dider píše:rpet píše:zjednodusene:
vazim si penez, ktery dru docela tezce - zadny zamestnavatel za mne letenky neplati, coz je nejspis rozdil mezi mnou a tvoji klientelou. rozdil v radu stovek liber pro mne podstatny je, proto bych to klidne risknul - a nemyslim si, ze je to hradcore, da se to dat. jasne, faktoru, ktery v tom muzou zahrat cardas je dost - ale to muze potkat i sitovku CSA.
nikomu, ani prodejci, ani tobe, neberu tu tridu klientu, ktera VDYCKY zvoli drazsi variantu - at uz z hlediska jistoty [provozni], pripadnych pojistnych plneni, a bonusovych programu - ok, beru to a nevidim v tom problem. jen tvrdim, ze takovych klientu proste bude ubyvat. uz je to jasnejsi??
Jasan, ale srovnávaš svoji osobní preferenci versus celý trh a to není dobře resp nazval bych to "účelné zkreslení faktů" Ano hodně mých klientů si da letenky do nákladů, ale do nákladů vlastních firem a to je myslím rozdíl. Pro tebe to není hard-core ale pro dle mého názoru 95-97% pax kupujících letenky na lince PRG-JFK je to absolutně neprůchodná varinta. Ono popravdě 95-97% té samé cestující veřejnosti podobná varianta ani nenapadne resp. půjdou na to jinak a sice, že se budou snažit v případě vysoké ceny na webu CSA (kolik lidi hleda pres web CSA???) jit na Kralovnu a minimálně změnit datumy odletů a dostat se na podobnou cenu se sítovým dopravcem LH nebo BA.
To s tím duševním zdravím platí tedy stejně například pro moje rodiče a vetšinu lidi co znám. Kombinace U2+VS je úplně úlet a na tom trvám. Kolik si myslíš že je lidí, co hledá letenku (navic na JFK)přes Skyscanner? Hledaní zajímavých a levných kombinací je něco jako hobby nás co se v tom trochu vyžíváme. Taky to tak dělám, ale taky můj standard trochu vejš. Cena je pro mě rozhodující ale ne jediné kritérium. Spíš mě zajímá poměr cena/výkon.
Něco jak píše flyingblue. Rád poletím třeba do Valencie na víkend, ale pro mě je jednoznačně lepčí varianta "mit" Lufthansa uber MUC/FRA/ZRH za 5000 než kombinace Ryanair/Easyjet přes STN s negarantanovaným přestupem, placením zavazadel a nevím jakou jinou komplikací navíc. To že mě to bude stát 1500 víc mě vůbec netrápi protože třeba ušetřím 10h víkendového času a ještě si budu moci vybírat spojení.
Ano máš pravdu, že ten podíl LCC bude dál růst, ale neviděl bych to na 65% v dohledné budoucnosti. Uvidíme za 5 let. Můj tip na LKPR je 45% v horizntu 5-7let.
Panove, vy zijete v zajeti nasi generace a nejak nepocitate s tou nastupujici, ktera bere letectvi a cestovani zcela jinak nez my cca tricatnici.