu člověk v letadle pohodlně poobědvá a než se dostane z letiště do centra, tak se může akorát ubytovat. A naopak při odletu se stihne ještě něco dopoledne a po odhlášení z hotelu rovnou na letiště, žádné vláčení s kufrem po městě. Podobné časy létá FCO, MAD, BCN, OTP, ARN, GOT, HEL a funguje to dobře. Osobně bych přivítal, kdyby v podobné časy přidali třeba takový LIS a ATH, tam ta konkurence hodně chybí.