Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Pravda se dá vykládat různě. Nicméně by mě zajímal váš názor na miniválku Ryanair vs. ČSA v tvrzeních.
Ryanair:
“Ryanair poslal nabidku prazskemu letisti Ruzyne, ktera by mohla pomoci uchranit letiste pred kolapsem zpusobenym CSA, ktery je vice nez pravdepodobny pote, co CSA byla nucena zastavit temer celou svoji flotilu proti bankovnim uverum, cimz narusila cely svuj provoz
ČSAČeské aerolinie razantně odmítají Ryanairem podsouvané hodnocení své hospodářské situace, které je zcela lživé a vykonstruované. České aerolinie se zároveň odmítají podílet na tomto agresivním a neférovém způsobu bezplatné komunikační kampaně. Proto se k této záležitosti nebudou dále vyjadřovat.
Doplňující info – mimo přímou citaci:
Flotila Českých aeroliniích má k dnešnímu dni 49 letounů, z toho 22 letounů je na operativní leasing, 8 letounů mají České aerolinie ve svém vlastnictví a 19 letounů České aerolinie získají do vlastnictví po doplacení úvěru (například 3 letouny v červnu). Zástavní právo sice k dnešnímu dni vázne na všech 8 letadlech, ale ohledně 2 letadel probíhá výmaz zástavního práva již nyní a ohledně zbývajících bude zástavní právo vymazáno v průběhu letní sezóny. Podle ve světě obecně uznávaných pravidel je ideální, pokud letecká společnost má polovinu letadel ve svém vlastnictví resp. na finanční leasing a druhou polovinu na operativní leasing.
Vždy jsem si myslel, že optimální kombinace jsou vlastnictví na třetiny operativní/finanční/ vlastní, ale to je jedno. V rejstříku jsou skutečně všechna letadla, která jsou ve vlastnictví ČSA, zastavená u MPO, Commerzbank a KB. Kdo má podle vás v této slovní válce pravdu?
Ryanair:
“Ryanair poslal nabidku prazskemu letisti Ruzyne, ktera by mohla pomoci uchranit letiste pred kolapsem zpusobenym CSA, ktery je vice nez pravdepodobny pote, co CSA byla nucena zastavit temer celou svoji flotilu proti bankovnim uverum, cimz narusila cely svuj provoz
ČSAČeské aerolinie razantně odmítají Ryanairem podsouvané hodnocení své hospodářské situace, které je zcela lživé a vykonstruované. České aerolinie se zároveň odmítají podílet na tomto agresivním a neférovém způsobu bezplatné komunikační kampaně. Proto se k této záležitosti nebudou dále vyjadřovat.
Doplňující info – mimo přímou citaci:
Flotila Českých aeroliniích má k dnešnímu dni 49 letounů, z toho 22 letounů je na operativní leasing, 8 letounů mají České aerolinie ve svém vlastnictví a 19 letounů České aerolinie získají do vlastnictví po doplacení úvěru (například 3 letouny v červnu). Zástavní právo sice k dnešnímu dni vázne na všech 8 letadlech, ale ohledně 2 letadel probíhá výmaz zástavního práva již nyní a ohledně zbývajících bude zástavní právo vymazáno v průběhu letní sezóny. Podle ve světě obecně uznávaných pravidel je ideální, pokud letecká společnost má polovinu letadel ve svém vlastnictví resp. na finanční leasing a druhou polovinu na operativní leasing.
Vždy jsem si myslel, že optimální kombinace jsou vlastnictví na třetiny operativní/finanční/ vlastní, ale to je jedno. V rejstříku jsou skutečně všechna letadla, která jsou ve vlastnictví ČSA, zastavená u MPO, Commerzbank a KB. Kdo má podle vás v této slovní válce pravdu?
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Ryanair tuto psychologickou válku používá velmi často a myslím, že nebude trvat dlouho a na letadlech bude mít napsané "bye bye CSA" jako to provedl s ostatní konkurencí před krachem. Nutno říci, že všechny co měl napsané na letadlech již neexistují. Kromě mediálního zájmu zadarmo, to má i psychologické efekt na zaměstnance, když parkuje jejich letadlo vedle letadla konkurence, který má přes půlku trupu napsáno "bye bye XY" tak to náladu nezlepší. Nehledě na to, že ČSA o proti RyanAir je pidi firma.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Ace2 píše:Nutno říci, že všechny co měl napsané na letadlech již neexistují.
Všechny ne.
http://www.airliners.net/photo/Ryanair/ ... 1595615/L/
http://www.airliners.net/photo/Ryanair/ ... 1286481/L/
Ale zpátky k tématu.
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
pavelpmi píše:Ace2 píše:Nutno říci, že všechny co měl napsané na letadlech již neexistují.
Všechny ne.
http://www.airliners.net/photo/Ryanair/ ... 1595615/L/
http://www.airliners.net/photo/Ryanair/ ... 1286481/L/
Ale zpátky k tématu.
Ještě Arivederci Alitalia
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Samozřejmě, že kecá Ryanair, ale je to pouze mírně netradiční reklamní kampaň s využitím polopravd (které jsou horší než lži). Na druhou stranu blížící se totální krach ČSA je tvrdá realita a reálně hrozí, že s sebou vezme i Letiště Praha. Vzhledem k tomu, že máslo na hlavě v kauze ČSA mají současní a pravděpodobně i budoucí "vládci" (ČSSD,ODS,TOP 09,...), tak racionální řešení (řízený úpadek ČSA a vybudování nového národního dopravce)nepřichází v úvahu a čeká nás (daňové poplatníky) velmi "tvrdé přistání".
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Ryanair provokuje , ale kdyby doslo na soud za pomluvy, asi by jej CSA nevyhralo...
Re: Kecá v prohlášení Ryanair nebo ČSA
Nejspíš kecají oba, ale já bych to viděl tak, ČSA má skutečně většinu (všechny) svých letadel zastavených. Myšleno těch, které má skutečně ve vlastnicví, protože ty na různé formy leasingu nejsou samozřejmě ve vůastnicví ČSA, ale majitelem jsou leasingové společnosti.
Jde tedy o výklad slova "svoji"
Myšleno ve vlastnicví (majetku), má pravdu Ryanair. Myšleno se kterou létám, má pravdu ČSA.
Jde tedy o výklad slova "svoji"
CSA byla nucena zastavit temer celou svoji flotilu proti bankovnim uverum
Myšleno ve vlastnicví (majetku), má pravdu Ryanair. Myšleno se kterou létám, má pravdu ČSA.